Νέα στοιχεία-ντοκουμέντα εκθέτουν τον πρώην υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά, σε ό,τι αφορά τη διαβόητη υπόθεση του «Περούκα-Gate» και τη δικαστική -πλέον- διαμάχη με τον δημοσιογράφο, Θάνο ∆ημάδη.

Ένα βιβλίο το οποίο διεισδύει στα άδυτα της μιντιακής διαπλοκής που είχε στηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και τιτλοφορείται: «Ένα Ρεπορτάζ για την Τηλεόραση και την Εξουσία (Νέα Υόρκη-Αθήνα)», αλλά και νέα μήνυση από μέρους του δημοσιογράφου περιγράφουν -με αναλυτικό τρόπο- τον επικοινωνιακό μηχανισμό ο οποίος είχε στηθεί από τον πρώην υπουργό Νίκο Παππά με σκοπό την προσωπική του (κυρίως) προβολή και δευτερευόντως της τότε κυβέρνησης.

Ρεπορτάζ
ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ∆ΗΣ

Στην ιστορία που περιγράφει ο ∆ημάδης αφιερώνονται αρκετές σελίδες στον ρόλο που φέρονται να είχαν διατελέσει ο γνωστός ηθοποιός, Λάκης Λαζόπουλος, αλλά και ιστοσελίδες που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ και είχαν ως σκοπό να εξυμνούν την κυβερνητική πολιτική με αντάλλαγμα την κρατική διαφήμιση!

Όπως αποκαλύπτει η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ»,ο Θάνος ∆ημάδης κατέθεσε νέα μήνυση σε βάρος του πρώην υπουργού, με αφορμή τις δηλώσεις που είχε κάνει εν μέσω της θύελλας που ξέσπασε εξαιτίας της υπόθεσης του Σάμπι Μιωνή αλλά και της μυστικής συνάντησης με τον Κύπριο δικηγόρο και εξπέρ στη δημιουργία offshore εταιρειών Αρτέμιο Αρτεμίου. Ο Νίκος Παππάς ως μέσο άμυνας είχε κάνει λόγο για «παρακρατικούς μηχανισμούς που εκπορεύονται από τη Νέα ∆ημοκρατία», εμπλέκοντας και τον Θάνο ∆ημάδη εξαιτίας του ρεπορτάζ που είχε κάνει τον Σεπτέμβριο του 2016 στη Νέα Υόρκη όταν ο κ. Παππάς είχε περάσει ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο στο Μανχάταν χωρίς να έχει ιδιαίτερο πρόγραμμα.

Νέα μήνυση
«∆ιά της παρούσης εγκαλώ και ζητώ την ποινική δίωξη του αναφερόμενου εγκαλούμενου (σημ. Νίκου Παππά), για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφημήσεως κατ΄άρθρα 362 -363 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο τέλεσε διά της από 12-07-2020 αναρτήσεώς του σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (facebook)», αναφέροντας πως «Από την Κύπρο τον Μάιο του 2016 ως τη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς με τις «περούκες», αλλά και αργότερα εντός Ελλάδας σε οικογενειακές-προσωπικές στιγμές. Πρόκειται για μια πρωτοφανή εξέλιξη στη μεταπολιτευτική ιστορία», χαρακτηρίζοντας την παρακολούθηση και την φωτογράφησή του ως «προϊόν πρακτόρικης παρακολούθησης» με κοριούς και τηλεφακούς από δημοσιογράφους που όπως αναρωτήθηκε «για ποιον τελικά δούλευαν όσοι είχαν στήσει τον παρακρατικό μηχανισμό. Για λογαριασμό κάποιας υπηρεσίας ή για τη Ν∆ του κ. Μητσοτάκη;», αναφέρει στη νέα μήνυσή του ο δημοσιογράφος, ο οποίος στη συνέχεια του δικογράφου καταγράφει όλο το ιστορικό του «Περούκα-Gate» που έλαβε χώρα τον Σεπτέμβριο του 2016. Τότε, το ΑΠΕ, η ΕΡΤ και άλλα ΜΜΕ είχαν μεταδώσει ότι ο ∆ημάδης μαζί με τον δημοσιογράφο ∆ημήτρη Σουλτογιάννη συνελήφθησαν από Αμερικανούς αστυνομικούς έξω από το ξενοδοχείο Westing Grand Central στη Νέα Υόρκη όπου βρισκόταν ο τότε υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς μαζί με άλλα μέλη της ελληνικής αποστολής εν αναμονή της άφιξης του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με το αιτιολογικό ότι «παρακολουθούσαν μεταμφιεσμένοι τον υπουργό Επικρατείας, ο οποίος πραγματοποιούσε επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ».
Οπως μετέδωσε το ΑΠΕ, «έφτασαν μάλιστα στο σημείο να πλαστογραφήσουν την υπογραφή συνεργάτη του κ. Παππά στο ξενοδοχείο Westing Grand Central και να χρεώσουν μικρογεύμα στο δωμάτιό του» και πρόσθεσε: «Οι δύο δημοσιογράφοι δήλωσαν ψευδώς στις αστυνομικές αρχές ότι είναι μέλη της αποστολής του Έλληνα πρωθυπουργού που αναμένεται στη Νέα Υόρκη». Σύμφωνα πάντα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων οι δύο δημοσιογράφοι «κίνησαν υποψίες όταν εντοπίστηκαν να παρακολουθούν και να φωτογραφίζουν τα μέλη της ασφάλειας του πρωθυπουργού που είχαν φτάσει νωρίτερα». «Και οι δύο αφέθηκαν προσωρινά ελεύθεροι, και σύμφωνα με πληροφορίες εναντίον τους πρόκειται να ασκηθεί δίωξη για πλαστογραφία» κατέληγε στο ρεπορτάζ.
Η πλαστογραφία, σύμφωνα με το ΑΠΕ, αφορούσε το γεγονός πως οι δύο δημοσιογράφοι κατηγορήθηκαν ότι είχαν χρεώσει ροφήματα στο δωμάτιο του τότε συμβούλου του Νίκου Παππά, Γιώργου Χριστοφορίδη, υπογράφοντας με το όνομά του.

