+11
°
C
Μεγ.:+11
Ελάχ.:+6
Τετ
Πεμ
Παρ
Σαβ
Tilegrafimanews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews
Αρχική Featured

Καραμανλής: Παραλάβαμε το 18% της σύμβασης 717 και το προχωρήσαμε στο 70%

TechTeam από TechTeam
20/03/2023 12:31
σε Featured, HOT NEWS, ΠΟΛΙΤΙΚΑ
A A
Καραμανλής: Παραλάβαμε το 18% της σύμβασης 717 και το προχωρήσαμε στο 70%
81
SHARES
173
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δεν παραδόθηκε ποτέ το 67%, ποτέ το 33% – Αν είχε ολοκληρωθεί η λειτουργία δικτύου θα ήταν ασφαλέστερη – Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα εποπτείας μου συνέβη μια τραγωδία – Χρυσοχοΐδης, Σπίρτζης και Γεραπετρίτης στην
Με αναφορές στην απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Μεταφορών μετά τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη ξεκίνησε την τοποθέτησή του στην επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας στη Βουλή, ο Κώστας Καραμανλής.

«Παραιτήθηκα γιατί στον τομέα της πολιτικής μου εποπτείας συνέβη μια ανείπωτη τραγωδία, γιατί σέβομαι τον ανθρώπινο πόνο. Ούτε είχα, ούτε έχω εξάρτηση από κυβερνητική θέση. Παραιτήθηκα κόντρα στην πολιτική πεπατημένη που θέλει να ζητούνται παραιτήσεις υφισταμένων. Δεν το ακολούθησα. Παραιτήθηκα από τον τόπο της τραγωδίας. Η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης θα μείνει, όμως, κενό γράμμα χωρίς έρευνα για τις πραγματικές ευθύνες και την αντιμετώπιση των σφαλμάτων ώστε να μην ξαναγίνουν τέτοιες τραγωδίες. Είναι χρέος μας να φωτιστεί η αλήθεια και σε αυτό το ιερό χρέος θέλω να συμβάλω σήμερα εδώ και στν δημόσιο διάλογο» είπε ο κ. Καραμανλής.

«Παραλάβαμε το έργο της σύμβασης 717 βαλτωμένο και το προχωρήσαμε από το 18% στο 70%. Δεν παραδόθηκε ποτέ το 67%, ποτέ το 33%, παραδόθηκε λειτουργικό το 18%»

«Το 2016 υλοποιήθηκε το 32,69% του έργου από το οποίο μόνο το 18% ήταν λειτουργικό. Από το 2017 έως το 2019 δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Από το 2019 έως το 2021 έχουμε φτάσει στο 90% της υλοποίησης αλλά στο 70% της πιστοποίησης»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Το απόγευμα της Κυριακής η ορκωμοσία της νέας Βουλής

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Οι 300 βουλευτές της Βουλής μετά τις κάλπες της Κυριακής

«Μεταξύ των σταθμών που παρελήφθηκαν την τελευταία τριετία είναι και αυτός της Λάρισας. Παραδόθηκε τον Νομέβριο του 2022 όπως προκύπτει από το έγγραφο διοικητικής παραλαβής»

Όπως είπε ο κ. Καραμανλής «η τραγωδία Τεμπών συγκλόνισε την χώρα μας» προσθέτοντας ότι «δεν πρέπει να ξεχαστεί η άδικη απώλεια συνανθρώπων μας».

«Αυτή την ώρα όσοι βρισκόμαστε στην αίθουσα της Βουλής έχουμε απέναντί μας τις οικογένειες των θυμάτων και μια κοινωνία που πενθεί και γι αυτό έχουμε ιερές υποχρεώσεις: Να αναλάβουμε ο καθένας τις ευθύνες του. Να πούμε όλη την αλήθεια και να αφήσουμε έξω από ένα τέτοιο θέμα τις όποιες μικροπολιτικές σκοπιμότητες» συνέχισε ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

«Χρέος μας να δούμε όλα τα λάθη για να μην επαναληφθούν. Αυτή είναι η αρχή που διέπει την σημερινή μου τοποθέτηση. Οι περιστάσεις δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε επιλεκτικές επιλογές εγγράφων. Ελπίζω αυτό να το σεβαστούμε» συνέχισε ο κ. Καραμανλής.

