Κοινωνικό τιμολόγιο και νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ , Επίδομα θέρμανσης 2021 : Όλα τα ΝΕΑ – Όλα όσα ισχύουν.
Ειδήσεις: Το νυχτερινό ρεύμα με το ειδικό τιμολόγιο ξεκίνησε να εφαρμόζεται από την 1η Νοεμβρίου 2020, όπως υπενθυμίζει η ΔΕΗ (www.dei.gr) στους καταναλωτές. Τι πρέπει να γνωρίζετε.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
Συγκεκριμένα το νυχτερινό ρεύμα της χειμερινής περιόδου για τους πελάτες της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων νησιών θα ισχύει τις εξής ώρες: 3 μμ – 5 μμ και 2 πμ έως 8 πμ.
Στα μη διασυνδεδεμένα νησιά το μειωμένο τιμολόγιο εφαρμόζεται από 3.30 – 5.30 μμ και 2 πμ έως 8 πμ. Περισσότερες πληροφορίες στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ (τηλ: 800 – 900 – 1000), καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ.
Πώς θα διαπιστώσετε αν έχετε νυχτερινό ρεύμα
Όπως σημειώνει το newsit.gr, o πιο ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσει κάποιος αν έχει ενεργοποιημένο το νυχτερινό ρεύμα είναι ελέγχοντας τον μετρητή της παροχής. Για να «τρέχει» το νυχτερινό ρεύμα θα πρέπει ο μετρητής να είναι διπλής εγγραφής, δηλαδή να υπάρχουν δυο κοντέρ. Το ένα θα φέρει την ένδειξη Κ και το άλλο την ένδειξη Μ. Αν ο δείκτης με την ένδειξη Μ (νυχτερινό τιμολόγιο) προχωρά, τότε σημαίνει ότι είναι ενεργοποιημένο το νυχτερινό ρεύμα.
Ο δεύτερος τρόπος επιβεβαίωσης ενεργοποίησης του νυχτερινού ρεύματος είναι μια… ματιά στον λογαριασμό του ρεύματος. Για παράδειγμα, σε λογαριασμό της ΔΕΗ οι συνδέσεις που έχουν νυχτερινό τιμολόγιο είναι αυτές που φέρουν τον τίτλο «Γ1Ν Οικιακό Τιμολόγιο». Και στους «εναλλακτικούς» παρόχους όμως, υπάρχει αυτό το «Ν» δίπλα από τα προγράμματα που προσφέρουν νυχτερινό ρεύμα. Επιπλέον, στους λογαριασμούς προγραμμάτων με νυχτερινό ρεύμα -στην πίσω πλευρά- θα πρέπει να εμφανίζεται αναλυτικά η χρέωση νύχτας και οι κιλοβατώρες.
Ο τρίτος τρόπος είναι ο έλεγχος του πίνακα εγκατάστασης του σπιτιού, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει ένα ενδεικτικό λαμπάκι, το οποίο ανάβει κατά τις ώρες ισχύος του νυχτερινού τιμολογίου.
Σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας για να διαπιστώνουν αν έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία του νυχτερινού ρεύματος, το οποίο προσφέρει χαμηλότερες χρεώσεις.
Κοινωνικό τιμολόγιο και νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ , Επίδομα θέρμανσης 2021 : Όλα τα ΝΕΑ – Όσα πρέπει να ξέρετε για το κοινωνικό τιμολόγιο.
Ενημερωθείτε αν είστε δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) ή αν μπορείτε να ενταχθείτε στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε 6 βήματα
Βήμα 1. Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας).
Βήμα 2. Μετά την συναίνεση σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση.
Βήμα 3. Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων.
Βήμα 4. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ.
Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληροίτε τα κριτήρια απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων μέσω των κωδικών τους Taxisnet για την προσπέλαση των στοιχείων τους από την Α.Α.Δ.Ε. Αν για κάποιο άτομο απαιτείται συναίνεση αναφέρεται ευκρινώς.
Βήμα 5. Εφόσον έχουν δοθεί όλες οι τυχόν απαιτούμενες συναινέσεις των ενήλικων μελών του νοικοκυριού σας, και έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα πεδία, εμφανίζεται η πληροφορία αναφορικά με το εάν πληροίτε τα κριτήρια ή όχι.
Βήμα 6. Για να καταστείτε δικαιούχος πρέπει να πατήσετε το κουμπί [Υποβολή Αίτησης]. Εάν πληροίτε τα κριτήρια του ΚΟΤ, εμφανίζεται και το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης για τιμολόγηση με το ΚΟΤ που αιτηθήκατε. Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης αναλυτικά.
E-mail επικοινωνίας για το ΚΟΤ: kot@idika.gr
Κοινωνικό τιμολόγιο και νυχτερινό ρεύμα ΔΕΗ , Επίδομα θέρμανσης 2021 : Όλα τα ΝΕΑ – Τι ισχύει για το επίδομα θέρμανσης.
Άνοιξε η ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ (www.aade.gr) για την υποβολή αιτήσεων από τα νοικοκυριά για το επίδομα θέρμανσης του 2020. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουν οι δικαιούχοι προκειμένου να λάβουν το επίδομα που κυμαίνεται από 80 έως 650 ευρώ.
Όπως σημειώνει το newsit.gr, το επίδομα θέρμανσης 2020 θα καταβληθεί σε δυο δόσεις ενώ το ύψος του επιδόματος που θα λάβουν οι δικαιούχοι θα κυμαίνεται από το ποσό των 80 ευρώ έως και 650 ευρώ. Επίσης θα είναι διευρυμένο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιες καθώς φέτος καλύπτεται εκτός από το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο, τα καυσόξυλα και το πέλετ για ορεινές και αραιοκατοικημένες περιοχές μέχρι 2.500 κατοίκους και το υγραέριο.
Η πληρωμή για το επίδομα θέρμανσης θα γίνει σε δυο δόσεις ανάλογα με τα τιμολόγια αγοράς:
– Έως την 31η Ιανουαρίου 2021 για το σύνολο των αγορών που θα τιμολογηθούν έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.
– Έως την 31η Μαρτίου 2021 για το σύνολο των αγορών που θα τιμολογηθούν έως την 28η Φεβρουαρίου 2021.
Εισοδηματικά κριτήρια για το επίδομα θέρμανσης
Τα εισοδηματικά κριτήρια όπως αναμενόταν παραμένουν τα ίδια. Για τον άγαμο ορίζονται στα 12.000 ευρώ και για τον παντρεμένο στα 20.000 ευρώ ενώ προστίθενται 2000 ευρώ για κάθε παιδί. Για τις μονογονεϊκές οικογένειες το όριο είναι τα 22.000 ευρώ και προστίθενται 2000 ευρώ για κάθε παιδί πέραν του πρώτου. Στα 130.000 ευρώ ορίζεται το περιουσιακό κριτήριο για τον άγαμο και στα 250.000 ευρώ για τον παντρεμένο.
Το επίδομα θα είναι κατ’ ελάχιστο 80 ευρώ και κατά μέγιστο 650 ευρώ, έναντι 400 ευρώ που ήταν πέρυσι. Το τελικό ποσό, ο κάθε δικαιούχος θα το μάθει μετά την υποβολή της αίτησης καθώς παίζει ρόλο ο Ταχυδρομικός Κώδικας αλλά και η οικογενειακή κατάσταση (σ.σ θα ακολουθήσει νέα υπουργική απόφαση). Σε έναν εκτενέστατο πίνακα που συνοδεύει την υπουργική απόφαση, γίνεται αντιστοίχιση του κάθε ταχυδρομικού κώδικα με έναν συντελεστή. Βάσει αυτού κρίνεται και το ύψος του επιδόματος. Όσο πιο κοντά στην μονάδα, τόσο μεγαλύτερο και το επίδομα.
Κατά συνέπεια σε αυτή την φάση ο καταναλωτής θα πρέπει να κάνει την αίτησή του και να αγοράσει τα καύσιμα. Προκειμένου να μπορέσει να λάβει το σύνολο του επιδόματος που δικαιούται, θα πρέπει η αξία των αγορών του να είναι διπλάσια του ύψους του επιδόματος. Να σημειωθεί επίσης ότι προβλέπεται προσαύξηση του επιδόματος κατά 10% για κάθε προστατευόμενο τέκνο του νοικοκυριού.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε έναν αναλυτικό οδηγό με όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι μέσα από 13 ερωτήσεις και απαντήσεις.
1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος Θέρμανσης;
Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών συνδέονται χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet. β. Οι χρήστες που δε διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας Α.Φ.Μ. και αριθμό ειδοποίησης κάποιας από τις Πράξεις Προσδιορισμού Φόρου Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων των τελευταίων πέντε (5) ετών. Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον Α.Φ.Μ. σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Γι’ αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας μέσω των σχετικών διαδικασιών.
2. Μέχρι πότε έχω προθεσμία υποβολής αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να ενταχθώ στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Θέρμανσης;
Μέχρι 11 Ιανουαρίου 2021.
3. Πόσες αιτήσεις μπορώ να υποβάλω για το Επίδομα Θέρμανσης της περιόδου 2020- 2021;
Μπορείτε να υποβάλετε όσες αιτήσεις θέλετε μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2021 όπου λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων, όμως μόνο η τελευταία υποβληθείσα αίτησή σας θα είναι σε ισχύ. Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν μόνο την κύρια κατοικία σας. ΠΡΟΣΟΧΗ! Κάθε νέα αίτηση ακυρώνει την προηγούμενη.
4. Ποιες αγορές καυσίμου θέρμανσης θα συμμετέχουν στο Επίδομα της περιόδου 2020- 2021;
Οι αγορές που πραγματοποιούνται από 1η Οκτωβρίου 2020 έως και 28 Φεβρουαρίου 2021 και ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης από 15 Οκτωβρίου 2020 που άρχισε η διάθεσή του.
5. Τα τετραγωνικά μέτρα της οικίας μου επηρεάζουν το ποσό του επιδόματος;
Όχι.
6. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;
Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει σε εσάς στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας, αντιθέτως, εσείς δίνετε σε αυτόν τον Α.Φ.Μ. αγοραστή και τον αριθμό παροχής ρεύματος στα οποία θα εκδώσει το παραστατικό αγοράς πετρελαίου θέρμανσης. Μετά την έκδοση του παραστατικού, το κάθε μέλος ΔΙ.ΠΕ.ΘΕ. (πρατηριούχος) υποχρεούται να υποβάλλει ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία μας το παραστατικό εντός 14 ημερών, στο οποίο αναγράφονται τα λίτρα αγοράς πετρελαίου θέρμανσης, ο Α.Φ.Μ. Επίδομα Πετρελαίου Θέρμανσης αγοραστή και ο αριθμός παροχής ρεύματος της οικίας. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι:
– Αν πρόκειται για μονοκατοικία: Την σωστή αναγραφή του Α.Φ.Μ. που αντιστοιχεί στους κωδικούς TAXISnet με τους οποίος θα υποβληθεί η αίτηση στην εφαρμογή του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης και την σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής ρεύματος της μονοκατοικίας σας.
– Αν πρόκειται για πολυκατοικία: Την σωστή αναγραφή του Α.Φ.Μ. Διαχειριστή/εκπροσώπου που αντιστοιχεί στους κωδικούς TAXISnet με τους οποίους θα δημιουργηθεί το προφίλ της πολυκατοικίας στην εφαρμογή του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης ή του Α.Φ.Μ. Πολυκατοικίας εφόσον έχει εκδοθεί τέτοιος και έχει δηλωθεί από το διαχειριστή στο σχετικό προφίλ (βλ. ερώτηση 7) και την σωστή αναγραφή του κοινόχρηστου αριθμού παροχής ρεύματος της πολυκατοικίας.
7. Τι πρέπει να κάνει ο διαχειριστής σε ότι αφορά στην εφαρμογή Διαχείρισης Χιλιοστών Θέρμανσης μιας Πολυκατοικίας;
Η Εφαρμογή Διαχείρισης Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών και σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινός καυστήρας. Ο διαχειριστής/εκπρόσωπος εισάγει τα στοιχεία των διαμερισμάτων της πολυκατοικίας/ολιγοκατοικίας, καθώς και τα χιλιοστά συμμετοχής κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης (χιλιοστά θέρμανσης). Αλλαγές στα παραπάνω στοιχεία μπορεί ο διαχειριστής να πραγματοποιήσει μόνο πριν ενεργοποιήσει τη δυνατότητα πληρωμής. Είναι υποχρεωτικό να δηλωθούν τα χιλιοστά συμμετοχής σε δαπάνες θέρμανσης για όλα τα διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας για να δημιουργηθεί η συνολική εικόνα της (ανοικτά – κλειστά – τα οποία ανήκουν σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα).
Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο. Το σύνολο των χιλιοστών των διαμερισμάτων πρέπει να είναι 1.000, ώστε να μπορεί να ενεργοποιηθεί και η δυνατότητα πληρωμής. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα πληρωμής, όταν θα έχει υποβληθεί έστω και μία αίτηση δικαιούχου. Αυτό το διαπιστώνετε από την ένδειξη «Υπάρχει αίτηση» στα δεξιά των στοιχείων του διαμερίσματος. Αν πρόκειται για αλλαγή διαχειριστή ενδιάμεσα της περιόδου του επιδόματος θέρμανσης δείτε σχετική ερώτηση 10. Στα παραστατικά των αγορών καυσίμου θέρμανσης τα στοιχεία του Α.Φ.Μ. και του αριθμού κοινόχρηστης παροχής ρεύματος θα πρέπει να ταυτίζονται με αυτά τα οποία έχετε εισάγει στην Εφαρμογή Διαχείρισης Χιλιοστών Θέρμανσης. Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί Α.Φ.Μ. για την πολυκατοικία και θέλετε τα παραστατικά αγοράς καυσίμου θέρμανσης να εκδίδονται σε αυτόν τον Α.Φ.Μ., θα πρέπει να ορίσετε τον Α.Φ.Μ. αυτόν στα στοιχεία της πολυκατοικίας, επιλέγοντας το σχετικό δεσμό «Ορισμός Α.Φ.Μ.». Ο Α.Φ.Μ. πολυκατοικίας δεν μπορεί να αλλάξει στη συνέχεια, ούτε και να διαγραφεί. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακόμη και στην περίπτωση που έχει οριστεί Α.Φ.Μ. πολυκατοικίας, στις αιτήσεις των ενοίκων θα αναγράφεται ο Α.Φ.Μ. του διαχειριστή.
8. Είμαι διαχειριστής, πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που εμφανίζονται στην κατανομή ενοίκων στα πεδία Επώνυμο και Όνομα Ενοίκου;
Δεν μπορεί να γίνει αλλαγή στοιχείων. Τα ονόματα είναι ενδεικτικά. Σε περίπτωση που στο προφίλ της πολυκατοικίας εμφανίζεται το όνομα κάποιου πρώην ενοίκου, τότε αν ο νέος ένοικος επιθυμεί να υποβάλλει αίτηση για το επίδομα θέρμανσης, θα πρέπει ως διαχειριστής να τον ενημερώσετε με τον αριθμό του διαμερίσματος, ο οποίος εμφανίζεται στο προφίλ της πολυκατοικίας και τον οποίο θα επιλέξει για να υποβάλλει την αίτηση του (ας αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του προηγούμενου ενοίκου).
9. Δεν υπάρχει διαχειριστής στην πολυκατοικία ή δεν έχουμε κοινόχρηστο αριθμό παροχής ρεύματος (μετρητής) στην πολυκατοικία. Τι πρέπει να δηλωθεί;
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαχειριστής στην πολυκατοικία, θα πρέπει να συμφωνηθεί με όλους τους ενοίκους ποιος θα «παίξει» τον ρόλο του διαχειριστή ώστε να δημιουργήσει το προφίλ της πολυκατοικίας με τα διαμερίσματα στην εφαρμογή του επιδόματος θέρμανσης. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει κοινόχρηστη παροχή ρεύματος στην πολυκατοικία, θα πρέπει να συμφωνηθεί με όλους τους ενοίκους ποιανού ο αριθμός παροχής ρεύματος (συνήθως του διαχειριστή/εκπροσώπου) θα «παίξει» τον ρόλο της κοινόχρηστης παροχής ώστε να δηλωθεί στο προφίλ της πολυκατοικίας στην εφαρμογή του επιδόματος θέρμανσης.
10. Τι πρέπει να γίνει στην περίπτωση αλλαγής διαχειριστή;
Θα πρέπει να δημιουργηθεί νέο προφίλ πολυκατοικίας από τον νέο διαχειριστή. Οι ένοικοι θα υποβάλουν τις αιτήσεις τους στο προφίλ με τον Α.Φ.Μ. του νέου διαχειριστή. Ο νέος διαχειριστής θα πρέπει να ενεργοποιήσει τη δυνατότητα πληρωμής καθώς πρόκειται για νέο προφίλ. ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν ο διαχειριστής αλλάζει ενδιάμεσα της περιόδου θέρμανσης τότε θα πρέπει πρώτα να δημιουργηθεί το νέο προφίλ και να υποβάλουν αιτήσεις όλοι οι δικαιούχοι και μετά να γίνει οποιαδήποτε αγορά καυσίμου θέρμανσης ώστε οι ημερομηνίες αιτήσεων να είναι προγενέστερες της ημερομηνίας αγοράς και να μπορέσει να προκύψει η διασταύρωση.
11. Είμαστε μια πολυκατοικία, όπου κάθε διαμέρισμα έχει δικό του καυστήρα. Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;
Θα κάνετε χωριστές αιτήσεις ο καθένας ως κάτοικος μονοκατοικίας και θα πρέπει να προμηθευτείτε το είδος καυσίμου με διαφορετικά παραστατικά αγοράς. Ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης, τα στοιχεία του Α.Φ.Μ. και του αριθμού παροχής ρεύματος πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό αγοράς πετρελαίου θέρμανσης και αντίστοιχα στην αίτηση κάθε δικαιούχου.
12. Έχω υποβάλει την αίτησή εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να ενταχθώ στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει τον Α.Φ.Μ. της συζύγου μου (ή το αντίστροφο). Θα υπάρξει πρόβλημα στην διασταύρωση των στοιχείων;
Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του Α.Φ.Μ. και του αριθμού παροχής ρεύματος πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας. Για να προκύψει η διασταύρωση θα πρέπει να προβείτε σε μία μόνο από τις δύο παρακάτω ενέργειες: α) πριν την λήξη υποβολής αιτήσεων δηλαδή πριν τις 11 Ιανουαρίου, να κάνετε ανάκληση της αίτησης σας και να υποβάλει εκ νέου αίτηση η σύζυγος σας με τους TAXISnet κωδικούς της ή β) αν το είδος καυσίμου είναι πετρέλαιο και δεν έχουν περάσει 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του, μπορείτε του να ζητήσετε από τον πρατηριούχο να αλλάξει τον Α.Φ.Μ. αγοραστή και να δηλώσει της συζύγου σας.
13. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;
Θα δηλώσετε τον νέο αριθμό λογαριασμού IBAN από την αντίστοιχη επιλογή “ο λογαριασμός μου” στο my taxisnet.
ΟΑΕΔ: Λήγει τη Δευτερα η προθεσμία υποβολής ΙΒΑΝ για τα 400 ευρώ στους μακροχρόνια ανέργους
Επίδομα 534 ευρώ: Πότε θα καταβληθεί για τις αναστολές Δεκεμβρίου
Γεωργιάδης σε Αυτιά: Ίσως χαριστεί το 50% της Επιστρεπτέας Προκαταβολής