Η διάψευση
Η αποκάλυψη, όμως, των αποχαρακτηρισμένων εγγράφων του Στέιτ Ντιπάρτμεντ τον Απρίλιο του 2018 από τον «Εθνικό Κήρυκα» απέδειξε ότι ο Θάνος ∆ημάδης ούτε συνελήφθη ούτε κατηγορήθηκε ποτέ από τις αμερικανικές Αρχές για κανένα αδίκημα και διεύψευσε τα όσα περί σύλληψης διατεινόταν ο Νίκος Παππάς, ο οποίος «επέλεξε να συνεχίσει τη συκοφάντησή μου καταδεικνύοντάς με ως μέρος ενός δήθεν παρακρατικού συστήματος των ΜΜΕ το οποίο δήθεν είχε δρομολογήσει την παρακολούθησή του».
Καταλήγοντας, ο Θάνος ∆ημάδης στη μήνυσή του αναφέρεται στον Νίκος Παππά ότι είχε σαν πρόθεση να «στήσει» ένα σκάνδαλο δήθεν παράνομης παρακολούθησής του από τα ΜΜΕ προκειμένου να ισχυριστεί ότι πληττόταν παράνομα από όσα κανάλια δεν είχαν λάβει σχετικές τηλεοπτικές άδειες εκείνη την περίοδο, όπως ο ALPHA στον οποίον εργαζόταν την περίοδο εκείνη.

Βιβλίο-«βόµβα»: Ο Λαζόπουλος και η συνεργασία µε το Periodista
Η νέα μήνυση του Θάνου Δημάδη, δεν έρχεται μόνο σε συνέχεια της δικαίωσής του από τη Δικαιοσύνη για τα ψευδή δημοσιεύματα εναντίον του, αλλά και του νέου του βιβλίου που κυκλοφορεί με τίτλο «Ένα Ρεπορτάζ για την Τηλεόραση και την Εξουσία (Νέα Υόρκη-Αθήνα)».
Στο βιβλίο του ο Θάνος Δημάδης μιλάει για πρώτη φορά μέσα από αποχαρακτηρισμένα έγγραφα αμερικανικών υπηρεσιών και ένορκες καταθέσεις μαρτύρων για αυτό στο οποίο ΣΥΡΙΖΑ, Παππάς και οι μετακλητοί τους υπάλληλοι έδωσαν την ονομασία «Περούκα -Gate».
Όπως ανέφερε στη «Μ» ο Θάνος Δημάδης, «στο νέο μου βιβλίο για πρώτη φορά ο κόσμος θα διαβάσει τι πραγματικά συνέβη τότε και πώς η υπόθεση αυτή που απασχόλησε την κοινή γνώμη επί εποχής τηλεοπτικών αδειών κατασκευάστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ως προπέτασμα της πολιτικοδημοσιογραφικής διαπλοκής που Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ έχτιζαν τότε με τη φιλοδοξία -μέσα στο μεθύσι της αλαζονείας τους- να αναχθούν σε καθεστώς με πλοκάμια παρακράτους για να ηγεμονεύουν το μιντιακό, επιχειρηματικό, και δικαστικό σύστημα προς όφελος και προστασία όσων ήταν ταγμένοι σε αυτό το καθεστώς».
Μέρος του βιβλίου αφορά επίσης και το παρασκήνιο των τηλεοπτικών αδειών με πρωταγωνιστές πρόσωπα όπως ο Λάκης Λαζόπουλος και ο Νίκος Παππάς. Αλλά οι αναγνώστες θα διαβάσουν και αναφορές σε γεγονότα που αντικατοπτρίζουν την αθέατη πλευρά τού τι συνέβαινε στο background των δελτίων ειδήσεων, θα μάθει τις διεργασίες που λάμβαναν χώρα στην Ουάσινγκτον και το ΔΝΤ κατά τη συγκυρία της κύβδηλης «ιστορικής διαπραγμάτευσης» του ΣΥΡΙΖΑ το 2015, όπως επίσης και «θα διαβάσει για σκηνικά που αποδεικνύουν τον πολιτικό αμοραλισμό και καιροσκοπισμό του Τσίπρα και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα, όπως γράφει ο Θάνος Δημάδης:
«Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν όντως ο Λαζόπουλος έπαιξε διπλό παιχνίδι στον Κοντομηνά, όπως τον κατηγόρησε ο επιχειρηματίας υιοθετώντας την άποψη που του είχαν περάσει ως αντίληψη, όταν ο Alpha έμεινε εκτός τηλεοπτικών αδειών. Μπορεί, όμως, κάποιος να πει με βεβαιότητα ότι απ’ όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται στην κυβέρνηση, ο Λαζόπουλος επισημοποιεί ανοιχτά τον ρόλο του ως «εργαλείου» κυβερνητικής προπαγάνδας μέσω και της λειτουργίας του ακραιφνώς συριζαϊκού «Αλ Τσαντίρι» (ή αλλιώς «το σάιτ του Λαζόπουλου», όπως το αποκαλούν). Με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, ξεκινάει ένα νέο πάρτι κρατικών διαφημίσεων σε νεότευκτες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, οι οποίες ελέγχονται από τον Παππά και το Μέγαρο Μαξίμου και λειτουργούν ως ο εκτελεστικός βραχίονας της κυβερνητικής προπαγάνδας. Εκτός από το σάιτ του Λαζόπουλου, τέτοιες ιστοσελίδες ήταν το TheFaq.gr, το Periodista.gr, το Tribune.gr, κ.ά., που λειτουργούσαν συνεπικουρικά με έντυπα προπαγάνδας όπως η «Αυγή», «Το Χωνί» και η«Εφ.Συν.».
Επιπλέον, πολλοί εργαζόμενοι ήταν άμεσα ή έμμεσα διασυνδεδεμένοι με πολιτικά και υπουργικά γραφεία υπουργών του ΣΥΡΙΖΑ ή με το κομματικό σύστημα της Κουμουνδούρου. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις συνομολογούνταν ότι οι νέες αυτές φιλοσυριζαϊκές ιστοσελίδες ήταν απόλυτα ελεγχόμενες και χρηματοδοτούμενες από κονδύλια που μοίραζε ο Παππάς μέσω κρατικών διαφημίσεων εκ μέρους του Μαξίμου».
Σε άλλο σημείο του βιβλίου του, ο Θάνος Δημάδης, αναφέρεται στην συνεργασία του με το σάιτ Periodista.gr και τη γνωριμία του με τον Δημήτρη Μπεκιάρη και γράφει: «Ένα βράδυ βρεθήκαμε με τον Μπεκιάρη στο σπίτι μου στην Αθήνα, όπου τον είχα καλέσει μαζί με την αρραβωνιαστικιά του για να τους κάνω το τραπέζι. Καθώς τρώγαμε, του λέω: ‘‘Εγώ ούτε ΣΥΡΙΖΑ είμαι, ούτε έχω σχέση με κανέναν από το κύκλωμά σας, πέραν μίας φιλικής επαφής με τον Λαζόπουλο. Πώς θεωρείς ότι ‘κολλάω’ σε μία τέτοια συνεργασία;’’. Αφού ξεπέρασε την πρώτη στιγμή έκδηλης αμηχανίας, ο Μπεκιάρης μού απάντησε ότι ‘‘ο Παππάς και τα στελέχη στο Μαξίμου διαβάζουν τα κείμενά σου και παρακολουθούν τις ανταποκρίσεις σου και την κινητικότητά σου στα social media. Βλέπουν ότι έχεις μία παρεμβατικότητα στην κοινωνία και έτσι έπεσε το όνομά σου στις συζητήσεις που έγιναν’’. Εκείνο το βράδυ είχε κάνει κι ένα σχόλιο που το κράτησα: ‘‘Μην θεωρείς ότι ο Παππάς και το σύστημα γύρω από αυτόν σε έχουν σε ιδιαίτερη συμπάθεια. Αλλά δεν θέλουν να σε έχουν και απέναντί τους, γιατί η άποψή σου περνάει στην κοινωνία’’. Ο Μπεκιάρης είχε, λοιπόν, εμφανιστεί τότε σε εμένα ως ιδιοκτήτης του Periodista.gr, αλλά επί της ουσίας ο πραγματικός ‘‘ιδιοκτήτης’’ του ‘‘μαγαζιού’’ δεν ήταν άλλος από τον ίδιο τον Παππά. Το Μαξίμου ήθελε να αυξήσει τον έλεγχο και την επιρροή που ασκούσε σε ανθρώπους του κύκλου Κοντομηνά, όπως ήξεραν ότι ήμουν εγώ, πέραν των ήδη κεντρικών ‘‘παικτών’’ στον Alpha που ελέγχονταν ήδη από το Μαξίμου, και όσων άλλων είχαν εκ των υστέρων ‘‘φυτευτεί’’ στην επιχείρηση Κοντομηνά από το κύκλωμα ΣΥΡΙΖΑ, όπως οι Ακριβοπούλου και Πετσίτης».

Πηγή: e-reportaz