-Επιτήδειοι εκμεταλεύονται τους τουρίστες και θέτουν σε κίνδυνο των τουριστών-Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ στη Νάξο
Πόσο ασφαλής είναι ο ταξιδιώτης που αποφασίζει στις διακοπές του να νοικιάζει ένα αυτοκίνητο;
Η αναρχία που επικρατεί σε αυτό το κομμάτι του τουρισμού, ουσιαστικά θέτει τον επισκέπτη σε έναν κίνδυνο και μάλιστα μεγάλο. Σύμφωνα με το ΦΕΚ που εκδίδει ο ΕΟΤ για τα ελληνικά νησιά, ένα αυτοκίνητο μέχρι 1.300 κυβικά είναι ασφαλές να χρησιμοποιείται μέχρι 7 χρόνια ενώ για τα μεγαλύτερου κυβισμού μέχρι και 9 χρόνια. Αυτός είναι ο νόμος. Γιατί αυτό που τελικά συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι εκτός νόμου. Και ειδικά στο νησί της Νάξου που συνεχώς αυξάνει την τουριστική της δύναμη με πολύ προσπάθεια των τοπικών φορέων .
Στην Νάξο όμως κάποιοι κοιτούν να πλουτίσουν άμεσα , θέτοντας σε κίνδυνο τόσο την αξιοπιστία όσο και την ασφάλεια των επισκεπτών
. Οι τουρίστες δηλαδή, στο όμορφο νησί των Κυκλάδων , ενοικιάζουν αυτοκίνητα που μπορεί να είναι και 15ετίας, έχοντας διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα, με φθορές στη μηχανή, με φθαρμένα λάστιχα.
Λίγο οι επιτήδειοι και οι κακοί επαγγελματίες που κοιτάζουν να “βγάλουν” από παντού, λίγο η κακή οικονομική συγκυρία της χώρας, ο κλάδος των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων έχει “νοθευτεί” με οχήματα-σκοτώστρες, που τα διαθέτουν σε τιμή ευκαιρίας. Πώς μπορεί όμως να τα βγάλει πέρα ένας επαγγελματίας που σέβεται τον πελάτη, τηρεί το γράμμα του νόμου και του προσφέρει ένα ασφαλές αυτοκίνητο;
Γιατί υπάρχουν και οι επαγγελματίες που ανανεώνουν συνεχώς τον στόλο τους, με ολοκαίνουρια αυτοκίνητα, ασφαλή αλλά σε τιμή όχι και τόσο χαμηλή, όσο αυτή των επιτήδειων.
Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών του 2014 ή του 2015 διατίθεται στην τιμή των 30 έως 35 ευρώ ημερησίως, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει, ενώ ένα αυτοκίνητο 18 ετών προσφέρεται στην τιμή των 15 ως και 18 ευρώ, χωρίς καμία ασφάλεια για τον οδηγό. Πώς λοιπόν θα προστατευτεί ο επισκέπτης που θέλει να “οργώσει” το νησί των διακοπών του, χωρίς να κινδυνεύει η ζωή του;
Ακούει κανείς εκεί στην ένωση συλλόγων ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων ; Ακούει κανείς στον ΕΟΤ