ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΥΡΙΟ! ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΕΦΚΑ, ΔΕΚΟ, ΑΜΕΑ, ΝΑΤ-BLACK FRIDAY την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 Νοεμβρίου
ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ – BLACK FRIDAY: Από αύριο το απόγευμα, Πέμπτη (24/11), θα αρχίσουν να πιστώνονται στους λογαριασμούς των δικαιούχων οι συντάξεις Δεκεμβρίου.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΦΚΑ, οι πληρωμές επίσημα θα ξεκινήσουν την Παρασκευή (25/11).
Όμως, ως γνωστόν, τα ποσά πιστώνονται στους λογαριασμούς των δικαιούχων από το απόγευμα της προηγούμενης εργάσιμης ημέρας.
Οι πληρωμές θα ξεκινήσουν από τις 25 και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 29 Νοεμβρίου όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.
Πιο συγκεκριμένα, το ΙΚΑ(ika.gr), θα καταβάλλει τις συντάξεις Δεκεμβρίου 2022 την Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022 (για τους συνταξιούχους που το ΑΜΚΑ τους λήγει σε 1, 3, 5, 7, 9).
Το ΙΚΑ(ika.gr),θα καταβάλλει τις συντάξεις Δεκεμβρίου 2022 την Τρίτη 29 Νοεμβρίου (για τους συνταξιούχους που το ΑΜΚΑ τους λήγει σε 0, 2, 4, 6, 8).
Για τα υπόλοιπα Ταμεία οι συντάξεις του Δεκεμβρίου 2022 θα πληρωθούν ως εξής:
- -Ο ΟΑΕΕ(oaee.gr) θα καταβάλλει τις συντάξεις Δεκεμβρίου 2022 την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
- -Ο ΟΓΑ(oga.gr) θα καταβάλλει τις συντάξεις Δεκεμβρίου 2022 την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
- -Το ΕΤΑΑ (μη Μισθωτών) θα καταβάλλει τις συντάξεις Δεκεμβρίου την την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
- -Το ΝΑΤ(nat.gr) και ΚΕΑΝ θα καταβάλλουν τις συντάξεις την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
Τα υπόλοιπα Ταμεία του ΕΦΚΑ (Μισθωτών) θα καταβάλλουν τις συντάξεις την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
Οι προσωρινές συντάξεις Ενόπλων Δυνάμεων, Σωμάτων Ασφαλείας και Πυροσβεστικού Σώματος θα καταβληθούν την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
Το ΕΤΑΠ – ΜΜΕ θα καταβάλει τις συντάξεις την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
Το ΕΤΑΤ θα καταβάλει τις συντάξεις την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022.
ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΥΡΙΟ! ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΕΦΚΑ, ΔΕΚΟ, ΑΜΕΑ, ΝΑΤ-BLACK FRIDAY την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 Νοεμβρίου – Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Από τις 11 π.μ έως τις 8μμ θα λειτουργήσουν την Κυριακή 27 Νοεμβρίου τα εμπορικά καταστήματα σε ολόκληρη την χώρα, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Επίσης, την Παρασκευή 25/11/2022 (Black Friday) και τη Δευτέρα 28/11/2022 (Cyber Monday) οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα έχουν μεγάλες προσφορές σε ποικιλία προϊόντων, με την αρτιότερη δυνατή εξυπηρέτηση και σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό.
«Πληροφορούμε, επίσης, το καταναλωτικό κοινό ότι οι εταιρείες-μέλη μας έχουν λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την τήρηση των υγειονομικών κανόνων», σημειώνεται στην ανακοίνωση του ΣΕΛΠΕ.
Black Friday Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις ημέρες προσφορών
Την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου εορτάζεται φέτος ο θεσμός Black Friday στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό το καταστήματα θα κάνουν δελεαστικές προσφορές προκειμένου να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό.
Παράλληλα επισημαίνεται πως ο θεσμός θα είναι διαφορετικός σε σχέση με άλλες χρονιές διότι δεν θα υπάρχουν φέτος οι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου όπως ίσχυε έως τώρα, καθώς αυτές έχουν καταργηθεί, αλλά και οι καταναλωτές αναμένεται να είναι πιο συγκρατημένοι στις αγορές τους σε σχέση με άλλες χρονιές.
Οι συμβουλές
Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι καταναλωτές στις αγορές τους την ημέρα της Black Friday, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Αναλυτικά, οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν για την Black Friday τα εξής:
Θα πρέπει να δείξουν προσοχή στους επίδοξους απατεώνες και στις απατηλές πρακτικές.
