Κυριάρχησε έναντι του ανταγωνισμού το πρώτο τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν…
Πρώτος στην κούρσα του ανταγωνισμού τερμάτισε ο Alpha, τόσο κατά το α’ τρίμηνο της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν όσο και το…
μήνα Δεκέμβριο. Το κανάλι διέγραψε μια δυναμική πορεία, η οποία εδραίωσε την κυριαρχία του στον πίνακα τηλεθέασης.
Mε τις καθιερωμένες εκπομπές του που παρέμειναν σταθερές αξίες, τα νέα του προγράμματα που μπήκαν δυνατά στο πεδίο του ανταγωνισμού, αλλά και με το κεντρικό του δελτίο ειδήσεων που ήταν στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, o Alpha κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών κατά το α’ τρίμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, κατακτώντας την 1η θέση τόσο στο σύνολο ημέρας, όσο και στο prime time.
Κατά το α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2014-2015 (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014) οι αποδόσεις του Alpha στο σύνολο ημέρας ήταν:
Στο κοινό 15-44: 17,7%
Στο σύνολο κοινού: 17,2%
Κατά το ίδιο διάστημα, στο prime time, την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη, ο Alpha σημείωσε ιδιαιτέρως υψηλές αποδόσεις και βρέθηκε στην 1η θέση με μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό:
Στο κοινό 15-44: 20,2%
Στο σύνολο κοινού: 20,5%
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, με τις δύο σειρές μυθοπλασίας να καταγράφουν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και να μονοπωλούν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Σε ό,τι αφορά στον μήνα Δεκέμβριο, ο Alpha ήταν και πάλι πρώτο κανάλι στον πίνακα τηλεθέασης, με το prime time του να κυριαρχεί τόσο στο κοινό 15-44 με 19,5% όσο και στο γενικό σύνολο με 20,2%.
Ιδιαιτέρως εντυπωσιακή ήταν και η πορεία που διέγραψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού και το Δεκέμβριο τερμάτισε πρώτο, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44.
Κατά τη διάρκεια ενός μήνα με σημαντικά γεγονότα και έκτακτη επικαιρότητα, τόσο με την επίσπευση της διαδικασίας για εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, η οποία σηματοδότησε ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις, όσο και με τη ναυτική τραγωδία του «Norman Atlantic», το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha παρέμεινε η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για αντικειμενική, ουσιαστική, έγκυρη και άμεση ενημέρωση.
Το χρονικό διάστημα 1-31 Δεκεμβρίου στο σύνολο κοινού, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μέσο όρο 22,6%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 22%, Mega με 18,5%, Star με 10,7%, ΣΚΑΪ με 9,5% και ΝΕΡΙΤ με 8,7%.
Στην 1η θέση ήταν και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 19,1%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 18,6%, Mega με 14,9%, Star με 10,9%, ΣΚΑΪ με 6,4% και ΝΕΡΙΤ με 3,4%.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι κατά το α’ τρίμηνο της φετινής σεζόν 2014 – 2015, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha παρουσίασε μια ιδιαίτερη δυναμική και σημείωσε εντυπωσιακή πρωτιά τόσο στο σύνολο κοινού, όσο και στο κοινό 15-44.
Κατά το α’ τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2014-2015 (Οκτώβριος – Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2014), το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ήταν στην 1η θέση στο σύνολο κοινού, καταγράφοντας μέσο όρο 21,8%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 21%, Mega με 18,1%, Star με 12,1%, ΣΚΑΪ με 8,9% και ΝΕΡΙΤ με 8,9%.
Πρωτιά σημείωσε και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 19,5%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 18,1%, Mega με 14,1%, Star με 10,9%, ΣΚΑΪ με 6,4% και ΝΕΡΙΤ με 3,4%…