Απροκάλυπτη σατανιστική τελετή περιελάμβανε το κορύφωμα των εγκαινίων του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού τούνελ στον κόσμο που συνδέει την Ελβετία με την Βόρεια Ιταλία.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουνίου 2016 και παρόντες ήσαν οι κορυφαίοι ηγέτες της Ευρώπης μεταξύ των οποίων η Γερμανίδα καγκελάριος Ανγκελα Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ και ο Ιταλός πρωθυπουργός Ματέο Ρέντσι και εκπρόσωποι της λεγόμενης ευρωπαϊκής επιχειρηματικής και οικονομικής ελίτ.
Το θέμα αναδεικνύει το Κέντρο Ενότητας και Μελέτης – Προβολής των Αξιών μας «Ενωμένη Ρωμηοσύνη» με ανακοίνωση υπο τον τίτλο «το τέλος της Ευρώπης που ξέραμε» ενώ το βίντεο της τελετής διάρκειας 6 και πλέον ωρών αναμετάδωσε -μεταξύ άλλων καναλιών- στο σύνολό της ασχολίαστη το Δορυφορικό Κανάλι Russia Today και μπορείτε να την παρακολουθήσετε μέσω του διαδικτύου εδώ:
Συγκεκριμένα η «Ενωμένη Ρωμηοσύνη» αναφέρει στο κείμενο – ανάλυση τα εξής: «Η τελετή ξεκίνησε με – τι άλλο; – συμπροσευχή (στο 7΄.10΄΄) Καθολικού Ιερέα, Ραβίνου, Μουφτή και Προτεστάντισσας Κληρικού και συνεχίστηκε με διάφορα συμβολικά δρώμενα ώστε να καταλήξει στην πιο απροκάλυπτη Σατανιστική τελετή που έχει ποτέ λάβει χώρα δημοσίως. Οι Ελβετοί οργανωτές με κάθε ωμότητα έδειξαν το όραμα των οπαδών του Εωσφόρου για τον κόσμο και ούτε λίγο ούτε πολύ δικαίωσαν ( έως το σημείο που τους συνέφερε φυσικά ) τις προρρήσεις των Αγίων και Γερόντων της Πίστεώς μας. Η κορύφωση της τελετής – λατρείας ξεκίνησε (όλως τυχαίως) την 6η ώρα της τελετής (θυμίζουμε την ημερομηνία 1-6-16) παρουσιάζοντας τους εργάτες να εισέρχονται στο χώρο με στρατιωτική πειθαρχία ως άψυχα κινούμενα σώματα (ζόμπι) ( στο 5:58΄.25΄΄). Μετά από απέλπιδες κινήσεις αντίδρασής τους που καταλήγουν στην κατάρρευση των προσπαθειών τους να σκαρφαλώσουν σε έναν απότομο γκρεμό (μήπως απεικονίζεται η σισύφεια προσπάθειά τους να επιβιώσουν οικονομικά στη σύγχρονη Ευρώπη;) υποχωρούν τελικά και τη θέση τους παίρνουν ( στο 6:04΄.00΄΄) οι αστοί ευρωπαίοι πολίτες ημίγυμνοι αλλοπρόσαλλοι, σκοτισμένοι και παραδομένοι στη σάρκα και τις διεκδικήσεις.
Όλοι σταματούν (στο 6:04΄.30΄΄) και ταυτιζόμενοι με τον κτύπο του τυμπάνου συμμετέχουν στην ανθρωποθυσία τριών εργατών που κρεμασμένοι ψυχορραγούν (στο 6:06΄.06΄΄) μέχρι να πεθάνουν οπότε και εικονίζονται να γκρεμίζονται στην άβυσσο (στο 6:06΄.45΄΄). Οι ψυχές των θυσιασμένων ανεβαίνουν προς τα πάνω (6:07΄.08΄΄) ενώ την ίδια στιγμή επί της γης συνοδευόμενος από ανδρόγυνες νύμφες κάνει την εμφάνισή του θριαμβευτικά ο ίδιος ο Εωσφόρος ικανοποιημένος από την ανθρωποθυσία!!! ( στο 6:09΄.08΄΄). Από εδώ και πέρα το θέαμα είναι αποτρόπαιο. Ο Εωσφόρος ουρλιάζει υπό τη συνοδεία Ελβετικών κόρνων και η συνοδεία του μεριάζει προσκυνώντας τον. Μία μαύρου χρώματος πόρνη νύμφη τον πλησιάζει και εν μέσω χορών της συνοδείας του ζευγαρώνει βέβηλα μαζί του. Η πόρνη νύμφη τον τυλίγει με το πέπλο της ( στο 6:12΄.00΄΄) ως βασιλέα και εν συνεχεία αποσύρεται στο βάθος της σκηνής ενώ ο Εωσφόρος ξαπλώνει στο μπροστινό μέρος της ως να τίκτει… ( στο 6:14΄.15΄΄). Η πόρνη τελικά κατεβαίνει από τη σκηνή για να αφήσει μόνο του επάνω τον νεαρό Αντίχριστο… (στο 6:14΄.54΄΄). Υπό τους ήχους ενός παγανιστικού τραγουδιού γυναίκες κρατώντας και φορώντας παγανιστικά σύμβολα και άνδρες ντυμένοι ως να θυμίζουν μασόνους κρατώντας επίσης παγανιστικά σύμβολα περνούν μέσα από τους θεατές ( αρκετοί από αυτούς φοβισμένοι από ότι είδαν έως τώρα) και έρχονται να αποτίσουν φόρο τιμής στον Αντίχριστο. ( στο 6:15΄.55΄΄).