Η Black Friday αποτελεί ευκαιρία και για τους scammers που εκμεταλλεύονται την επιθυμία των καταναλωτών για πολλές και καλές προσφορές. Ακόμη λοιπόν και αν οι καταναλωτές συναντήσουν όρους όπως «φθηνά», «προσφορά» κλπ, δεν θα πρέπει να θεωρήσουν ότι όντως πρόκειται για μια καλή ευκαιρία. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όπου οι τιμές είναι ιδιαίτερα χαμηλές ή έστω, σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι συνήθως, τα αγαθά ενδέχεται να είναι απομιμητικά ή ελαττωματικά!
Οι καταναλωτές θα πρέπει να κάνουν την έρευνά τους πριν προβούν στις αγορές τους ώστε να είναι σε θέση να εντοπίσουν τις ψεύτικες προσφορές.
Θα πρέπει να διαβάσουν τους όρους χρήσης στα ηλεκτρονικά καταστήματα και να ρωτήσουν για τις εγγυήσεις στα φυσικά καταστήματα
Ενώ οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων ανανεώνουν συχνά την πολιτική επιστροφών προς όφελος του καταναλωτικού κοινού, οι μικρότερες επιχειρήσεις ενδέχεται να δείξουν μικρότερη ευελιξία. Οι καταναλωτές θα πρέπει να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος προτού προβούν σε αγορά ή ρωτήσουν για την πολιτική του καταστήματος, όταν αυτό είναι φυσικό κατάστημα, σε περίπτωση επιστροφής του αγαθού.
Θα πρέπει να προσέξουν την παρορμητική αγοραστική συμπεριφορά προτού προβείτε σε συναλλαγή.
Οι καταναλωτές χρειάζονται πραγματικά το προϊόν που είδαν στην βιτρίνα ή στο e-shop; Μήπως το τελικό ποσό των αγορών τους εκτρέπει τον προϋπολογισμό τους; Η Black Friday προκαλεί τέτοιο ενθουσιασμό στους καταναλωτές που πολλές φορές προβαίνουν σε αγορές που δεν τους είναι πραγματικά αναγκαίες από το φόβο ότι μπορεί να μην προλάβουν να αξιοποιήσουν τις προσφορές!
Οι καταναλωτές θα πρέπει να θυμούνται ότι παρά τις ελκυστικές προτάσεις που τα καταστήματα μπορεί να υπόσχονται ενόψει της Black Friday, όσο πλησιάζει η εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, η αγορά θα ανανεώσει και πάλι τις προμήθειές της προτείνοντας νέες εκπτώσεις και καινούρια αγαθά!
Προσοχή στις άγνωστες ή πρωτοεμφανιζόμενες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.
Οι καλύτερες προσφορές δεν παρέχονται πάντα από τις μεγάλες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Kαι οι μικρές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες για αγορές, ωστόσο στις περιπτώσεις πρωτοεμφανιζόμενης ή άγνωστης επιχείρησης, οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην χάσουν χρήματα.
Αν διαπιστώσουν ότι παραλείπονται κρίσιμα στοιχεία για την αναγνώριση της ταυτότητας της ηλεκτρονικής επιχείρησης όπως είναι η εταιρική επωνυμία, η ταχυδρομική διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το ΑΦΜ της, είναι προτιμότερο να αποφύγουν να προβούν σε αγορά μέχρι να διασταυρώσουν την αξιοπιστία της επιχείρησης διερευνώντας προηγουμένως την φήμη της στο διαδίκτυο.
Προσοχή στις παραπλανητικές προσφορές.
Ακόμη και αν ψωνίζουν οι καταναλωτές από μία ιστοσελίδα που εμπιστεύονται, είναι σημαντικό να ελέγξουν όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην συναλλαγή σας: η τιμή, η εγγύηση, το κόστος μεταφοράς, η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης, μπορεί να είναι μερικές από τις σημαντικές πληροφορίες που θα καθορίσουν την τελική τους επιλογή.
Πολλές φορές όμως ενδέχεται να εμφανιστούν αναδυόμενα banners με προσφορές άσχετες από αυτές που παρέχει η προμηθεύτρια επιχείρηση, από ιστοσελίδες που τους ζητούν να εισάγουν τα στοιχεία των τραπεζικών σας λογαριασμών ή και των κωδικών τους για την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Στις περιπτώσεις αυτές, οι καταναλωτές θα πρέπει να επικοινωνήσουν τόσο με την επιχείρηση όσο και με την τράπεζά τους και να επιβεβαιώσουν τη γνησιότητα του περιεχομένου των μηνυμάτων αυτών. Θα πρέπει να αποφεύγουν προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
Θα πρέπει να δείξουν μεγάλη προσοχή στην παροχή ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών.
Στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική ή την χρεωστική τους κάρτα θα πρέπει να ελέγξουν με προσοχή το περιεχόμενο των όρων και των email που σχετίζονται με την συναλλαγή τους. Επίσης, δεν θα πρέπει να προχωρήσουν σε συναλλαγή αν τους ζητείται να εγκαταστήσουν λογισμικό για την απόκτηση μιας προσφοράς.
Black Friday: Γυρνούν τη “πλάτη” τους οι καταναλωτές στο θεσμό – Τα αποκαλυπτικά στοιχεία της νέας έρευνας
Την “πλάτη” τους φαίνεται πως θα γυρίσουν φέτος οι καταναλωτές στο θεσμό του Black Friday. Όπως έδειξαν τα πρόσφατα στοιχεία της έρευνας του ΣΕΛΠΕ που έγινε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών:
- Ένας στους πέντε καταναλωτές θα προχωρήσουν σε αγορές την συγκεκριμένη περίοδο με μέση δαπάνη 146 ευρώ.
- Το 20% του καταναλωτικού κοινού δηλώνει ότι θα αγοράσει προϊόντα την περίοδο του blackFriday, δηλαδή 1 στους 5 καταναλωτές. Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18-44 ετών και ειδικά στο ηλικιακό γκρουπ 25-35 ετών όπου φτάνει το 32%, δηλαδή 1 στους 3 αγοραστές ηλικίας 25-35 ετών θα αγοράσει την εκπτωτική αυτή περίοδο. Αντίθετα τα ποσοστά στις ηλικίες άνω των 45 ετών είναι κάτω του 18%.
Επίσης είναι 2 φορές πιο πιθανό να αγοράσει κάποιο προϊόν την περίοδο της Black Friday ένας καταναλωτής που κάνει συστηματικά ηλεκτρονικές αγορές συγκριτικά με τους υπόλοιπους αγοραστές που επιλέγουν το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, κάτι που δείχνει ότι οι online αγοραστές είναι αρκετά πιο ενεργοί τη συγκεκριμένη περίοδο με τα ποσοστά να είναι 28% για όσους είναι online αγοραστές και 14% για όσου δεν είναι.
Όσον αφορά το ύψος της εκτιμώμενης δαπάνης για αγορές την περίοδο της black Friday για όσους επιλέξουν να αγοράσουν, αυτή μεσοσταθμικά εκτιμάται σε 146 ευρώ κατά κεφαλήν.
Πρόκειται για μια εκτίμηση δαπάνης άνω των 120 εκατ. ευρώ. Το 80% εκτιμά ότι δεν θα δαπανήσει τίποτα, το 8% μέχρι 50 ευρώ, το 6% έως 100 ευρώ, το 4% από 101 έως 200 ευρώ, το 2% από 200 έως 500 ευρώ και το 1% πάνω από 500 ευρώ.
Ένα σημαντικό μερίδιο αυτών των αγορών αφορούν τις αγορές των Χριστουγέννων. Συγκεκριμένα από το 20% το οποίο θα πραγματοποιήσει αγορές την περίοδο της Black Friday το 7%, δηλαδή περίπου 1 στους 3, θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών του για τα Χριστούγεννα την περίοδο του Black Friday.
Οι απόψεις των καταναλωτών-Black Friday
Σε σχέση με τις απόψεις των καταναλωτών για την περίοδο της Black Friday, το 53% θεωρεί ότι η περίοδος της Black Friday είναι ακόμη μια περίοδος εκπτώσεων σαν όλες τις άλλες, με το 22% να διαφωνεί. Το 13% θεωρεί ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει η εκπτωτική αυτή περίοδος, ενώ το 44% διαφωνεί και δεν τη θεωρεί αναγκαία.
Η αιτία φαίνεται να είναι ότι οι καταναλωτές δεν βλέπουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο εκπτώσεων σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους του χρόνου. Το 6% δηλώνει ότι η περίοδος της Black Friday έχει καλύτερες εκπτώσεις σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους ενώ το 61% διαφωνεί και θεωρεί ότι δεν υπάρχουν πρακτικές διαφορές.
Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 65%, 2 στους 3, θα ήθελε να είναι μεγαλύτερη η διάρκεια εκπτώσεων και μόλις 10% είναι ικανοποιημένο με τη σημερινή διάρκεια. Ωστόσο, αυτή η επιθυμία έρχεται σε αντίθεση με τη φύση της συγκεκριμένης εκπτωτικής περιόδου, η οποία έχει ως σκοπό να παρέχει προϊόντα σε προνομιακές τιμές για μικρό χρονικό διάστημα πριν το τέλος του έτους.