Οποιο site και να ανοίξεις, βλέπεις διαφήμιση με τον Σταύρο Θεοδωράκη…
Μόνο δύο κόμματα (φαίνεται να) έριξαν χρήμα στα ελληνικά sites για διαφήμιση στην προεκλογική περίοδο.
Αυτά ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Τα υπόλοιπα κόμματα προτίμησαν να βάλουν διαφήμιση (μόνο;) στην Google, στα Google Ads όπως λέγονται στην αργκό του internet. Το «Ποτάμι» ας πούμε, «ξεσκίστηκε», όποιο site και να ανοίξεις βλέπεις διαφήμιση με τον Σταύρο Θεοδωράκη.
Δεν είναι αρνητικό, είναι συνήθης πρακτική, το κάνουμε κι εμείς κάποιες φορές ακόμα και στο facebook. Ίσως είναι και πιο αποτελεσματικό. Το σημειώνω για έναν λόγο μόνο: είναι λίγο σόλικο να μιλάς για Ελλάδα, να αναγνωρίζεις τη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται όλοι (ιδίως η δημοσιογραφική οικογένεια) αλλά να σκορπάς το όποιο προεκλογικό οικονομικό μπάτζετ σου στην Google και όχι στα ελληνικά, ενημερωτικά, sites.
Τώρα θα μου πείτε τι σημασία έχουν όλα αυτά… Σωστά. Μεγάλο το δίκιο σας. Εδώ τα κόμματα κάνουν άλλα κι άλλα, αυτό είναι το σημαντικό;