Ανακοίνωση-απάντηση εκδόθηκε από το ταξιδιωτικό πρακτορείο «Travel City» το οποίο ανέλαβε να οργανώσει τη σχολική εκδρομή του 3ου Λυκείου Άρτας, η οποία διακόπηκε απότομα σήμερα, λόγω μη πληρωμής του ξενοδοχείου και των εισιτηρίων επιστροφής.
Σε ανακοίνωση της ιδιοκτήτριας του ταξιδιωτικού πρακτορείου αναφέρεται ότι καταβλήθηκαν «υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, αλλά η έλλειψη ρευστότητας σε συνδυασμό με την άστοχη υποβολή εξαιρετικά χαμηλών προσφορών μας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά των σχολικών εκδρομών, οδήγησε στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση».
Στην ανακοίνωση αναφέρονται μεταξύ άλλων:
Εκφράζουμε τη λύπη μας για την αδυναμία του ταξιδιωτικού γραφείου μας να οργανώσει τη σχολική εκδρομή του 3ου Λυκείου Άρτας, όπως οφείλαμε. Το πρόβλημα, ατυχώς, δεν είναι μεμονωμένο και δεν αφορά μόνο το 3ο Λύκειο Άρτας.
Καταβάλαμε υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, αλλά η έλλειψη ρευστότητας σε συνδυασμό με την άστοχη υποβολή εξαιρετικά χαμηλών προσφορών μας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά των σχολικών εκδρομών, οδήγησε στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση.
Μπορέσαμε και καλύψαμε μέρος μόνο του κόστους των εκδρομών. Διαβεβαιώνουμε ότι δεν “κλέψαμε” χρήματα, τα οποία διαθέσαμε για την εξόφληση χρεών προς προμηθευτές της Εταιρείας μας. Ειδικά η υπογράφουσα, διαχειρίστρια και ιδιοκτήτρια της TRAVEL CITY ΕΠΕ, δεν έχω κίνητρο ή λόγο να εξαπατήσω τους πελάτες του ταξιδιωτικού γραφείου μας και πολύ περισσότερο μαθητές. Κι εγώ μητέρα 3 τέκνων και ιδιοκτήτρια ακίνητης περιουσίας είμαι.
Να σημειώσω μόνο ότι ορισμένοι προμηθευτές της εταιρείας μας, εκμεταλλευόμενοι την αδυναμία μας και την ακύρωση σχολικών εκδρομών, δεν μας επιστρέφουν προκαταβολές, για να διασώσουμε ό,τι μπορούμε. Να τις επιστρέψουν όχι σε εμάς, φυσικά, αλλά με άμεση καταβολή τους στα ξενοδοχεία διαμονής των μαθητών, όπως τους ζητήσαμε».