και διακανονισμός – Νέο τηλέφωνο , ΕΥΔΑΠ Βλαβες – Όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Οι πελάτες της μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:

Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:

  1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
  2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
  3. Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους
    λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού
  4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
  5. Πελάτες με αποκοπή λόγω χρέους, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει αίτημα επανασύνδεσης και ρύθμισης οφειλών εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποκοπής

Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:

  • Για μέσο μηνιαίο λογαριασμό μέχρι 100 ευρώ απαιτείται προκαταβολή του 10% της οφειλής
  • Για μηνιαίο λογαριασμό 101 – 250 ευρώ, προκαταβολή 15% και από 250 ευρώ και πάνω η προκαταβολή γίνεται 20%

Σε όλες τις περιπτώσεις ο μέγιστος αριθμός των μηνιαίων δόσεων της ρύθμισης είναι 24

Η δόση δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του μέσου μηνιαίου λογαριασμού (αφού αφαιρεθεί η προκαταβολή). Αν προκύπτει υπόλοιπο, τότε αυτό θα πρέπει να καταβληθεί μαζί με την προκαταβολή

Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσεις

Επίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.

Τι να προσέξετε

  • Εκτός των δόσεων πρέπει να εξοφλείτε εμπρόθεσμα και τους τρέχοντες λογαριασμούς που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού
  • Οι δόσεις είναι έντοκες και οι τόκοι χρεώνονται στους τρέχοντες λογαριασμούς που εκδίδονται κατόπιν της σύναψης του διακανονισμού

Πώς να κάνετε την αίτηση

Απευθυνθείτε στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ εδώ.

ΔΕΗ κοινωνικό τιμολόγιο και διακανονισμός – Νέο τηλέφωνο , ΕΥΔΑΠ Βλαβες – Πώς θα δείτε αν είστε δικαιούχοι.

Ενημερωθείτε αν είστε δικαιούχοι του (ΚΟΤ) ή αν μπορείτε να ενταχθείτε στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε 6 βήματα

Βήμα 1. Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας).

Βήμα 2.
Μετά την συναίνεση σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση.

Βήμα 3.
Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων.

Βήμα 4.
Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ.

Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληροίτε τα κριτήρια απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων μέσω των κωδικών τους Taxisnet για την προσπέλαση των στοιχείων τους από την Α.Α.Δ.Ε. Αν για κάποιο άτομο απαιτείται συναίνεση αναφέρεται ευκρινώς.

Βήμα 5. Εφόσον έχουν δοθεί όλες οι τυχόν απαιτούμενες συναινέσεις των ενήλικων μελών του νοικοκυριού σας, και έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα πεδία, εμφανίζεται η πληροφορία αναφορικά με το εάν πληροίτε τα κριτήρια ή όχι.

Βήμα 6. Για να καταστείτε δικαιούχος πρέπει να πατήσετε το κουμπί [Υποβολή Αίτησης]. Εάν πληροίτε τα κριτήρια του ΚΟΤ, εμφανίζεται και το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης για τιμολόγηση με το ΚΟΤ που αιτηθήκατε. Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης αναλυτικά.

E-mail επικοινωνίας για το ΚΟΤ: kot@idika.gr

ΔΕΗ κοινωνικό τιμολόγιο και διακανονισμός – Νέο τηλέφωνο , ΕΥΔΑΠ Βλάβες – Πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε.

Καλέστε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο όλο το 24ωρο τον αριθμό 1022* ή 210-2144444 ή 210-7495555** και συνδεθείτε με την Υπηρεσία Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της (eydap.gr) για κάθε θέμα τεχνικό ή λογαριασμού/μητρώου.

Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε για θέμα λογαριασμού, συμπληρώστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ, συμπεριλαμβάνοντας το τηλέφωνό σας και τον αριθμό μητρώου σας για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε για τεχνικό θέμα, πατήστε εδώ

* χρέωση σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου

** χρέωση αστικής κλήσης για κλήσεις εσωτερικού. Δυνατότητα κλήσης από Αθήνα, επαρχία και εξωτερικό.

Taxisnet : ΕΝΦΙΑ ρύθμιση , 534 ευρώ επίδομα ειδικού σκοπού – Νέα μέτρα κορονοϊού

Τα τελευταία ΝΕΑ για τα αναδρομικά συνταξιούχων ΟΓΑ, ΙΚΑ , ΟΑΕΕ , ΝΑΤ , ΕΦΚΑ εισφορές

Άνοιξε η πλατφόρμα για την επιστρεπτέα προκαταβολή 3 – Εως τις 26 Οκτωβρίου οι αιτήσεις