ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκαν το βράδυ της Παραμονής των Χριστουγέννων τρία τηλεοπτικά προγράμματα.
Νικητής, ωστόσο, ήταν μόνο ένας και μάλιστα με διαφορά. Οι τηλεθεατές επέλεξαν τη… σίγουρη λύση του Σπύρου Παπαδόπουλου, ο οποίος γι’ ακόμα μία χρονιά πήρε το μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα της τηλεθέασης. Το “Στην υγειά μας ρε παιδιά” σημείωσε 26,7% στο γενικό σύνολο και 19,1% στο δυναμικό κοινό.
Απέναντι βρισκόταν το Celebrity Rouk Zouk, όπου οι πρωταγωνιστές της καθημερινής δραματικής σειράς «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» έπαιξαν για να ενισχύσουν και να στηρίξουν τα «Παιδικά Χωριά SOS». Η εκπομπή της Ζέτα Μακρυπούλια είχε μέσο όρο 14,2% στο γενικό σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό.
Στο Star είδαμε τον μεγάλο τελικό του MasterChef Junior. Το πρόγραμμα μαγειρικής του Star με τους λιλιπούτειους σεφ είχε ανεβασμένα νούμερα, σε σχέση με τα προηγούμενα επεισόδια, και σημείωσε μέσο όρο 13,3% στο γενικό σύνολο και 12,3% στο δυναμικό κοινό.
Γενικό Σύνολο
Στην υγειά μας ρε παιδιά – 26,7%
Celebrity Rouk Zouk – 14,2%
MasterChef Junior – 13,3%
Δυναμικό κοινό
Στην υγειά μας ρε παιδιά – 19,1%
Celebrity Rouk Zouk – 13,9%
MasterChef Junior – 12,3%