Θεσσαλονίκη: Δυναμικά και με το βλέμμα στραμμένο στο 2021, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στην κεντρική Μακεδονία ενώνουν δυνάμεις για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος στον κλάδο του τουρισμού.
Για πρώτη φορά «έχουν καθίσει όλοι στο ίδιο τραπέζι» και ετοιμάζονται για νέες δράσεις, αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο, αν και εφόσον οι εξελίξεις στο «μέτωπο» της πανδημίας, το επιτρέψουν.
Όπως αναφέρει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, πρόκειται για μια συνεργασία που ξεκίνησε το προηγούμενο καλοκαίρι. «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece δημιούργησαν μια συμμαχία για έναν κοινό σκοπό, την ενίσχυση και ανάδειξη των προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας», επισημαίνει η κ. Δρέττα.
«Στόχος της μεγάλης αυτής συμμαχίας», εξηγεί, «είναι η στήριξη της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας, στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό, τις προκλήσεις και επιπτώσεις της πανδημίας, η μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων των δράσεων αλλά και η δημιουργία των βάσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας τα επόμενα χρόνια».
Οι νέες συνθήκες που έφερε στο προσκήνιο η πανδημία και το ρευστό και ευάλωτο περιβάλλον που δημιουργήθηκε, επηρεάζοντας καταλυτικά τον κλάδο του τουρισμού, απαιτεί συνεχή εγρήγορση και προσαρμοστικότητα. Για τον λόγο αυτό, η Marketing Greece δημιούργησε νέο οπτικοακουστικό περιεχόμενο, όπου «μέσα από μια φρέσκια ματιά αναδεικνύεται το πλήθος των εμπειριών και των θεματικών τουριστικών προϊόντων των προορισμών της περιφέρειας, η αποτύπωση ταξιδιωτικών διαδρομών (itineraries) στο Discovergreece.com και φιλοξενία τους στους λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων (social media accounts) της σελίδας (site), στοχευμένη προώθηση στις αγορές στόχο αξιοποιώντας το νέο περιεχόμενο μέσω Digital Media Campaign, καθώς και η φιλοξενία δημοσιογράφων από διεθνή ΜΜΕ, σύμφωνα με την κ.Δρέττα.
«Ερχόμενοι αντιμέτωποι με τον βίαιο παγκόσμιο μετασχηματισμό που αναμένεται στην τουριστική οικονομία, πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα. Στόχος μας είναι να επενδύσουμε αρχικά στο ψηφιακό μάρκετινγκ για την προβολή του τουριστικού προϊόντος, να εστιάσουμε στους επαγγελματίες του τουρισμού και συγχρόνως να αναδείξουμε την εμπειρία των προϊόντων εναλλακτικού τουρισμού, σε συνδυασμό και με το δίπτυχο “ήλιος-θάλασσα”», επισημαίνει ο τομεάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος. «Σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι εξαιρετικά σημαντικό να είμαστε μέλη αυτής της μεγάλης συμμαχίας που έχει δημιουργηθεί», πρόσθεσε.
Ακόμη πιο σημαντικό, σύμφωνα με την Ιωάννα Δρέττα, είναι το πνεύμα συνεργασίας και το γεγονός πως οι δράσεις όλες συμπληρώνουν η μία την άλλη, δείχνοντας προς την ίδια στρατηγική κατεύθυνση. «Αυτά αποτελούν ένα κεκτημένο, πάνω στο οποίο πρέπει όλοι να χτίσουμε, ώστε να μπορέσει ο τουρισμός να ξανασταθεί στα πόδια του και να στηρίξει τις τοπικές οικονομίες και τις κοινωνίες», σημειώνει.
Νικόλ Καζαντζίδου