Έκτακτη ΕΙΔΗΣΗ για ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (efka.gov.gr) ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΧΗΡΕΙΑΣ ΙΚΑ, ΝΑΤ, ΟΑΕΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ- ΜΠΛΑΚ ΦΡΑΝΤΕΙ PUBLIC, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, MEDIA MARKT – Οι απαραίτητες πληροφορίες!!!!
NEWS: Aυξημένες συντάξεις θα λάβουν τέλος Ιανουαρίου 2023 και οι συνταξιούχοι ειδικών κατηγοριών που λαμβάνουν αναπηρικές, αγροτικές, συντάξεις ανασφάλιστων υπερηλίκων και συντάξεις χηρείας.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η αύξηση των συντάξεων θα φτάσει στο 7,5% και άρα όλες οι συντάξεις θα αναπροσαρμοστούν ανάλογα.
SINTAXEIS -Ειδικότερα:
1. Συντάξεις αναπηρίας: Εφόσον η αύξηση είναι της τάξης του 7,5%, οι νέες συντάξεις αναπηρίας θα διαμορφωθούν ως εξής:
- Συνταξιούχοι που είχαν αναπηρικό ποσοστό από 80% και άνω λαμβάνουν ολόκληρη την εθνική σύνταξη, ήτοι 384 ευρώ και το 2023 θα λάβουν 413 ευρώ.
- Συνταξιούχοι με ποσοστό αναπηρίας 67%-79,99% λαμβάνουν το 75% της εθνικής σύνταξης, ήτοι 288 ευρώ και από την αρχή του χρόνου θα λάβουν 310 ευρώ.
- Συνταξιούχοι με ποσοστό αναπηρίας 50%-66,99% λαμβάνουν το 50% της εθνικής σύνταξης, ήτοι 192 ευρώ και θα λάβουν 206,5 ευρώ.
- Συνταξιούχοι με ποσοστό αναπηρίας έως 49,99% λαμβάνουν το 40% της εθνικής σύνταξης, ήτοι 153,60 ευρώ και από την 1η Ιανουαρίου 2023 θα λάβουν 165 ευρώ.
2. Συντάξεις χηρείας (λόγω θανάτου): Καθώς σήμερα το συνολικό ποσό της σύνταξης –λόγω θανάτου– του επιζώντος ή και του διαζευγμένου συζύγου δεν μπορεί να υπολείπεται του ποσού της εθνικής σύνταξης (384 ευρώ). Για ασφάλιση μικρότερη των 20 ετών το ποσό βαίνει μειούμενο κατά 1,25% για κάθε έτος ασφάλισης που υπολείπεται της 20ετίας.
- 3. Συντάξεις – επιδόματα ανασφάλιστων υπερηλίκων: Που σήμερα είναι 360 ευρώ θα πάνε από 1.1.2023 387 ευρώ.
- 4. Αύξηση βασικής σύνταξης πρώην Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων
- Το ποσό της βασικής σύνταξης του πρώην Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων ορίζεται σε 360,00 € και αυξάνεται από 1ης.1.2023 και εφεξής με βάση την παρ. 4 του άρθρου 14 του ν. 4387/2016 (Α΄ 85), περί του καθορισμού με κοινή υπουργική απόφαση του συνολικού ποσού της σύνταξης που αυξάνεται από την 1η.1.2023 κατ’ έτος. Έτσι διαμορφώνεται από 1.1.2023 στα 387 ευρώ εφόσον η αύξηση διαμορφωθεί στο 7,5%.
- 5. Εθνικές συντάξεις των ομογενών, καθώς η πλήρης εθνική σύνταξη ομογενών (384 ευρώ) χορηγείται μόνο σε όσους έχουν 30 έτη νόμιμης και μόνιμης διαμονής στην Ελλάδα, με αφετηρία το 1992. Μετά την αύξηση της εθνικής σύνταξης στα 413 ευρώ, θα αυξηθούν και οι συντάξεις των ομογενών.
- 6. Προσωρινές συντάξεις, οι οποίες εξαρτώνται από το ύψος της εθνικής σύνταξης για 20 έτη ασφάλισης.
- 7. Συντάξεις υψηλοσυνταξιούχων ή πολυσυνταξιούχων: Πλαφόν συντάξεων το οποίο έχει οριστεί στο 12πλάσιο της εθνικής σύνταξης, ήτοι στα 4.608 ευρώ σήμερα και στα 4.932 ευρώ από τον Ιανουάριο.
Η νέα πρόβλεψη για το ύψος της αύξησης αποτυπώνεται στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού το οποίο θα κατατεθεί στη Βουλή και είναι για ανάπτυξη 6% και πληθωρισμό 9% το 2022, που σημαίνει ότι το άθροισμά τους (15%) διά του 2 δίνει μια αύξηση 7,5% για τις συντάξεις το 2023.
Αν υπάρξει απόκλιση είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, αυτή θα έχει αντίκτυπο στις τσέπες των συνταξιούχων μετά την οριστικοποίηση των στοιχείων για τα οικονομικά μεγέθη του τρέχοντος έτους που θα γίνει από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. το φθινόπωρο του 2023.
Με δεδομένο ότι τα στοιχεία της οικονομίας κινούνται ανοδικά, οι συνταξιούχοι είναι πολύ πιθανό να πάρουν την αύξηση 7,5% στις συντάξεις τους από τα τέλη Ιανουαρίου και να δουν και ένα επιπλέον ποσοστό αύξησης που θα λάβουν το 2024.
Έκτακτη ΕΙΔΗΣΗ για ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΧΗΡΕΙΑΣ ΙΚΑ, ΝΑΤ, ΟΑΕΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ- ΜΠΛΑΚ ΦΡΑΝΤΕΙ PUBLIC, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, MEDIA MARKT – To κυνήγι των προσφορών!
Ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που παρουσιάζει για πρώτη φορά φέτος το omnichannel οικοσύστημα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.
Τα συγκεκριμένα στοιχεία αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο public.gr και το mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday (Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021) και αναδεικνύουν σημαντικές τάσεις για την αγορά.
Τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν, σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021 είναι τα εξής:
Δημογραφικά χαρακτηριστικά
Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου. Οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
Την ίδια στιγμή, κατά την έρευνα, οι πιο hot ώρες ήταν από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ.
Οι, δε, πρωταθλήτριες περιοχές ήταν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα.
Η τεχνολογία ξεχώρισε στην online Black Friday
Επαληθεύοντας την παράδοση της Black Friday, την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
Τα πιο hot tech brands ανά κατηγορία: Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi. Τέλος, στην κατηγορία φωτογραφικών DSLR τα brands Canon και Nikon αναδείχθηκαν νικητές.
Οι οικιακές συσκευές στην online Black Friday
Παράλληλα, οι καταναλωτές ψήφισαν… καθαρά ρούχα: Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.
Άλλες οικιακές συσκευές: Στην κατηγορία των κλιματιστικών ξεχώρισαν οι εταιρείες Omnys, AUX, Bosch, Fujitsu, Inventor, Toyotomi, ενώ στην κατηγορία των αφυγραντήρων «νικητές» βγήκαν τα brands Inventor, Rohnson, Morris και Singer.