Πέμπτη, 26 Ιουνίου, 2025
Tilegrafimanews- Έκτακτες ειδήσεις και χρηστικά
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews- Έκτακτες ειδήσεις και χρηστικά
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

Apivita: Γιατί οι ιδιοκτήτες της έδιωχναν τους αγοραστές;

Newsroom από Newsroom
10/03/2017 19:07
σε ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
A A
57
SHARES
121
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

APIVITA

O Νίκος και η Νίκη Κουτσιανά ζευγάρι στην ζωή και στην επιχειρηματικότητα έχουν δύο παιδιά, την κόρη τους Σοφία και την Apivita. Αυτή είναι η σύντομη απάντηση στο ερώτημα του τίτλου για όποιον βαριέται να διαβάζει ιστορίες. Όσο δύσκολο είναι να δίνεις το παιδί σου σε κάποιον ξένο άλλο τόσο δύσκολο είναι να δίνεις αυτό που έχεις δημιουργήσει μαζί με τον σύντροφο σου με αγάπη, πόνο και πολύ προσπάθεια.

Αυτό που λίγοι ξέρουν είναι ότι η Apivita είναι το αντάμωμα των δύο διαφορετικών κόσμων της μεταπολιτευτικής Ελλάδας κάτω από την ίδια στέγη. Ένα αντάμωμα που κατάφερε να αφήσει πίσω το παρελθόν τις διαφορές που είχε, να πολεμήσει ηθικά,με όπλο τις αρχές και το κοινό όραμα, να μεγαλώσει φυσιολογικά και να διατηρήσει μέχρι σήμερα αυτό που ήταν αδιαμφισβήτητο από την πρώτη στιγμή: ένα καλό όνομα και ένα καλό προϊόν στην αγορά. Κοινώς όλα αυτά που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει σαν χώρα και δεν το έχουμε κάνει – καταφέρει.
Δεν δημιουργήσαμε την Apivita για να κονομήσουμε, συστήσαμε την εταιρεία για να δημιουργήσουμε με σεβασμό στους ανθρώπους και τον πλανήτη και να ανταμειφθούν οι κόποι μας

Ο Νίκος Κουτσιανάς παιδί αριστερών από τα Γαβράκια Δομοκού μεγάλωσε σε ξένα χέρια καθώς στον εμφύλιο έχασε ανθρώπους από τον στενό οικογενειακό του κύκλο. Από την άλλη η Νίκη Κουτσιανά παιδί αστικής οικογένειας από την Τρίπολη με το πιάνο και τα γαλλικά. Οι δρόμοι τους ενώθηκαν όταν η δεύτερη πέρασε το κατώφλι του φαρμακείου του πρώτου στις αρχές της δεκαετίας του ’70 για να εργαστεί ως μαθητευόμενη φαρμακοποιός, γράφει του news247.gr.

Η δημιουργία της Apivita είναι αποτέλεσμα της αγάπης τους και του θαυμασμού για την κοινωνία της μέλισσας, της επιμονής της Νίκης Κουτσιανά και ενός χρέους στον Παπουτσάνη. Όπως είχε αναφέρει πριν από μερικά χρόνια στον υπογράφοντα σε συνέντευξη της που είχε φιλοξενηθεί στο περιοδικό Fortune: Έχοντας έλθει στο φαρμακείο του το 1972 ως μαθητευόμενη φαρμακοποιός, πρόσεξε ότι στο εμπόριο υπήρχαν γαλλικά καλλυντικά σαπούνια, τα οποία πωλούνταν προς 1.000 δραχμές, όταν το Καραβάκι Παπουτσάνη κόστιζε μόλις 15 δραχμές. «Το δικό μας σαπούνι με πρόπολη, το οποίο είχε μηδαμινό περιθώριο κέρδους λόγω ακριβών συστατικών, το πωλούσαμε 150 δραχμές. Ή τουλάχιστον τόσο θέλαμε να το πουλήσουμε, αφού οι πωλητές αρνούνταν να το αναλάβουν, μιας και ήταν ένα σαπούνι που πήγαινε κόντρα στη λογική της αγοράς: δεν μύριζε και είχε μαύρο χρώμα. Αναγκάστηκα, λοιπόν, για πρώτη φορά στη ζωή μου, στα 29, καθώς έβλεπα ότι υπήρχε κίνδυνος να ζημιωθούμε από αυτή μου την απόφαση, καθώς χρωστούσα στον Παπουτσάνη τα λεφτά για τα σαπούνια που μας παρασκεύασε, να βγω και να τα πουλήσω η ίδια, παίρνοντας ένα κασελάκι με 48 τεμάχια και αφήνοντας πίσω τις σκέψεις ότι είμαι μια επιστήμονας, μια φαρμακοποιός, την οποία θα έβλεπαν μπροστά τους οι συνάδελφοί μου σαν πωλήτρια».

Δεκαετίες μετά σκέφτεται ότι, εάν δεν υπήρχε εκείνο το χρέος στον Παπουτσάνη, η Apivita ίσως και να μην είχε δημιουργηθεί. Τα σαπούνια θα έμεναν στο δικό τους φαρμακείο και θα πωλούνταν σε βάθος χρόνου μέχρι να τελειώσει το απόθεμα, σαν να ήταν μια λανθασμένη επιχειρηματική κίνηση. «Η ανάγκη είναι αυτή που σε κάνει ηγέτη, σε κάνει να διαφέρεις από τους άλλους και από τον παλιό σου εαυτό».

Για το που έχει φθάσει σήμερα η Apivita είναι λίγο πολύ γνωστό και αν δεν είναι σε όλους απλώς να πούμε ότι είναι μία εταιρεία με πωλήσεις που αγγίζουν τα 40 εκατομμύρια με το 1/3 αυτών να έρχεται από το εξωτερικό καθώς τα προϊόντα της εξάγονται σε 15 χώρες και έχει καταστήματα με το σήμα της σε χώρες όπως η Ιαπωνία, το Xονγκ Κονγκ, την Ισπανία κ.α..

Όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα τα τελευταία την πόρτα της Apivita χτύπησαν αρκετοί αγοραστές τους οποίους ο κύριος Νίκος και η κυρία Νίκη “απέκρουαν” ενώ δεν δίστασαν να χαλάσουν και διεθνείς συμφωνίες που είχαν όπως έγινε στην περίπτωση της Ajinomoto, της εταιρείας με την οποία συνεργαζόταν για την επέκταση του δικτύου τους στην Ιαπωνία.

«Θέλει αρετή και τόλμη για να συνεργαστεί κάποιος μαζί μας. Σε μία αγορά που όλο και πιο πολλοί υποτάσσονται στις επιθυμίες των καταναλωτών, είναι δύσκολο να πεις, για παράδειγμα, ότι δεν θα βάλεις σιλικόνη στα αντηλιακά και τα καλλυντικά σου, η οποία ναι μεν αφήνει την αίσθηση ενός καλύτερου απλώματος, αλλά δεν επιτρέπει στα ευεργετικά συστατικά να εισχωρήσουν στο δέρμα. Εμείς συνεχίζουμε να λέμε “όχι” στη σιλικόνη, αλλά και σε πολλά άλλα που δεν ανταποκρίνονται στις αρχές της Apivita, μιας εταιρείας που παράγει φυσικά, αποτελεσματικά και ολιστικά προϊόντα. Αυτό έχει κόστος, και σε οικονομικό επίπεδο και σε επίπεδο συνεργασιών» εξηγεί η Νίκη Κουτσιανά.

Ο Νίκος Κουτσιανάς που είδε- στις 400 κυψέλες που διέθετε στο χωριό του – στην κοινωνία της μέλισσας (σ.σ. η μέλισσα έγινε έμβλημα της Apivita από τον σκιτσογράφο και φίλο της οικογένειας Σπύρο Ορνεράκη) και την επικονίαση τον τρόπο που θα έπρεπε να λειτουργήσει επιχειρηματικά δίνει μία άλλη διάσταση: «Μεταφέραμε τη δραστηριότητα της μέλισσας στη δουλειά μας. Επικονιάσαμε την επιχειρηματική δραστηριότητα με μία άλλη ηθική. Δεν δημιουργήσαμε την Apivita για να κονομήσουμε, συστήσαμε την εταιρεία για να δημιουργήσουμε με σεβασμό στους ανθρώπους και τον πλανήτη και να ανταμειφθούν οι κόποι μας».

[irp posts=”116687″ name=”Apivita: Πουλήθηκε στους Ισπανούς- Το οργανόγραμμα”]

Σε μία εποχή που η ελληνικότητα πουλάει τρελά και που οι επιχειρηματίες φροντίζουν να την κάνουν σημαία για να πουλήσουν προϊόντα και να μοσχοπουλήσουν στην συνέχεια την εταιρεία τους το ζεύγος Κουτσιανά δεν μπήκε σε αυτό τον χορό. Συνέχιζε την μοναχική της πορεία μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος συνεργάτης που θα σέβονταν απόλυτα τις αρχές τους. Και αυτός ο συνεργάτης βρέθηκε στο πρόσωπη της Puig, η οποία δέχθηκε να συνεχίσει την παραγωγή την παραγωγή της Apivita στην χώρα μας και την συνέχιση της πορείας της τόσο σε επίπεδο ηθικής απέναντι στον καταναλωτή και το περιβάλλον.

Mοναδικός ανταγωνιστής μας είναι η άγνοια της μοναδικότητάς μας. Και είναι κάτι το οποίο το πιστεύω όχι μόνο για την Αpivita αλλά και για την Ελλάδα γενικότερα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε 100 Apivita, 100 Korres και 100 Frezyderm, εταιρείες που θα καινοτομούν ή θα βρίσκουν ένα κενό στην αγορά

Όραμά του Νίκου Κουτσιανά για την επόμενη ημέρα της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα μετά την κρίση είναι η δημιουργία μιας νέας γενιάς επιχειρηματιών, που θα έχουν φιλοσοφία, αξίες, σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον, και θα προσφέρουν προϊόντα χρήσιμα και χρηστικά, τα οποία θα αγκαλιάζουν καταναλωτές και όχι πελάτες. «Η Ελλάδα έχει αυτή την αόρατη διάσταση της διαφοροποίησης μέσα από το φυσικό περιβάλλον και τα προϊόντα που παράγονται στα τοπικά της μικροκλίματα. Εάν προσεγγίσουμε τα νέα παιδιά και τα κατευθύνουμε στην υγιή επιχειρηματικότητα, αυτό που λέμε “επιχειρείν, δημιουργείν και καινοτομείν”, μπορεί να δημιουργήσουμε μια νέα αρχή για την οικονομία της χώρας, που θα βασίζεται σε πιο γερές, στέρεες και ηθικές βάσεις».

Έχοντας αντιγράψει ο ίδιος τη ζωή της μέλισσας-εργάτριας, δεν σταματά να επαναλαμβάνει στους συνεργάτες του να μη στέκονται και να παρακολουθούν τι πράττει ο ανταγωνισμός, μιας και θεωρεί ότι δεν υπάρχουν ανταγωνιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και ότι «μοναδικός ανταγωνιστής μας είναι η άγνοια της μοναδικότητάς μας. Και είναι κάτι το οποίο το πιστεύω όχι μόνο για την Αpivita αλλά και για την Ελλάδα γενικότερα. Μπορούμε να δημιουργήσουμε 100 Apivita, 100 Korres και 100 Frezyderm, εταιρείες που θα καινοτομούν ή θα βρίσκουν ένα κενό στην αγορά και θα προσφέρουν αυτό το κάτι παραπάνω, αποτελώντας παραδείγματα σωστής επιχειρηματικότητας για τα νέα παιδιά της Ελλάδας. Μιας χώρας που σε όλους τους τομείς κυριαρχούν τα εισαγόμενα προϊόντα».

Ετικέτες: ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΞΑΓΟΡΑΙΣΤΟΡΙΑΚΟΥΤΣΙΑΝΑΣΝΕΑ

ΣχετικάΆρθρα

HOT NEWS

ΟΡΕΣΤΗΣ ΧΑΛΚΙΑΣ – Τυχερό μου αστέρι

26/06/2025 | 00:13
HOT NEWS

Alex Rasov

25/06/2025 | 23:45
HOT NEWS

Πώς η σκευωρία της εσχάτης προδοσίας που έστησε η αντιπολίτευση, ενισχύει ακόμη περισσότερο τον Μητσοτάκη

25/06/2025 | 22:13
Featured

Λιβύη και Τουρκία υπέγραψαν μνημόνιο για σεισμικές έρευνες σε 4 θαλάσσιες περιοχές

25/06/2025 | 19:37
Load More
Επόμενο Άρθρο

Επιχορηγήσεις δήμων και μικρών νησιών 2017: 20 εκ. δίνει ο Σκουρλέτης


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Γιορτή σήμερα 26 Ιουνίου, εορτολόγιο: Όσιος Δαβίδ από τη Θεσσαλονίκη

    478 shares
    Share 191 Tweet 120
  • «Νομίζουμε ότι τελείωσε», λέει ο Τραμπ για τον πόλεμο Ισραήλ και Ιράν – «Ο Πούτιν μπορεί να έχει φιλοδοξίες και πέρα από την Ουκρανία»

    457 shares
    Share 183 Tweet 114
  • Σεισμός στην Τουρκία: Νέα τρομακτική πρόβλεψη για 7άρι από τον γνωστό καθηγητή

    455 shares
    Share 182 Tweet 114
  • Δεκάλεπτο τετ α τετ Μητσοτάκη- Ερντογάν στη Χάγη – «Δεν ετεροπροσδιοριζόμαστε» είπε ο πρωθυπουργός για το ραντεβού Τραμπ με τον πρόεδρο της Τουρκίας

    382 shares
    Share 153 Tweet 96
  • ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ:Το μίσος που θέριεψε στη σιωπή – Την πυροβόλησε μπροστά στο σπίτι της και αυτοκτόνησε

    360 shares
    Share 144 Tweet 90
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ: Αναδρομικά έως 4.020€ και προσωπική διαφορά: Ποιοι συνταξιούχοι πληρώνονται άμεσα – Όλα τα Ταμεία και ημερομηνίες Ιουλίου 2025

    345 shares
    Share 138 Tweet 86
  • Ο Νετανιάχου απειλεί το Ιράν με νέες επιθέσεις αν συνεχίσει το πυρηνικό του πρόγραμμα

    348 shares
    Share 139 Tweet 87
Tilegrafimanews- Έκτακτες ειδήσεις και χρηστικά

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ Τσίπρας καιρός
  • About Us
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • useronline
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
  • Όροι χρήσης
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch