Νέα «λίστα Πέτσα» ετοιμάζει η κυβέρνηση για την ενίσχυση των ΜΜΕ και τη συνδρομή τους στην καμπάνια για την ενημέρωση αντιμετώπισης του κορωνοϊού, την ίδια στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί τα Μέσα να αρνηθούν την «αναξιοπρεπή» χρηματοδότηση.
«Ως επιχειρήσεις που πλήττονται έχουν δικαίωμα να ζητήσουν ενίσχυση με διαφάνεια και κριτήρια. Όχι όμως ”πέτσινα” χρήματα με αζημίωτο την προπαγάνδα», αναφέρει μεταξύ άλλων σε σχετική ανακοίνωσή του και συνεχίζει τονίζοντας ότι «δεν πρόκειται μόνο για ανήθικη και χυδαία συμπεριφορά αλλά και για προσβολή της νοημοσύνης των πολιτών, για βαθιά πληγή στο σώμα της δημοκρατίας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ο κος Μητσοτάκης βρίσκεται σε απόλυτο αδιέξοδο.
Η διαχείριση της επόμενης μέρας μετά το lockdown, αποδείχτηκε τόσο τραγική που έχει ήδη βυθίσει την οικονομία σε πρωτοφανή κρίση, την κοινωνία σε απόγνωση και την πανδημία σε πρωτοφανή αναζωπύρωση.
Και επειδή είναι ανίκανος να διαχειριστεί την πορεία των πραγμάτων, για άλλη μια φορά φροντίζει μόνο την προπαγάνδα. Και δίνει και άλλο κρατικό χρήμα στα κανάλια, με στόχο να εξαγοράσει τη σιωπή ή τη φιλοκυβερνητική στάση.
Τη στιγμή που οι πολίτες στενάζουν σε υποστελεχωμένα νοσοκομεία, υπεράριθμες τάξεις και ανύπαρκτα δρομολόγια συγκοινωνιών, αντί να δίνει χρήματα για να αντιστρέψει την εικόνα, δίνει στα κανάλια ώστε να μην προβάλουν την εικόνα.
Αυτή τη φορά το δημόσιο χρήμα μοιράζεται μόνο στα κανάλια εθνικής εμβέλειας για μηνύματα που βάσει νόμου προβάλλονται δωρεάν, αφήνοντας εκτός σύσσωμο τον περιφερειακό Τύπο, εφημερίδες και ιστοσελίδες με χιλιάδες εργαζόμενους και δημοσιογράφους.
Δεν πρόκειται μόνο για ανήθικη και χυδαία συμπεριφορά αλλά και για προσβολή της νοημοσύνης των πολιτών, για βαθιά πληγή στο σώμα της δημοκρατίας.
Καλούμε τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους ιδιοκτήτες τους να μην δεχθούν αυτήν την αναξιοπρεπή χρηματοδότηση.
Ως επιχειρήσεις που πλήττονται έχουν δικαίωμα να ζητήσουν ενίσχυση με διαφάνεια και κριτήρια.
Όχι όμως «πέτσινα» χρήματα με αζημίωτο την προπαγάνδα.
Άλλωστε όση προπαγάνδα και να απαιτήσει η κυβέρνηση, η επιδείνωση της καθημερινότητας των πολιτών δεν θα αλλάξει με διαφημιστικές καμπάνιες.
Μόνο η αναξιοπιστία των ΜΜΕ θα επιδεινωθεί περεταίρω στη συνείδηση των πολιτών».