Στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές κάνουν αγορές βάσει της ονομασίας ενός προϊόντος και συγκεκριμένα βάσει του πόσα γράμματα από τη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου τη ηλεκτρονικού υπολογιστή εμπεριέχονται σε αυτή κατέληξαν ερευνητές.
Πρόκειται για το φαινόμενο QWERTY (σ.σ. τα πρώτα έξι γράμματα που βρίσκονται στην επάνω σειρά του πληκτρολογίου).
Δύο ερευνητές μελέτησαν εκατομμύρια τίτλους προϊόντων απο βιβλία, ταινίες και άλλα προϊόντα από ιστοσελίδες όπως το Amazon, το YouTube ή το Rotten Tomatoes.
Σε εννέα από αυτές όσα αντικείμενα είχαν μεγαλύτερο αριθμό από γράμματα που βρίσκονται στη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου ελάμβαναν καλύτερες κριτικές.
Μια πιθανή εξήγηση από τη Ναόμι Μπάρον από το πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον είναι ότι «ορισμένα γράμματα που εμφανίζονται στη συγκεκριμένη πλευρά του πληκτρολογίου όπως το y, u, i και το o συνηθίζεται να σχετίζονται με θετικότερες λέξεις».