Αφού εξήγησε, δε, ότι η τοποθέτησή του στη Βουλή, η πρώτη μετά την παραίτησή του «λογοδοτεί στην πολιτική και προσωπική του επιλογή» στη συνέχεια είπε ότι «σιώπησα σεβόμενος τα θύματα. Ηταν χρέος μου να μιλήσω εδώ στην Βουλή. Οι περισσότεροι που μίλησαν ενέδωσαν στην σκοπιμότητα και τη μικροπολιτική συγκυρία».

Χρυσοχοΐδης: Η σύμβαση 717 κρίθηκε νόμιμη απο το Ελεγκτικό Συνέδριο το 2014

Η συνεδρίαση ξεκίνησε με την εισηγητική τοποθέτηση του κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη ο οποίος τον Σεπτέμβριο του 2014 υπέγραψε ως υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της κυβέρνησης Σαμαρά την σύμβαση 717 για την ανάταξη και αναβάθμιση των συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο κ. Χρυσοχοϊδης τόνισε το έργο είχε κριθεί ως απόλυτης προτεραιότητας καθώς αφορούσε την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου το οποίο χαρακτηριζόταν από συστήματα ξεπερασμένης τεχνολογίας ή εκτός λειτουργίας.

Ο πρώην υπουργός υπογράμμισε ότι η σύμβαση 717 έλαβε την έγκριση του Ελεγκτικού Συμβουλίου το καλοκαίρι του 2014 και ακολούθως, τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε την σύμβαση ορίζοντας ως χρόνο υλοποίησης του έργου τον Σεπτέμβριο του 2016.

«Η πρώτη δουλειά αναδόχου ήταν να κάνει λεπτομερή καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης του δικτύου και του εξοπλισμού. Το έργο ήταν απολύτως αναγκαίο διότι εν μέσω μνημονίων και κρίσης η Ελλάδα και η ΕΕ αποφάσισε να ολοκληρώσει την υποδομή στον βασικό άξονα από το Ρίο εως Προμαχώνα. Ορισμένα έργα σήμερα έχουν ολοκληρωθεί αλλά αναμένεται να παραδοθούν. Σημαντικός παράγοντας για όλα αυτά είναι η ασφάλεια δικτύου γι αυτό και το έργο σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης κρίθηκε αναγκαίο να υλοποιηθεί» τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Όπως εξήγησε «το έργο ονομάζεται ανάταξη και αναβάθμιση σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα σημεία του δικτύου Αθήνα – Προμαχώνας. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φθαρμένο σύστημα αποφασίστηκε να γίνει η ταχύτερη αντικατάσταση των βλαβών. Το έργο έπρεπε να εκτελεστεί το συντομότερο. Ανάταξη σημαίνει ότι έχουμε πολλά συστήματα σηματοδότησης που τοποθετήθηκαν σε διαφορετικά χρονικά σημεία με άλλη τεχνική λογική φθαρμένα και εκτός λειτουργίας και εμείς θέλουμε να κάνουμε ενιαίο εκσυγχρονισμό . Αναβάθμιση σημαίνει πιστοποίηση του συστήματος με σύγχρονες πρακτικές και κανονισμούς της ΕΕ. Τηλεδιοίκηση είναι η εξ αποστάσεως απεικόνιση και χειρισμός της κυκλοφορίας».

«Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός και τον Ιανουάριο του 2015 ανέλαβε η νέα κυβέρνηση για να υλοποιήσει εντός του συμβατικού χρόνου, δυο χρόνια μετά, την σύμβαση αυτή μαζί με τα όσα εξέθεσα καταθέτω και το χρονολόγιο που περιλαμβάνει όλα τα γεγονότα που προανέφερα για να ωριμάσει το έργο εως την υπογραφή της σύμβασης» ανέφερε ο κ. Χρυσοχοϊδης κλείνοντας την αρχική του τοποθέτηση.

