Διατροφή για : Τροφές που ενισχύουν το – Άσκηση και περίπατος κάνουν καλό απέναντι στην επέλαση του κορονοϊού. Συμβουλές από την διατροφολόγο Έλενα Περλεπέ.

Αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες πρέπει να κάνουμε λόγω του με στόχο αφενός μην να πάρουμε απότομα βάρος λόγω της παρατεταμένης παραμονής στο σπίτι και αφετέρου να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα σε περίπτωση που νοσήσουμε.

Η διατροφολόγος Έλενα Περλεπέ προτρέπει να μειώσουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και τους υδατάνθρακες επειδή ρο σώμα μας κάνει λιγότερες καύσεις ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε επεξεργασμένα τρόφιμα και φυσικά το αλκοόλ.

Η μας θα πρέπει λοιπόν οπωσδήποτε να περιλαμβάνει σούπες, φρούτα, λαχανικά, γιαούρτι, μέλι και ξηρούς καρπούς που θα θωρακίσουν το ανοσοποιητικό μας ενώ “κλειδί” στην καλή υγεία παίζει και η σωστή ενυδάτωση με νερό και χυμούς.

Τέλος, αν και οι μετακινήσεις μας πρέπει να περιοριστούν στο σπίτι ένας σύντομος περίπατος μακριά φυσικά από πολύ κόσμο βοηθάει τον οργανισμό, αναφέρει το star.gr.