Έβρος: Σοβαρός τραυματισμός μαθητή σε σχολείο υπό κατάληψη – Έπεσε στο κενό από τη στέγη.
Σοκ στο Σουφλί, όταν μαθητής που συμμετείχε μαζί με άλλους στην κατάληψη του Γενικού Λυκείου και είχε ανέβει στην στέγη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες έπεσε στο κενό, κατέληξε στο προαύλιο και τραυματίστηκε σοβαρά.
Επικράτησε τεράστια αναστάτωση και οι πάντες τα πρώτα δευτερόλεπτα “πάγωσαν”.Οι καθηγητές που βρισκόταν σε άλλο χώρο κοντά στο ΓΕΛ πήγαν στο σημείο και μετέφεραν τον τραυματισμένο μαθητή με αυτοκίνητο αρχικά στο Κέντρο Υγείας Σουφλίου, ενώ ενημερώθηκαν και οι γονείς του. Από εκεί μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου.
Όπως λένε αυτόπτες μάρτυρες, ο μαθητής είχε τις αισθήσεις του, φαινόταν όμως να έχει τραυματιστεί στα πόδια σοβαρά και οι πρώτες πληροφορίες από το Νοσοκομείο αναφέρουν ότι ενδέχεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στα κάτω άκρα ,αναφέρει το evros-news.gr.
Σύμφωνα με την Διευθύντρια του ΓΕΛ Σουφλίου, ο μαθητής πήδηξε από τον 1ο όροφο και αρχικά βρέθηκε στη στέγη κατασκευής που βρίσκεται στο προαύλιο και μετά στην αυλή, ενώ οι καθηγητές έφτασαν αμέσως στο σημείο και τον μετέφεραν στο Κ.Υ.Σουφλίου.
Οι καταλήψεις στη χώρα
Σύμφωνα με την Καθημερινή, περισσότερα από 200 σχολεία σε όλη τη χώρα είναι υπό κατάληψη. Η κυβέρνηση εξετάζει τη λήψη μέτρων. Πληροφορίες της εφημερίδας αναφέρουν ότι τα μέτρα για τις καταλήψεις δεν θα είναι αστυνομικά αλλά μελετάται να δοθεί βάρος στην ενημέρωση γονέων και μαθητών για τις αρνητικές συνέπειες των καταλήψεων και για τους κινδύνους που υπάρχουν λόγω της μη χρήσης μάσκας στις καταλήψεις.
Απαντώντας στις επικρίσεις πως ο αριθμός των 9 ατόμων σε συναθροίσεις δεν συνάδει με την εικόνα στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή τους μαθητές ανά τάξη, ο κ. Δερμιτζάκης τόνισε ότι δεν πρέπει να συγκρίνουμε το κάθε μέτρο με το άλλο και εξήγησε: «Σε περιπτώσεις με συνωστισμούς όπως είναι τα λεωφορεία ή τα 25 παιδιά ανά τάξη, ορίζονται κάποια έξτρα μέτρα όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας για προστασία. Σε κάθε δραστηριότητα δηλαδή, γίνεται προσπάθεια να υπάρξει ισορροπία μεταξύ της ίδιας της ύπαρξης της δραστηριότητας και της δυνατότητας εφαρμογής των μέτρων». «Προφανώς», τόνισε, «θα ήταν καλύτερα αν υπήρχε η δυνατότητα να είναι στην τάξη και τρία μόνο παιδιά, αλλά δεν υπάρχουν οι υποδομές».