Σπίρτζης: Η λογική όλοι έχουν ευθύνη σημαίνει ότι κανείς δεν θα έχει στο τέλος την ευθύνη

Στις «συντηρητικές πολιτικές» απέδωσε ο Χρήστος Σπίρτζης την «κακή πορεία» του ελληνικού σιδηρόδρομου ενώ πρόσθεσε ότι για το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών υπάρχουν «προσωποποιημένες ευθύνες». Να σημειωθεί ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε το 2017 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και τον κ. Σπίρτζη που τότε ήταν αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης επέμεινε πως ο σταθμός Λάρισας δεν διαθέτει σύστημα τηλεδιοίκησης και πως ο πίνακας αυτόματης χάραξης δεν αποτελεί τηλεδιοίκηση. «Δεν είναι ζήτημα δικής μου ερμηνείας αλλά τηλεδιοίκηση είναι αυτό που ορίζεται στη σύμβαση 717. Τηλεδιοίκηση δεν είναι ο πίνακας που είδαμε στις τηλεοράσεις αλλά ένα άλλο υπερκείμενο κέντρο και έχει στον έλεγχό του πολλούς σταθμούς. Αυτό λειτουργούσε μέχρι το 2019 , υπέστη βλάβη από πυρκαγιά και έκτοτε δεν φτιάχτηκε. Κέντρο ελέγχου δηλαδή τηλεδιοίκηση στο τμήμα που ανήκει ο σταθμός της Λάρισας δεν υπήρχε. Επομένως δεν υπήρχε ασφαλιστική δικλείδα ώστε αν γίνει λάθος χειρισμός στον σταθμό της Λάρισας να μπορεί να διορθωθεί από υπερκείμενη αρχή» ανέφερε.

Ο ίδιος σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του ανέφερε ότι το European Traffic Control System (ETCS) έχει τοποθετηθεί σε 17 χώρες της ΕΕ αλλά όχι στο σύνολο των δικτύων τους. «Η ύπαρξη ή μη του ETCS δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουμε ασφαλή σιδηρόδρομο. Η ασφάλεια πρέπει να είναι διασφαλισμένη» είπε σε άλλο σημείο για να προσθέσει «Ο λόγος που μπαίνουν υποχρεωτικά αυτά τα συστήματα δεν είναι μόνο η ασφάλεια , ο λόγος είναι ότι ο έλεγχος της γραμμής μέσω αυτών των συστημάτων αυξάνει την φέρουσα ικανότητα των δικτύων , την ταχύτητα των τρένων. Δηλαδή με αυτά τα συστήματα έχουμε δυνατότητα περισσοτέρων δρομολογίων με ασφάλεια. Το σύστημα τηλεδιοίκησης δηλαδή η 717 είναι απαραίτητη προϋπόθεσης εγκατάστασης του ETCS».

«Πως φτάσαμε στην 717 και γιατί έγινε; Ήταν απαραίτητη προϋπόθεση για να μπει στην συνέχεια το ETCS» υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης

Κακή σύμβαση η 717

«Τι κάναμε το 2015 με την 717 και για τον σιδηρόδρομο; Τελειώσαμε έργα πολλών δις ευρώ για τον σιδηρόδρομο που ούτε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν πίστευε ότι θα τα ολοκληρώσουμε» σημείωσε στη συνέχεια ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στα έργα των δικών του ημερών για να προσθέσει «Η πορεία της 717 την περίοδο 2015-19 δεν μπορούσε να είναι διαφορετική γιατί η σύμβαση ήταν κακή και πλημμελής. Δημιούργησε ανάγκη να γίνει ανακεφαλαιωτικός πίνακας και συμπληρωματική σύμβαση. Δεν τα λέω εγώ αυτα. Εχουμε αποδείξει στον δημόσιο διάλογο ότι το ποσοστό υλοποίησης της 717 ήταν πάνω από 72% και η αρχική σύμβαση ήταν σχεδόν στο 0% τον Φεβρουάριο 2015. Αυτό λένε τα επίσημα έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ που λένε Σεπτέμβριο 2018 είναι 68% , έχουμε έγγραφο της κοινοπραξίας που ζητούν μείωση εγγυητικών στο 72% που σημαίνει ότι δεν μπορεί να μην έχουν υλοποιήσει το έργο για να το ζητούν αυτό. Αν απομειωθούν εγγυητικές περισσότερο από το ποσοστό του έργου που έχει υλοποιηθεί είναι για να πάνε φυλακή.

