Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
Αρχική ΥΓΕΙΑ

Καφές: Πως βοηθά σε άνοια, Πάρκινσον, Αλτσχάιμερ

Newsroom από Newsroom
20/12/2016 23:46
σε ΥΓΕΙΑ
A A
51
SHARES
108
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Google Πρόσθεσε το tilegrafimanews.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καφές και υγεία

Η συστηματική κατανάλωση καφέ έχει βρεθεί ότι συμβάλλει στην πρόληψη πολλών ασθενειών και ιδιαίτερα κάποιων μορφών καρκίνου, όπως του στόματος, του φάρυγγα, του οισοφάγου, του εντέρου, του ήπατος, του προστάτη, του ενδομητρίου κ.α.

Επιστημονικές μελέτες υποστηρίζουν επίσης τη συμβολή του στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων αλλά και νευροεκφυλιστικών ασθενειών, όπως είναι το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ.

Ο συνδυασμός καφεΐνης, ανιτοξειδωτικών και πολυφαινολών που υπάρχουν στον καφέ φαίνεται ότι είναι ο λόγος που ο καφές έχει αυτή την προτατστευτική δράση, όπως γράφει το onmed.gr.

Το γεγονός επιβεβαιώνει νέα έρευνα του Institute for Scientific Information on Coffee (ISIC), σύμφωνα με την οποία οι άνθρωποι που καταναλώνουν 3 έως 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας, Πάρκινσον και Αλτσχάιμερ μέχρι 27%.

Όπως υποστηρίζει ο καθηγητής Rodrigo A. Cunha από το Πανεπιστήμιο της Κοΐμπρα στην Πορτογαλία, η μέτρια κατανάλωση καφέ μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση της νοητικής εξασθένησης που επηρεάζει την υγεία αλλά και το κόστος περίθαλψης.

[irp posts=”92096″ name=”Γλυκά Χριστουγέννων: Πόσες θερμίδες έχουν;”]

Η έρευνα αναφέρει ότι ο ρόλος της καφεΐνης στη μείωση της νοητικής εξασθένησης ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικός στους ηλικιωμένους άντρες.

Η κατανάλωση μέχρι 400 ml καφέ την ημέρα (περίπου 5 φλιτζάνια) δεν αυξάνει τις ανησυχίες για την υγεία.


Google News
Πάτα εδώ και ακολούθησε το TILEGRAFIMANEWS.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ετικέτες: καφέςΠΑΡΚΙΝΣΟΝυγεία

ΣχετικάΆρθρα

ΥΓΕΙΑ

Καφές και παρακεταμόλη: Είναι σωστό να καταναλώνονται μαζί;

01/03/2026 | 18:00
Featured

Διασωληνώθηκε εκ νέου ο Σεβ. Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας – Ιατρική Επιτροπή θα αποστείλει η Ι. Σύνοδος

08/02/2025 | 14:51
HOT NEWS

ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΓΩΝΕΙ! Χωρίς γιατρό και φάρμακα όσοι έχουν αρύθμιστα χρέη στον ΕΦΚΑ – Οι 12 δόσεις και το τσουνάμι που έρχεται

28/01/2025 | 13:02
HOT NEWS

Αποσωληνώθηκε σήμερα ο μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας- Παραμένει στη ΜΕΘ σε κρίσιμη κατάσταση

15/01/2025 | 11:07
Load More
Επόμενο Άρθρο

21 Δεκεμβρίου: Σαν σήμερα...


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 7,8 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ: Τι φοβούνται Γάλλοι και Ρώσοι επιστήμονες  – Οι ζώνες υψηλού κινδύνου στην Ελλάδα

    117 shares
    Share 47 Tweet 29
  • ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ: ΝΔ 31,2%, ΕΛΑΣ 16%, ΠΑΣΟΚ 14,7% – Τι βλέπουν τα διεθνή πρακτορεία για τις επόμενες εκλογές στην Ελλάδα

    66 shares
    Share 26 Tweet 17
  • ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΑΓΡΟΤΩΝ 2026: 509,5 εκατ. ευρώ  τον Ιούνιο – Συνδεδεμένες, ΕΦΚ πετρελαίου, κρασί και νέες κινητοποιήσεις

    66 shares
    Share 26 Tweet 17
  • Δένδιας: Ενημέρωσα τους Ευρωπαίους υπουργούς για την τουρκική παρενόχληση στα Κατεχόμενα

    64 shares
    Share 26 Tweet 16
  • ΝΕΑ ΑΣΕΠ 2026: Έρχονται 7.300 μόνιμες προσλήψεις με μόρια – νέα προκήρυξη για 265 δικαστικούς υπαλλήλους

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΦΡΕΣΚΑ ΝΕΑ – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ 2026: Έρχονται αυξήσεις έως 400€, ρήτρα ακρίβειας και αλλαγές σε ΕΑΣ – 7 παραδείγματα με τα ποσά

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ: Οικογένεια ξεκληρίστηκε – Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον 9χρονο γιο και τη μάχη που έδινε

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • test
  • useronline
  • Ανάρτηση σχολίων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου – Cookies – Newsletter
  • Ποιοι είμαστε
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch