Ανατροπές στις , The bachelor , GNTM 2020 : Τα ΝΕΑ – Η Ελένη απέναντι σε συγκρατούμενή της.

Ο Νικηφόρος παλεύει να αντιμετωπίσει την απεργία των εργατών στο επεισόδιο της Τετάρτης (14-10) στις

Σε αυτή του την προσπάθεια τον βοηθούν η Ασημίνα και η Ανέτ. Ο Λάμπρος, ωστόσο, αρνείται να δεχτεί τον Νικηφόρο στον Συνεταιρισμό, σεβόμενος την απόφαση των υπόλοιπων μελών.

Η Μυρσίνη μαθαίνει πως ο Δούκας ζήτησε να τη δει και, παρά τον φόβο της, είναι αποφασισμένη να πάει για να του εξηγήσει, στη συνέχεια της σειράς «Άγριες Μέλισσες».

Ο Νέστορας αντιμέτωπος με τις τύψεις του «Άγριες Μέλισσες»

Ο Νέστορας παλεύει με τις τύψεις του για τον θάνατο του Κυπραίου, που συγκλόνισε το Twitter, που παρακολουθούσε τη σειρά «Άγριες Μέλισσες».

Την ίδια ώρα, η Βιολέτα απελπίζεται με την κατάσταση του Μιλτιάδη, που χειροτερεύει. Μαζί με τον Λάμπρο, θα πρέπει να πάρουν αποφάσεις σχετικά με το μέλλον και τη θεραπεία του Μιλτιάδη, στο επεισόδιο της Τετάρτης (14-10) στις «Άγριες Μέλισσες».

Η Ελένη βρίσκεται απέναντι από συγκρατούμενή της

Η Δρόσω δείχνει ενδιαφέρον για την πρόταση συνεργασίας του Τάκη για να γίνει τραγουδίστρια, παρότι ο κύριος Ανέστης την αποτρέπει από μια τέτοια εργασία, στο επεισόδιο της Τετάρτης (14-10) στις «Άγριες Μέλισσες».

Η Ελένη βρίσκεται αντιμέτωπη με τη συγκρατούμενή της, Χατζίδου, ενώ ο Βόσκαρης συνεχίζει το παιχνίδι του μαζί της, αλλά η Ελένη έχει αρχίσει να τον υποψιάζεται.

Ανατροπές στις ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, The bachelor , GNTM 2020 : Τα ΝΕΑ – Tα νούμερα τηλεθέασης και η παρουσία στα social media.

To reality του Alpha, από την πρώτη μέρα προβολής του προκάλεσε κύμα σχολίων και τράβηξε πάνω του το ενδιαφέρον.

Το βρήκε το κοινό του και τα νούμερα τηλεθέασης μαρτυρούν πως αυτό είναι το δυναμικό γυναικείο κοινό ηλικίας 15-24. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, το «Bachelor» κατακτά την πρώτη θέση από το πρώτο επεισόδιο.

Συγκεκριμένα, στη ζώνη προβολής του το reality του Alpha είναι πρώτο σε αυτήν την κατηγορία με ποσοστό κατά μέσο όρο 27.4%.

Το επεισόδιο με την υψηλότερη τηλεθέαση

Το επεισόδιο το οποίο προβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου ήταν εκείνο το οποίο συγκέντρωσε το υψηλότερο νούμερο τηλεθέασης σε τέταρτο της εκπομπής και συγκεκριμένα άγγιξε το 50,9% στις 23.45. Ήταν το ίδιο επεισόδιο που ήρθε πρώτο σε επιμέρους κοινό (Γυναίκες ηλικίας 15-24) με το υψηλότερο, μέχρι σήμερα, ποσοστό του, 37.8%.

Η παρουσία στα social media

Το είναι η πρώτη, ελληνική, τηλεοπτική παραγωγή με πρωτογενές περιεχόμενο στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, γεγονός που έχει προσελκύσει περισσότερους από 54.000 ακόλουθους έως τώρα, ενώ έχει αποσπάσει 1.3 εκατομμύρια likes στα videos του λογαριασμού του.

Στα στατιστικά του Tik Tok το reality του Alpha έχει περισσότερες από 18.208.885 εκατομμύρια προβολές των video τις τελευταίες 28 ημέρες και 582.880 προβολές προφίλ στο ίδιο διάστημα.

Τέλος, τα videos που ανεβαίνουν στο #thebachelorgr, έχουν πάνω από 24,9 εκατομμύρια προβολές.

Όμως και οι χρήστες του twitter δείχνουν το ενδιαφέρον τους για το «Bachelor» καθώς κατά τη διάρκεια της προβολής των επεισοδίων το hashtag της εκπομπής ανεβαίνει στη πρώτη θέση των trends.

Ο επίσημος λογαριασμός του «Bachelor» στο twitter συγκεντρώνει περισσότερα από 1.06 εκατομμύρια tweet impressions, αλλά και πάνω από 40.5k profile visits.

To προφίλ του Bachelor» στο instagram έχει περισσότερους από 20.000 ακόλουθους. Κάθε φωτογραφία η οποία δημοσιεύεται συγκεντρώνει περισσότερα από 2.000 likes, με αποκορύφωμα το φιλί του Παναγιώτη με τη Βίβιαν που συγκέντρωσε 3.467 likes.

To προφίλ του Bachelor έχει προσεγγίσει περισσότερους από 436.000 λογαριασμούς, ενώ πάνω από 159.000 άνθρωποι έχουν αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό του, γεγονός που αποδεικνύει και έμπρακτα το engagement όλων όσοι το παρακολουθούν.

To playlist στο ΥοuTube περιλαμβάνει τις καλύτερες στιγμές κάθε επεισοδίου, sneak previews, αποκλειστικές συνεντεύξεις και backstage και έχει πάνω από 450 βίντεο και περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές.

Ανανεώνεται μετά το τέλος κάθε επεισοδίου. Το φιλί του Παναγιώτη και της Μαρίνας από το 3ο Επεισόδιο με 430.000 προβολές ενώ το φιλί του Παναγιώτη και της Νικολέτας από το 2ο Επεισόδιο με 380.000 προβολές έμειναν για 3 εβδομάδες στα YouTube trends και έχουν περισσότερα από 2000 likes και 450 comments το κάθε ένα.

Kάθε επεισόδιο που προβάλλεται, ανεβαίνει μετά το τέλος του στο microsite της εκπομπής και καταγράφει περίπου 300.000 προβολές, αναφέρει το newsbeast.gr.

Ανατροπές στις ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ, The bachelor , GNTM 2020 : Τα ΝΕΑ – Γκρίνιες για τα νέα λουκ.

Δυσκολεύτηκαν να αποδεχθούν το νέο look τους στο τόσο η Λία όσο και η Ειρήνη, στο πλαίσιο του makeover που προβλήθηκε την Τρίτη (13/10).

Το makeover του «GNTM 3» που προβλήθηκε την Τρίτη (13/10), δεν ικανοποίησε τη Λία και την Ειρήνη που τους δόθηκε κοντό χτένισμα α λα γκαρσόν στο νέο model look τους, όπως αναφέρει δημοσίευμα της σελίδας sputniknews.gr.

Η Λία, μάλιστα, είπε πως το μακρύ μαλλί την κάνει πιο γλυκιά αλλά, όπως είπε, η Ζενεβιέβ Μαζαρί είδε την «αρσενική πλευρά» του χαρακτήρα της.

Από την πλευρά της, η Ειρήνη ξέσπασε σε κλάματα και μίλησε για την ιδιαίτερη σχέση που έχουν οι γυναίκες με τα μαλλιά τους, αλλά ξεπέρασε τους ενδοιασμούς της.

Στη συνέχεια, η Ρασέλ εκνευρίστηκε με την αντίδρασή τους και είπε πως «θα τους κάνουν ανθρώπους» και χαρακτήρισε τους συμπαίκτες της ως «αδιάφορους».