Εχουμε έγγραφο του 2023 που λέει ότι το ποσοστό υλοποίησης της αρχικής σύμβασης είναι στο 77%, δηλαδή 5% πρόοδος. Και η συμπληρωματική που υπογράφηκε το 2023 είχε υλοποιηθεί σε ποσοστό 17%».

Παντως, ο κ. Σπίρτζης αν και παραδέχθηκε ότι είχε το πόρισμα της ΕΔΕΛ από το 2018 και θα μπορούσε να προχωρήσει σε συμπληρωματική σύμβαση δεν το έκανε.

«Συμπερασματικά» είπε ο πρώην υπουργός: «η ΕΡΓΟΣΕ κατά την άποψή μου δεν μπορεί να κανει τίποτα άλλο από το να υλοποιεί την σύμβαση που είχε και να περνά με νομιμότητα την συμπληρωματική γιατί αν τελείωνε την 717 χωρίς συμπληρωματική θα είχαμε έργο μη λειτουργικό. Θα έχανε η χώρα τα λεφτά και θα συνέχιζε ότι γινόταν στο παρελθόν. Διαγωνισμοί που δήθεν υλοποιούνταν αλλά δεν είχαμε συστήματα».

Ο κ. Σπίρτζης τοποθετήθηκε και για την κριτική που δέχεται από την πλειοψηφία σύμφωνα με την οποία τα ποσοστά που επικαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ για την σύμβαση 717 δεν αφορούν την υλοποίηση του έργου αλλά την απορρόφηση των κονδυλίων.

«Η απορρόφηση χρημάτων είναι πάντα ίση ή λιγότερη από το υλοποιημένο έργο. Εμείς μιλούμε για υλοποιημένο έργο σύμβασης με μετρήσεις και πρωτόκολλα αφανών εργασιών. Οι απορροφήσεις για την 717 το 2016 ήταν 11,56% και το 2018 5,54% που δείχνει ότι το έργο δεν είχε σταματήσει. Σταμάτησε να υλοποιείται από τον ανάδοχο μετά τον Φεβρουάριο 2019 και μπορούσε να ξεκινήσει μετά την παράδοση μελετών» είπε.

Η συζήτηση επί της διαδικασίας

Η συζήτηση ξεκίνησε με διαδικαστικά θέματα από τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης οι οποίοι ζήτησαν να υπάρξουν κλητεύσεις και άλλων προσώπων για ακρόαση φορέων με τον πρόεδρό της, Αθανάσιο Μπούρα, να προτείνει αυτό να απασχολήσει την Επιτροπή στο τέλος της σημερινής συνεδρίασης.

Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Κατρούγκαλος, ανέφερε ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης είχαν ζητήσει η σημερινή συνεδρίαση να αφιερωθεί των αιτιών που οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα με την ακρόαση των τεσσάρων παριστάμενων υπουργών, αλλά και άλλων προσώπων. «Είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει να αξιοποιήσουμε την παρουσία στην Επιτροπή των κυρίων Καραμανλή και Γεραπετρίτη για τη σύμβαση 717, αλλά και για τα όλα τα υπόλοιπα θέματα και εμείς θα το πράξουμε» πρόσθεσε ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ. Ζήτησε, δε, η επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ακρόαση και άλλων προσώπων να γίνει εντός του μήνα και να μη χρειαστεί η πάροδος ενός μήνα για να συγκληθεί η Επιτροπή εκ νέου με τη διαδικασία της χρήσης του αιτήματος των 2/5 από τα κόμματα της Αντιπολίτευσης.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Χάρης Καστανίδης, υπενθύμισε ότι το κόμμα του είχε ζητήσει να κληθούν στην Επιτροπή και άλλα πρόσωπα και θεσμοί για να διερευνηθεί το σιδηροδρομικό δυστύχημα, όπως η ΡΑΣ, οι εκπρόσωποι εργαζομένων, διευθύνοντες και πρώην διοικητές του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και της Hellenic Train. «Σωστά εκκλήθηκαν, εν αρχή αυτών των συνεδριάσεων είναι η ακρόαση των τεσσάρων πρώην Υπουργών αλλά δεν μπορεί να μην υπάρξουν και άλλες ακροάσεις. Πρόκειται για τεράστιο ζήτημα. Η σημερινή μας συνεδρίαση να θεωρηθεί η αρχή μιας συνεχιζόμενης διαδικασίας, προκειμένου μετά από λίγες ημέρες να έχουμε προσκλήσεις για νέες ακροάσεις για το θέμα σύμφωνα με τα αιτήματα που έχουν καταθέσει τα κόμματα» πρόσθεσε ο κ. Καστανίδης.

Ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, ανέφερε ότι «εμείς έχουμε ζητήσει να κληθούν όλοι οι υπουργοί Μεταφορών από το 2007 που άρχισε η απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, όπως επίσης και οι διοικήσεις του ΟΣΕ από τότε της Hellenic Train και οι εκπρόσωποι των εργαζομένων».

Ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης Γιώργος Μυλωνάκης, συμφώνησε με την συνέχιση της διαδικασίας λέγοντας ότι θα πρέπει στην Επιτροπή να κληθούν και οι υφυπουργού Υποδομών , υπεύθυνοι για τους σιδηροδρόμους και οι γενικοί γραμματείς και όχι μόνο η συζήτηση να περιοριστεί στην σύμβαση 717 αλλά και στις υπόλοιπες συμβάσεις.

Η βουλευτής του ΜέΡΑ 25 Σοφία Σακοράφα ανέφερε ότι το κόμμα της πιστεύει ότι θα πρέπει να κληθούν οι αρμόδιοι υφυπουργοί του Υπουργείου Μεταφορών, την ΕΡΓΟΣΕ, την ΓΕΟΣΕ, η ΡΑΣ , οι εκπρόσωποι των σωματείων εργαζομένων.

Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης ζήτησε να διεξαχθούν όσες συνεδριάσεις χρειάζονται και να μην ακολουθεί η διαδικασία των αιτημάτων της Αντιπολίτευσης (των 2/5) ώστε εντός του μήνα η Βουλή σε επίπεδο Επιτροπής να έχει ολοκληρώσει το έργο της πριν από την έκδοση του πορίσματος των Εμπειρογνωμόνων. «Θα πρέπει να μην μείνουμε στο στενός γράμμα του Κανονισμού της Βουλής ώστε το Κοινοβούλιο να ολοκληρώσει τις ακροάσεις του» πρόσθεσε ο Νίκος Βούτσης.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας Αθανάσιος Μπούρας, έκλεισε τον κύκλο των παρεμβάσεων επί της διαδικασίας λέγοντας ότι «μετά το πέρας της σημερινής συνεδρίασης θα επεξεργαστώ όλα όσα αναφέρθηκαν αλλά και τυχόν άλλα που μπορεί να προκύψουν. Καθώς σήμερα ξεκινάμε αυτή την διαδικασία με την σύμβαση 717.Και θα σας ενημερώσω σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής»

HTML


Δείτε επίσης.

Ετικέτες: Βουλήκαραμανλης
Προηγούμενο Άρθρο

Σταθμός Μετρό στην Ομόνοια: «Χωρίς εξαερισμό εδώ και 8 χρόνια – Αν δεν καούν θα πεθάνουν από ασφυξία»

Επόμενο Άρθρο

Τραγωδία στα Τέμπη: «Πρέπει να σουβλιστούν» – Ξέσπασε η γιαγιά του 20χρονου και μοναδικού επιζώντα του 1ου βαγονιού

ΣχετικάΆρθρα

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Το απόγευμα της Κυριακής η ορκωμοσία της νέας Βουλής

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Το απόγευμα της Κυριακής η ορκωμοσία της νέας Βουλής

από Newsroom
23/05/2023 | 13:31

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Την Κυριακή (29.05.2023) θα ορκιστούν στη Βουλή όσοι εξελέγησαν στις εκλογές της 21ης Μαΐου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές....

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Οι 300 βουλευτές της Βουλής μετά τις κάλπες της Κυριακής

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Οι 300 βουλευτές της Βουλής μετά τις κάλπες της Κυριακής

από Newsroom
22/05/2023 | 13:21

ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: Νέα Βουλή, έστω και βραχύβιας «διάρκειας ζωής» καθώς θα υπάρξουν δεύτερες εκλογές πιθανότατα στις 25 Ιουνίου, προέκυψε μετά...

Μήνυμα ενότητας της ΝΔ

Μήνυμα ενότητας της ΝΔ

από TechTeam
19/05/2023 | 06:16

Γέμισε γαλάζιες σημαίες το ιστορικό γήπεδο μπάσκετ της Θεσσαλονίκης για την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη, μα πιο ηχηρή παρουσία, ήταν...

Ισχυρό μήνυμα ενότητας της ΝΔ: Μητσοτάκης, Σαμαράς, Καραμανλής στο Ζάππειο για την Ημέρα Ευρώπης

Ισχυρό μήνυμα ενότητας της ΝΔ: Μητσοτάκης, Σαμαράς, Καραμανλής στο Ζάππειο για την Ημέρα Ευρώπης

από TechTeam
09/05/2023 | 21:30

Μήνυμα νίκης της Νέας Δημοκρατίας για τις επερχόμενες εκλογές της 21ης Μαΐου έστειλαν οι Κυριάκος Μητσοτάκης, Αντώνης Σαμαράς και Κώστας...

«Σήμα» ενότητας Μητσοτάκη, Σαμαρά, Καραμανλή σήμερα από το Ζάππειο

«Σήμα» ενότητας Μητσοτάκη, Σαμαρά, Καραμανλή σήμερα από το Ζάππειο

από TechTeam
09/05/2023 | 06:06

Μόλις μερικές ημέρες πριν τις εκλογές το θέμα της ενότητας της ΝΔ θα είναι εμφανές με την κοινή εμφάνιση του...

Μητσοτάκης-Καραμανλής-Σαμαράς μαζί για την Ευρώπη

Μητσοτάκης-Καραμανλής-Σαμαράς μαζί για την Ευρώπη

από TechTeam
08/05/2023 | 15:03

Με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης (9 Μαϊου), σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Ζάππειο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Κώστας Καραμανλής...

Load More
Επόμενο Άρθρο
Τραγωδία στα Τέμπη: «Πρέπει να σουβλιστούν» – Ξέσπασε η γιαγιά του 20χρονου και μοναδικού επιζώντα του 1ου βαγονιού

Τραγωδία στα Τέμπη: «Πρέπει να σουβλιστούν» - Ξέσπασε η γιαγιά του 20χρονου και μοναδικού επιζώντα του 1ου βαγονιού


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Γιατί η 12η ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 είναι καθοριστική για τα ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ 1 εκ. ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΕΦΚΑ- ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο vouchers.gov.gr

    Γιατί η 12η ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 είναι καθοριστική για τα ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ 1 εκ. ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΕΦΚΑ- ΚΟΥΠΟΝΙΑ στο vouchers.gov.gr

    2028 shares
    Share 811 Tweet 507
  • ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ για ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ 2023! Δείτε τι συμβαίνει με τον ΟΠΕΚΕΠΕ- ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΙΚΑ, ΟΤΑ, ΔΕΗ!!!

    2274 shares
    Share 910 Tweet 569
  • ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ!! Από τα 48 στα 27 ευρώ τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΟΣΔΕ ΟΠΕΚΕΠΕ, ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΙΚΑ, ΕΦΚΑ!!!

    2011 shares
    Share 804 Tweet 503
  • Έκτακτο σύντομο ΔΕΛΤΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΙΚΑ, ΕΦΚΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ!!! ΟΠΕΚΕΠΕ τα τελευταία ΝΕΑ που πρέπει να φτάσουν παντού!!

    461 shares
    Share 184 Tweet 115
  • Απο ώρα σε ώρα μπαίνουν οι ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΑΜΚΑ – ΤΣΠΕΑΘ, ΔΕΗ, ΑΓΡΟΤΩΝ, ΙΚΑ- ΑΙΤΗΣΕΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 2023!!

    587 shares
    Share 235 Tweet 147
Tilegrafimanews

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ASEP.GR KEA News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ Τσίπρας επιδόματα θέσεις εργασίας καιρός σαν σήμερα
  • About Us
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
  • Όροι χρήσης
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch