του Παναγιώτη Σπυρόπουλου
Ένας συμπαγής πάσσαλος από χάλυβα στέρησε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη.
Τον χτύπησε στο κεφάλι την ώρα της ανατροπής του τζιπ. Τα υπόλοιπα τραύματα ήταν σοβαρά αλλά δεν προκάλεσαν τον θάνατό του.
Ο άτυχος τραγουδιστής, όπως προκύπτει από την ιατροδικαστική έκθεση σε συνδυασμό με τα πρώτα στοιχεία των πραγματογνωμόνων, ζούσε καθ’ όλη τη διάρκεια της τρελής πορείας του οχήματος. Είχε υποστεί θλαστικά τραύματα, βαριές κακώσεις και κατάγματα, που δεν ευθύνονται για τον θάνατό του.
Το μεταλλικό στήριγμα των παλιών κιγκλιδωμάτων, πέρασε μέσα από την οροφή και το πλαϊνό τζάμι του τζιπ μάρκας Mercedes, προκαλώντας το θανατηφόρο τραύμα στον Παντελή Παντελίδη, κατά τη διάρκεια της ανατροπής του στην επικίνδυνη στροφή που οδηγεί στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, όταν ακινητοποιήθηκε.
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, το τραύμα ήταν τόσο σοβαρό, που προκάλεσε τον ακαριαίο θάνατό του. Το ίδιο μεταλλικό αντικείμενο, μέρος των κιγκλιδωμάτων στα οποία έπεσε το όχημα κατά την ανατροπή του, τραυμάτισε σοβαρά και την 30χρονη Μυρσίνη Αρναούτη, η οποία καθόταν στο πίσω κάθισμα, ακριβώς πίσω από τον Παντελή Παντελίδη. Η 30χρονη τραυματίστηκε στα πάνω και στα κάτω άκρα και εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.
Στη θέση του συνοδηγού καθόταν η 21χρονη Φρόσω Κυριακού, που τραυματίστηκε ελαφρότερα, η οποία το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής έδωσε την πρώτη της κατάθεση στους άνδρες της Τροχαίας Ελληνικού. Στη σύντομη κατάθεσή της, περίπου τρεις προτάσεις, είπε ότι δεν φορούσε ζώνη, ότι εκείνη ήταν συνοδηγός και πως αδυνατεί να θυμηθεί τις συνθήκες του δυστυχήματος. «Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Δεν κατάλαβα τι συνέβη. Δεν μπορώ να θυμηθώ καλά. Δεν πρέπει να είχαμε μεγάλη ταχύτητα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Στον επίλογο της κατάθεσης, σύμφωνα με αξιωματικούς της Τροχαίας, όπως συνηθίζεται, επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της και αστικής αποζημίωσης.
Η νεαρή κοπέλα, η οποία είχε στενή σχέση με τον Παντελίδη, βιώνει μετατραυματικό σοκ και έτσι δεν μπόρεσε να διαφωτίσει περισσότερο τους αξιωματικούς της Τροχαίας που θα επιχειρήσουν σήμερα να πάρουν νέα κατάθεση. Την ίδια ώρα, οι πραγματογνώμονες που έχει ορίσει η ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζουν τις έρευνες και μέσα στην εβδομάδα θα έχουν τα πρώτα αποτελέσματα για την ταχύτητα που είχε αναπτύξει το τζιπ και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα ανασύρουν από τον «εγκέφαλο» του οχήματος. Πολύ περισσότερο θα καθυστερήσουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων για να διαπιστωθεί αν είχε γίνει κατανάλωση αλκοόλ, όπως και για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να είχε ρίξει κάποιος κάτι στο ποτό του τραγουδιστή πριν το δυστύχημα.
Από την πλευρά της οικογένειας έχουν οριστεί τεχνικοί σύμβουλοι που θα εξετάσουν και εκείνοι τις συνθήκες του περιστατικού, όταν και αν το αποφασίσει ο Εισαγγελέας. Ανώτατος αξιωματικός της Τροχαίας επισημαίνει ότι «ερευνώνται τα πάντα. Όπως γίνεται στα δυστυχήματα. Τυχόν βλάβη στα φρένα, στο γκάζι, ακόμα και το σχεδόν απίθανο ενδεχόμενο της δολιοφθοράς.
Το επικρατέστερο σενάριο, όμως, είναι ο οδηγός να έχασε τον έλεγχο του οχήματος στην επικίνδυνη και απότομη στροφή που οδηγεί στη Βουλιαγμένης με αποτέλεσμα το όχημα να φύγει με δύναμη εκτός δρόμου».
Ο τραγουδιστής δεν είχε εμπειρία οδήγησης τζιπ, καθώς συνήθιζε να οδηγεί σπορ χαμηλά αυτοκίνητα, συνήθως διθέσια, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το τζιπ, ήταν αυτόματο, το είχε οδηγήσει 2-3 φορές, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ήταν πολύ καλά συντηρημένο.
Αναπάντητο παραμένει το ερώτημα γιατί ο Παντελίδης επέλεξε το συγκεκριμένο απόμερο και επικίνδυνο δρόμο, δίπλα στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, με το πιθανότερο ενδεχόμενο να είναι ότι ήθελε να επιστρέψει τη μία από τις δύο κοπέλες στο σπίτι της και ακολούθησε αυτή την διαδρομή για να κατευθυνθεί προς Αθήνα.