Ένας άντρας από την Καλιφόρνια προκάλεσε τσουνάμι αντιδράσεων στο Facebook -και κατ” επέκταση σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα- όταν δημοσίευσε μια φωτογραφία από το γεύμα που μόλις είχε παραγγείλει στη διάσημη αλυσίδα εστιατορίων KFC.
Σε ποστ που έκανε στο Facebook, ισχυρίστηκε πως παρέλαβε το γεύμα στο σπίτι του μέσω ντελίβερι.
Μόλις το είδε, έπαθε ένα σοκ, όμως αποπειράθηκε να το δοκιμάσει μήπως και έκανε λάθος. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, δεν έκανε, καθώς το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν ιδιαιτέρως ελαστικό και είχε περίεργη γεύση. Χωρίς να χάσει καιρό, το γύρισε πίσω στο μαγαζί, όπου ο ίδιος ο υπεύθυνος του καταστήματος, κατά τα λεγόμενα του 25χρονου Ντέβορις Ντίξον, του είπε πως ήταν όντως αρουραίος και του προσέφερε ένα δωρεάν γεύμα ως ελάχιστη συγγνώμη!
Μάλιστα τα ίδια ισχυρίστηκε και σε εκπομπή σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό. Από την πλευρά της, η εταιρεία Kentucky Fried Chicken έκανε λόγο για προσπάθεια εξαπάτησης του κοινού. «Ένας πελάτης έκανε έναν σοβαρότατο ισχυρισμό εναντίον των KFC και αρνείται να συνεργαστεί στην έρευνα», ανέφερε η δήλωση της εταιρείας στη Huffington Post. «Βασιζόμενοι σε αυτό και στο γεγονός πως αρνείται να δείξει σε οποιονδήποτε το εν λόγω προϊόν, μένουμε να πιστεύουμε πως είχε πρόθεση να εξαπατήσει το κοινό με αυτό το ξέσπασμα και σκεφτόμαστε όλες τις δυνατές επιλογές».
Η εταιρεία ανέφερε πως έκανε διάφορες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το υποτιθέμενο θύμα, όμως αυτός αρνήθηκε να μιλήσει είτε απευθείας, είτε μέσω δικηγόρου, ενώ έκτοτε δεν έχει σχολιάσει ούτε ερωτήματα που του έχουν τεθεί στο Facebook.
«Τα φιλέτα μας από κοτόπουλο συχνά ποικίλλουν σε μέγεθος και σχήμα και αυτό απλά έτυχε να είναι ένα περίεργα σχηματισμένο» είπε ο εκπρόσωπος των KFC, Ροντρίγκο Κορονέλ, και έστειλε την παρακάτω φωτογραφία με ζουμ από το Facebook του Ντίξον