Ακολούθως τη θέση των παγανιστών παίρνει ένα πολύχρωμο πλήθος ενώ η μουσική γίνεται ηλεκτρονική και στη γιγαντοοθόνη προβάλλονται βιομηχανικές και τεχνολογικές εικόνες. Ο αντίχριστος … παραλαμβάνει τα κέρατα από τον Εωσφόρο (στο 6:20΄.00΄)΄ ο οποίος κατόπιν αναμιγνύεται με το πολύχρωμο πλήθος και επιδίδεται σε βδελυρές περιπτύξεις ενώ ανάμεσα στους συμμετέχοντες διακρίνονται μια γυναίκα με πορφυρά καθολικά άμφια και τσάντα με σταυρό, γυναίκες ντυμένες άνδρες και άνδρες ντυμένοι γυναίκες. Ο αντίχριστος κρατώντας τα κέρατα του πατέρα του αναπαύεται στο άκρο της σκηνής, στη γιγαντοθόνη προβάλλονται …πιγκουίνοι με γραβάτες και το παρδαλό πλήθος συνεχίζει άνευ νοήματος τους χορούς και τις περιπτύξεις. Κάποια στιγμή η γυναίκα με τα καθολικά άμφια εν μέσω γελώτων γεννά μια κοπέλα (;) (στο 6:24΄.00΄΄) και μετά από νεύμα του Εωσφόρου (στο 6:27΄.10΄΄) όλοι μαζί προχωρούν προς τη γιγαντοοθόνη όπου απεικονίζεται ένα ρολόι το οποίο και προσκυνούν. Κάπου εκεί, στο τέλος της τελετής, οι υπεύθυνοι θυμήθηκαν ότι επρόκειτο για εγκαίνια σιδηροδρομικού τούνελ και προέβαλαν ένα τραίνο να βγαίνει από το τούνελ οπότε το παρδαλό πλήθος μαζί με τον Εωσφόρο άρχισε να πανηγυρίζει με υστερία και μανία ενώ ο αντίχριστος διακριτικά αποχώρησε με σκυφτό το κεφάλι συνεχίζοντας να κρατά τα κέρατα του πατέρα του.
Ήταν πραγματικά αποκρουστικό να δούμε και να περιγράψουμε τα παραπάνω που ξεπερνούν κάθε ανθρώπινη φαντασία. Έπρεπε όμως να το κάνουμε καθώς επρόκειτο για μια επίσημη διακυβερνητική γιορτή στην καρδιά της Ευρώπης που μεταδόθηκε τηλεοπτικά και που παρά το σκανδαλώδες και πολυδάπανο θέαμά της αλλά και τις αντιδράσεις που προκάλεσε στους Ευρωπαίους πολίτες, δεν ακούστηκε για αυτή ούτε λέξη από τα ημεδαπά μέσα «ενημέρωσης».
Οι εχθροί της Πίστεώς μας νιώθουν πια ανίκητοι και επιδεικνύουν τις διαστροφές τους και τις ορέξεις τους. Η Ευρώπη του Χριστιανισμού και των Αξιών έχει πια τελειώσει. Μια Νέα Ευρώπη έχει γεννηθεί και μολονότι είναι ανόσια και αποκρουστική μας δείχνει ξεδιάντροπα το πρόσωπό της. Προβάλει ότι πιο σκοταδιστικό, φαύλο και πρωτόγονο και όμως οι υπηρέτες της έχουν το θράσος να μας αποκαλούν οπισθοδρομικούς και κολλημένους στην παράδοση.
Με αυτή την Ευρώπη δεν θέλουμε να έχουμε καμία σχέση. Την αποστρεφόμαστε και δεν τη φοβόμαστε.
Όσοι θέλουν ας διαλέξουν αυτήν την κατ’ όνομα Ευρώπη. Εμείς το Χριστό αγαπάμε και κρατάμε τη Ρωμαίικη Ελλάδα.
ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ»