ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ
Η Δευτέρα περιελάμβανε μια μεγάλη πρεμιέρα, για την ολοκαίνουρια κωμωδία του ΑΝΤ1 σε σενάριο Λευτέρη Παπαπέτρου. Πώς υποδέχτηκε όμως το κοινό το νέο σίριαλ, που βρέθηκε απέναντι στον Αστέρα Ραχούλας;
Με νέα κωμική σειρά ξεκίνησε την εβδομάδα της, η τηλεόραση του ΑΝΤ1, στην οποία οι υπεύθυνοι του σταθμού έχουν ποντάρει πολλά. Και πως να γίνει διαφορετικά, αφού το “Στο καλό γλυκιά μου συμπεθέρα” εκτός του ότι φέρει την υπογραφή του Λευτέρη Παπαπέτρου, αποτελείται και από ένα μοναδικό cast ηθοποιών. Τον τελευταίο λόγο όμως κάθε φορά, τον έχει ο τηλεθεατής.
Ποια είναι λοιπόν η ετυμηγορία της τηλεθέασης για την πρεμιέρα; Πώς στάθηκε απέναντι η κωμική σειρά του Alpha, ‘Αστέρας Ραχούλας’ που έχει χτίσει κατά κάποιο τρόπο το δικό της κοινό;
[irp posts=”81290″ name=”The Voice: Η τηλεθέαση του, το πακέτο κι οι συμμαθητές”]
Το σίριαλ που μας γυρίζει πίσω στην τρελή εβδομάδα του δημοψηφίσματος, κατέγραψε 31,3% στο σύνολο, αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό και δη τη σειρά του Alpha που σημείωσε 19.7%. Από την άλλη, στα νεανικά κοινά, τις ηλικίες δηλαδή 15-44, η ποδοσφαιρική ομάδα του Αστέρα Ραχούλας κρατήθηκε στην κορυφή με 26,5%, έναντι 23,5% για τη “Συμπεθέρα”.
Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να σημειώσει κανείς πως η νέα σειρά του ΑΝΤ1 με πρωταγωνιστές μεταξύ άλλων τη Μαρία Καβογιάννη και τη Ζέτα Μακρυπούλια, πήρε σχετικά χαμηλό lead στα νεανικά κοινά και κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό στο κοινό αυτό πάνω από 10 μονάδες στην ώρα προβολής της (άνοιξε με 19,9% και σημείωσε 30,3% στο τελευταίο τέταρτο προβολής).
Λευτέρης Σαββίδης