Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΝΤΙΑ
του Ανδρέα M. Καραγιάννη, Πολιτικού επιστήμονα- Συγγραφέα
Σε δέκα ημέρες θα λάβει χώρα ο πολυδιαφημισμένος διαγωνισμός για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες.
Με πυλώνα αυτό το γεγονός, αναμένονται τεκτονικές αλλαγές στον ευρύτερο χώρο των μέσων ενημέρωσης.
Είναι γεγονός ότι το 50% των Ελλήνων ενημερώνεται από την τηλεόραση. Οι παραδοσιακοί καναλάρχες, λειτουργούσαν έως σήμερα σε ένα καθεστώς ιδιόμορφης παρατυπίας μιας και άδεια ουδέποτε είχε δοθεί σε κανάλι. Ειδικότερα η οικογένεια Μπόμπολα χάνοντας το Mega, παραμένει με τον Πήγασο, δηλαδή Έθνος και ethnos.gr. Είναι γνωστό βεβαίως ότι τα χρέη και ο δανεισμός της εταιρίας είναι υπέρογκος και μη εξυπηρετούμενος.
Ο Αλαφούζος του ΣΚΑΙ εισέρχεται πλήρως αποδυναμωμένος στη διεκδίκηση άδειας μιας και έχουν κατασχεθεί οι λογαριασμοί του. Κοντομηνάς Κυριακού και Βαρδινογιάννης, οι οποίοι πάντα είχαν μια πιο ουδέτερη και λιγότερο επιθετική στάση στο καθεστώς ΣΥΡΙΖΑ, είναι πολύ απίθανο να μην λάβουν άδεια. Ο Ψυχάρης, εκτός από τη συμμετοχή του στο mega αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα στο ΔΟΛ, μη μπορώντας να εξυπηρετήσει τις υποχρεώσεις του σε ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ, IN.GR, TOVIMA.GR, TANEA.GR.
Σημειωτέων ότι όλοι οι εκδότες εφημερίδων ή sites βάσιζαν τη διαφήμιση τους στα κανάλια τους κάτι που τώρα έρχεται σαν νέο οικονομικό στραπάτσο. Έτσι υπάρχει σημαντική πιθανότητα πέραν των καναλιών να κλείσουν και πολλά sites μεγάλα τα οποία συνδέονται εταιρικά με τους άνωθεν ομίλους.
Το άλλο 50% του πληθυσμού ενημερώνεται από το διαδίκτυο, ιδιαίτερα οι πιο νέοι και πιο καταναλωτικοί. Το έξυπνο ΣΧΕΔΙΟ του ΣΥΡΙΖΑ εδώ λέει το εξής. Εφόσον κλείσουν οι μεγάλοι όμιλοι, άρα και τα μεγάλα sites, η ενημέρωση του διαδικτύου θα βασίζεται κατά κόρον στα ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ sites.
Τα ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ sites για να επιβιώσουν χρειάζονται μόνο τη διαφήμιση, την οποία διαφήμιση τη σημερινή εποχή της κρίσης δίνουν μονάχα οι ΔΕΚΟ, οι τράπεζες, και οι κρατικοί οργανισμοί. Εταιρείες δηλαδή στις οποίες έχει ΑΠΟΛΥΤΗ επιρροή ο ΣΥΡΙΖΑ.
Έτσι με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Κλείνουμε τους ενοχλητικούς νταβατζήδες, τους αντικαθιστούμε με άλλους περισσότερο φιλικούς, αλλά παράλληλα ελέγχουμε και το διαδίκτυο, στο οποίο η πτώση των ΜΕΓΑΛΩΝ θα θέσει τους μικρούς antes portas, τους οποίους μικρούς ελέγχουμε μέσω του μοναδικού τους εσόδου, της διαφήμισης.
Πραγματικά ευφυές κύριοι. Μπράβο.
Καθεστώς με τα όλα του…