Καταγγελίες εναντίον των κρατών που υποστηρίζουν τους ισλαμιστές στη Συρία
Του Γιώργου Θεοχάρη
Σε μια συνέντευξη που έδωσε στα κανάλια Russia 24 και NTV που μεταδόθηκε σήμερα Τετάρτη, ο Πρόεδρος της Συρίας Μπάσαρ Άσαντ είπε ότι η πρόσφατη επίθεση από το ISIS στην Παλμύρα με τόσο μεγάλους αριθμούς μαχητών και σε μια τόσο εκτεταμένη περιοχή σημαίνει ότι το ISIS είχε λάβει άμεση υποστήριξη από τα κράτη που υποστηρίζουν τους ισλαμιστές στη Συρία, και ότι το χρονοδιάγραμμα αυτής της επίθεσης συνδέεται με τη μάχη του Χαλεπίου, επειδή ήθελαν να υπονομεύσουν τη σημασία της απελευθέρωσης του Χαλεπίου, να αποσπάσουν την προσοχή του συριακού στρατού και να κατακερματίσουν τις προσπάθειές του σε διαφορετικές κατευθύνσεις.
Ο ίδιος δήλωσε ότι η Παλμύρα θα απελευθερωθεί ξανά, όπως ελευθερώθηκε την πρώτη φορά.
Οι καταγγελίες αυτές δεν φαίνεται να απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα, καθώς μετά την επανάκτηση της Παλμύρας από το ISIS, οι Times έσπευσαν να προπαγανδίσουν την αδυναμία του καθεστώτος Άσσαντ να διατηρήσει στην κατοχή του τις περιοχές που καταλαμβάνει. Φαίνεται ότι οι Times και τα άλλα media που υπηρετούν τη διεθνή μαφία σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα προτιμούν να βλέπουν την Παλμύρα να πέφτει ξανά στα χέρια του ISIS, εάν είναι με αυτόν τον τρόπο να κτυπήσουν το καθεστώς Άσσαντ!
[irp posts=”89620″ name=”Συρία: O στρατός συνεχίζει την προέλαση στο Χαλέπι”]
Ο Άσαντ είπε επίσης ότι οι Αμερικανοί είναι ύπουλοι, και όταν τα σχέδιά τους αποτυγχάνουν, δημιουργούν χάος ώστε στη συνέχεια να διαχειριστούν το χάος με έναν τρόπο που τους επιτρέπει να εκβιάζουν τα διάφορα μέρη, προσθέτοντας ότι «η Ουάσιγκτον προσπάθησε να προωθήσει την ιδέα ότι υπάρχει κάτι που ονομάζεται “μετριοπαθής αντιπολίτευση” ή “μετριοπαθείς αντάρτες”, αλλά απέτυχε να το κάνει αυτό, επειδή τα γεγονότα επί του εδάφους απέδειξαν ότι όλοι όσοι υποστηρίζει είναι εξτρεμιστές, είτε αυτοί ανήκουν στην Φατάχ αλ-Σαμ (επίσης γνωστή ως Μέτωπο Νούσρα, δηλαδή η Αλ-Κάιντα της Συρίας), εἰτε στο ISIS, ή σε άλλες οργανώσεις με την ίδια εξτρεμιστική και τρομοκρατική ιδεολογία».