Μια επικοινωνιακή καμπάνια βραβεύτηκε με πρωταγωνιστή τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και εμπνευστή την στενή συνεργάτιδα του Κύρα Κάπη
Είναι γεγονός ότι το Μέγαρο Μαξίμου έχει γράψει ιστορία με το TikTok το οποίο είχε τεράστια επιτυχία στην νεολαία και στην κοινωνία
Το TikTok ξάφνιασε θετικά όλους τους Έλληνες στην πολιτική επικοινωνία αφού η ιδέα της Κύρας Κάπη έφερε φρέσκο αέρα στην πολιτική επικοινωνία αλλά και φυσικά τους ανάλογους καρπούς
Να σημειωθεί ότι η Κυρά Κάπη είναι η διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού όπου μαζί με το σύζυγό της Χρήστο Ζωγράφο υποδιευθυντή Γραφείο τύπου του Μαξίμου αποτελούν την ραχοκοκαλιά της επικοινωνίας του Κυριάκου Μητσοτάκη
Ο Χρήστος Ζωγράφος με εμπειρία στα ηλεκτρονικά μέσα δίνει καθημερινά τη μάχη της ενημέρωσης με απόλυτη επιτυχία και με άριστη γνώση της αγοράς
Ετσι,
H στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του Κυριάκου Μητσοτάκη, Κύρα Κάπη, παρέλαβε το βραβείο για το TikTok.
Με την ειδική τιμητική διάκριση «Ermis White» βραβεύτηκε στον πιο σημαντικό διαγωνισμό για τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία στην Ελλάδα, τα Ermis Awards, η παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok.
Σημειώνεται ότι τα βραβεία διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Τα βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη στο TikTok
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πολλές φορές έχει ανεβάσει στο TikTok βίντεο με ατάκες που χρησιμοποιούνται ευρέως στο μέσο αυτό, ενώ έχει παρουσιάσει στιγμές από τα παρασκήνια, σε πολύ επιτυχημένα βίντεο, έχει… τρολάρει υπουργούς του με χιούμορ, αλλά έχει κάνει ακόμα και «haul», μιλώντας τη γλώσσα του TikTok, και έχει «τσαλακώσει» τον εαυτό του με εμφανίσεις με καπέλο και σκέιτ.
Επίσης, ο πρωθυπουργός έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του TikTok για να μιλήσει για κυβερνητικά μέτρα, αλλά και για να απαντήσει σε ερωτήσεις του κόσμου.
Κύρα Κάπη: Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του
Το βραβείο παρέλαβε η στενή συνεργάτιδα και διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη, η οποία στάθηκε στο γεγονός ότι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας επικοινωνίας ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τη δυνατότητα να εκφραστεί με φυσικότητα και να δείξει με αμεσότητα πτυχές του χαρακτήρα του στους πολίτες.
«Πίσω από αυτή την καμπάνια είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο» ανέφερε η κυρία Κάπη χαρακτηριστικά.
Η καμπάνια Μητσοτάκη δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok
Το βραβείο απένειμε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB, Μανόλης Παπαπολύζος, ο οποίος κατά τη βράβευση σημείωσε:«Είναι πολύ σημαντική διάκριση και απονέμεται σε εκείνον που το 2023 βρήκε τον καλύτερο τρόπο να χρησιμοποιήσει σωστά και αποδοτικά αυτό το νέο σχετικά μέσο που λέγεται ΤikTok.
Απονέμεται σε εκείνον που κατάφερε να χτίσει στο ΤikTok την πιο επιτυχημένη καμπάνια με οργανική απήχηση του 2023.
Η καμπάνια που συγκέντρωσε περισσότερο από 2 εκατομμύρια likes και 42 εκατομμύρια views!
Μια καμπάνια που αποτελεί πια case study στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ δέχτηκε συγχαρητήρια ακόμα και από τους ίδιους τους ιδρυτές του TikTok».
Διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού: Ήταν δύσκολο να βρούμε τρόπο να είμαστε στο TikTok, που να μην είναι «cringe»
Η διευθύντρια επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, τόνισε, παραλαμβάνοντας την τιμητική διάκριση:
«Αν μου έλεγε κάποιος πριν από 11 χρόνια, που ξεκίνησα να δουλεύω με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι θα ερχόμουν σήμερα, εδώ, για να παραλάβω αυτό το βραβείο, νομίζω ότι θα τον κοιτούσα με φοβερή απορία.
Κι όμως, τα καταφέραμε και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, θέλω να σας πω ότι ήταν πολύ δύσκολο να βρούμε έναν τρόπο να υπάρξουμε σε αυτήν την πλατφόρμα, να βρούμε έναν τρόπο που να μην είναι ”βαρετός” και να μην είναι καθόλου ”cringe”».
Η κυρία Κάπη στάθηκε και στους λόγους πίσω από την επιτυχία αυτής της προσπάθειας:
«Όλα ήρθαν κάπως και έδεσαν μεταξύ τους και επειδή πολλοί ρωτούν ποιος κρύβεται τελικά πίσω από αυτή την περιβόητη καμπάνια, πρώτα θα πω ότι είναι ένας πρωταγωνιστής, ο οποίος, ενώ παίρνει πάρα πολύ σοβαρά τη δουλειά του, δεν φοβήθηκε καθόλου να τσαλακωθεί και να δείξει στον κόσμο αυτό που ζούμε εμείς καθημερινά στο γραφείο.
Δεύτερον, μία στενή ομάδα, η οποία γενικώς παίρνουμε ρίσκα και σε αυτή την περίπτωση πραγματικά μας βγήκε.
Τέλος, ένα καταπληκτικό tik tok agency, το οποίο μας έμαθε άπταιστα ”tiktokικά” και κατάφερε να μεταφράσει το περιεχόμενό μας στη γλώσσα του ΤikΤok.
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ».