«Ο κ. Τσίπρας γνωρίζει καλά τις λέξεις «εργολάβος» και «διαπλοκή». Τις χρησιμοποιεί μάλιστα όταν μιλάει για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ ο ίδιος, παρά τη γνώση του στο θέμα δεν εγκαινίασε τίποτα άλλο από “μουσαμάδες»…», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, σε ανακοίνωσή του.

«Του θυμίζουμε την πρόσφατη κοινή δήλωση όλων των φορέων της πόλης, που καταλήγει ως εξής: «Η ενδεδειγμένη, ταχύτερη και οικονομικότερη λύση για την ολοκλήρωση του έργου και την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου είναι να ακολουθηθεί η μέθοδος της απόσπασης, εκσκαφής και επανατοποθέτησής τους, όπως έγινε και στον γειτονικό σταθμό της Αγίας Σοφίας».

Σε αυτό το πλαίσιο ο πρωθυπουργός τόνισε στη ΔΕΘ ότι η πρόταση της Κυβέρνησης διασφαλίζει την προστασία των αρχαιοτήτων, ότι δεν θα εκτοξευθεί το κόστος και ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.

Έτσι ώστε, επιτέλους, οι Θεσσαλονικείς να έχουν «και Μετρό και αρχαία”», προσθέτει ο Στέλιος Πέτσας.

Τι είχε πει ο Τσίπρας
Νωρίτερα, ο πρώην πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, εξαπέλυσε επίθεση στην Κυβέρνηση, από τη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται για την 84η ΔΕΘ.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε συνάντηση με μέλη της Κίνησης Πολιτών για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς σχετικά με τα σχέδια της κυβέρνησης για το Μετρό της Θεσσαλονίκης και την απόσπαση των αρχαίων απ’ τον σταθμό Βενιζέλου, που μεταθέτει για αργότερα τη λειτουργία του Μετρό.

Έπειτα από τη συνάντηση ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε ότι «δεν πρόκειται για γκάφα, ούτε για προχειρότητα, ούτε για ερασιτεχνισμό, αλλά πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και ωραία δώρο στο νέο εθνικό εργολάβο, ο οποίος από αυτή την καθυστέρηση και στην «πλάτη» των πολιτών της Θεσσαλονίκης θα κερδίσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις, ίσως περισσότερα από όσα θα διεκδικούσε αν τον αφήναμε και δεν τον σταματούσαμε με πράξη νομοθετικού περιεχομένου να αυξήσει τα διόδια στην Αττική Οδό. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Θέλω να μιλάω έξω από τα δόντια.

Επιστρέψαμε, δυστυχώς, στην κανονικότητα της διαπλοκής και των αποζημιώσεων σε εργολάβους, στην «πλάτη», όμως, των αναγκών των πολιτών της Θεσσαλονίκης, που επιτέλους μετά από τόσα χρόνια δικαιούνται το Μετρό και βεβαίως εις βάρος της πολιτιστικής ταυτότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης».