Σάββατο, 6 Ιουνίου, 2026
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αλκοόλ και υγεία: Πως βλάπτει τις αρτηρίες

Newsroom από Newsroom
22/02/2017 22:33
σε ΔΙΑΤΡΟΦΗ
A A
53
SHARES
112
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Google Πρόσθεσε το tilegrafimanews.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αλκοόλ

Στη γήρανση των αρτηριών των ανδρών οδηγεί η μακροχρόνια κατανάλωση αλκοόλ, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος για την καρδιά.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον επιδημιολόγο Ντάραγκ Ο’Νιλ του University College του Λονδίνου, που έκαναν τη δημοσίευση στο αμερικανικό καρδιολογικό περιοδικό «Journal of American Heart Association», ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 3.900 ανθρώπους (σχεδόν τα τρία τέταρτα άνδρες), που έπιναν για 25 χρόνια, γράφει το newsbeast.gr.

Διαπιστώθηκε ότι η μακρόχρονη κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ελαστικότητα των αρτηριών, γερνώντας τις μια ώρα αρχύτερα, πράγμα που δυσκολεύει την κυκλοφορία του αίματος. Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγαλύτερος στους άνδρες παρά στις γυναίκες.

[irp posts=”112495″ name=”Καρδιά: 18 τροφές που μειώνουν τον κίνδυνο”]

Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ είναι μάλλον ωφέλιμη για το καρδιαγγειακό σύστημα, αλλά -όπως δείχνει και η νέα μελέτη- η πολλή κατανάλωση αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.

H Αμερικανική Καρδιολογική Ένωση ορίζει ως μέτρια κατανάλωση τα ένα δύο αλκοολούχα ποτά τη μέρα για τους άνδρες και το ένα για τις γυναίκες. Όσο αυξάνει η κατανάλωση, τόσο αυξάνει ο κίνδυνος εξάρτησης από το αλκοόλ, υπέρτασης, παχυσαρκίας, εγκεφαλικού, ορισμένων μορφών καρκίνου, ατυχημάτων κ.α. Ο βιολογικός μηχανισμός μέσω του οποίου το αλκοόλ επιδρά αρνητικά στην υγεία των αρτηριών παραμένει ασαφής, σύμφωνα με τους ερευνητές.

ΥΓΕΙΑ: ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


Google News
Πάτα εδώ και ακολούθησε το TILEGRAFIMANEWS.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ετικέτες: διατροφήΕΙΔΗΣΕΙΣΝΕΑυγεία

ΣχετικάΆρθρα

HOT NEWS

Alex Rasov

05/06/2026 | 23:45
Featured

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Σήμερα στη Βουλή η πρόταση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση – Οι μεγάλες αλλαγές σε Δικαιοσύνη, Δημόσιο, Πανεπιστήμια και Επιστολική Ψήφο

02/06/2026 | 14:16
Featured

ΠΑΣΟΚ κατά Μητσοτάκη: «Ανάπτυξη για λίγους, ακρίβεια για πολλούς» – Σφοδρή επίθεση για Υγεία, μισθούς και κοινωνική πολιτική

01/06/2026 | 11:00
HOT NEWS

Καλό μήνα! Για όσους ονειρεύονται ακόμα δίπλα στη θάλασσα… Julio Iglesias – Quijote !!

01/06/2026 | 00:13
Load More
Επόμενο Άρθρο

Κέτσαπ στο μπουκάλι: Πως θα λυθεί το πρόβλημα


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Πέθανε ο Γιώργος Σουφλιάς σε ηλικία 85 ετών

    157 shares
    Share 63 Tweet 39
  • ΟΠΕΚΕΠΕ: Θρίλερ με πληρωμές 686 εκατ. ευρώ – Τα 160 εκατ. των αδιάθετων πόρων, το βαμβάκι και οι αγρότες σε αναμονή

    73 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Τραμπ: Θα ήταν υπέροχο αν συναντηθούν ο Ζελένσκι και ο Πούτιν – Πρέπει να κάνουν συμβιβασμούς

    64 shares
    Share 26 Tweet 16
  • ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΕΑ: De Minimis έως 80€/στρέμμα, αλώνια από αυτή την εβδομάδα +40 εκατ. ευρώ – Τι περιμένουν παραγωγοί και κτηνοτρόφοι

    704 shares
    Share 282 Tweet 176
  • ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026 και 2ΓΒ/2026: Έρχονται αποτελέσματα και 4.747 μόνιμες προσλήψεις – Δέκα παραδείγματα – ΟΔΗΓΟΣ

    76 shares
    Share 30 Tweet 19
  • Πολυνομοσχέδιο – ΕΚΤΑΚΤΟ: 10 μέτρα για συντάξεις, 72 δόσεις και κατοικία – 7 παραδείγματα για δικαιούχους και οφειλέτες

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
  • ΔΥΠΑ ΝΕΑ: Αλλαγές στα επιδόματα ανεργίας και επίδομα 758 ευρώ για γονείς – Ποιοι πληρώνονται και τι αλλάζει από τον Ιούνιο 2026

    59 shares
    Share 24 Tweet 15
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • test
  • useronline
  • Ανάρτηση σχολίων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου – Cookies – Newsletter
  • Ποιοι είμαστε
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch