Είναι ένα αμαρτωλό «μαγαζί» η ΕΡΤ; Κάνει έξοδα άνευ ορίων και χωρίς λογική; Δεν είναι λίγοι πια αυτοί που υποστηρίζουν ότι καλά έκανε ο Σαμαράς και την έκλεισε με σκοπό πάντα να την ξανανοίξει χωρίς τα έξι λογιστήρια και το προσωπικό που δεν πάταγε αλλά εισέπραττε μισθούς…και μπόνους!

Σήμερα αποκαλύπτεται τι έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ που πληρώνει σε 12 δόσεις όσους έκαναν «αντίσταση» και δεν δούλευαν στην ΝΕΡΙΤ του Σαμαρά επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελε να κλείσει η ΕΡΤ και έτσι όταν έγινε κυβέρνηση  ΣΥΡΙΖΑ όλοι όσοι απολάβαναν την αποζημίωσή τους ως «απολυμένοι» τώρα εργάζονταν ξανά με τις ευλογίες ΣΥΡΙΖΑ παίρνουν τους μισθούς τους και τα αναδρομικά μπόνους (για μισθούς δύο ετών) που έδωσε ο κ Παππάς στους οπαδούς του Σύριζα σε 12 δόσεις…χωρίς να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις!

Τώρα

Όργιο και με την οικονομική διαχείριση στην ΕΡΤ, ύψους 66 εκατ. ευρώ, αποκαλύπτει εσωτερική έκθεση στελεχών της που δημοσιεύει η εφημερίδα Πρώτο Θέμα.

Τα τηλεοπτικά δικαιώματα για τους αγώνες στην ΕΡΤ που ανέρχονται σε 42,5 εκατ ευρώ και η προσπάθεια της κυβέρνησης Τσίπρα την τελευταία ημέρα της επίσημης λειτουργίας της στις 5 Ιουλίου να εγκλωβίσει τη νέα κυβέρνηση «εγκρίνοντας» για προεκλογικούς λόγους επιπλέον συμφωνίες με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και ενδεχομένως ΟΦΗ, ύψους 23,5 εκατ. ευρώ τινάζουν στον αέρα τον προϋπολογισμό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και εγείρουν ερωτήματα.

Πρόκειται για ένα «όργιο» διαχείρισης πόρων της ΕΡΤ που προέρχονται από το τέλος που πληρώνουν όλοι οι πολίτες.

Η εσωτερική έκθεση εκτιμά πως ενδεχομένως θα αναζητηθούν ευθύνες ειδικά για τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί με αθλητικές ομάδες κυρίως όμως με τα προσύμφωνα που έχουν γίνει για τις ομάδες του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ.

Ειδικά για τον ΠΑΟΚ έχει άλλωστε γίνει γνωστό πως η συμφωνία αφορά τρία χρόνια και ένα συνολικό ποσό της τάξεως των 24 εκατ. ευρώ, (8 εκατ. ευρώ ετησίως).

Είναι ενδεικτικό άλλωστε ότι η διοίκηση της ΕΡΤ έχει ζητήσει και αναθεώρηση του προϋπολογισμού της, τη δεύτερη εντός 2019.

Από την αποκάλυψη του Πρώτου Θέματος, επιβεβαιώνεται η διαδικασία που έχει ακολουθηθεί στην ΕΡΤ με τις συμβάσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα αθλητικών ομάδων το κόστος των οποίων υπερβαίνει τα 66 εκατ. ευρώ, αν συμπεριληφθούν και αυτές που η κυβέρνηση Τσίπρα ενέκρινε στις 5 Ιουλίου την ώρα μάλιστα που το συνολικό κόστος για αμοιβές προσωπικού ανέρχεται στα 65 εκατ. ευρώ.

Αν σε αυτά, όπως αναφέρει το δημοσίευμα προστεθούν και τα 40 εκατ. ευρώ για τις ανελαστικές λειτουργικές δαπάνες, ο προϋπολογισμός εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη.

Σε κάθε περίπτωση από την έκθεση που αποκαλύπτει το «Πρώτο Θέμα» προκύπτει πως η κυβέρνηση Τσίπρα την ώρα που ελάμβανε τις σχετικές αποφάσεις γνώριζε για την οικονομική κατάσταση της ΕΡΤ.

Η εκτίμηση είναι ότι η κυβέρνηση ενέκρινε τις συμβάσεις και τις γνωστοποίησε προκειμένου να «καλοπιάσει» ψηφοφόρους αποφεύγοντας όμως να τις υπογράψει.

Παράλληλα, έριξε μεγάλο βάρος στις συμφωνίες για μετάδοση αγώνων δαπανώντας μεγάλα ποσά χωρίς να υπάρχουν ανάλογα έσοδα προκαλώντας ερωτήματα.

Οι ίδιοι οι συντάκτες της έκθεσης κάνουν λόγο για «ηλίθιο» σκεπτικό και εγείρει ζήτημα επαναδιαπραγμάτευσης κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για το ενδεχόμενο να αναζητηθούν ποινικές και άλλες ευθύνες.

Αυτά έμαθε ο Κυριάκος τελευταία και τους κάλεσε για εξηγήσεις αφού έφευγαν σαν τα ποντίκια…