Κυριακή, 7 Ιουνίου, 2026
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έρευνα: Πως η διατροφή μπορεί να βοηθήσει απέναντι στην οστεοπόρωση

Newsroom από Newsroom
31/01/2017 11:00
σε ΔΙΑΤΡΟΦΗ
A A
53
SHARES
112
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Google Πρόσθεσε το tilegrafimanews.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Διατροφή ενάντια στην οστεοπόρωση

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να αποτρέψει την απώλεια οστικής πυκνότητας και κατ’ επέκταση να μειώσει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης και καταγμάτων, δείχνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Παλαιότερα είχε επικρατήσει η πεποίθηση ότι η οστεοπόρωση αποτελεί φυσικό επακόλουθο της γήρανσης, όμως σήμερα οι επιστήμονες συμφωνούν ότι είναι δυνατό να προληφθεί ένα λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα.

Ερευνητές από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Οχάιο εντόπισαν μια σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στη διατροφή και στον κίνδυνο οστεοπόρωσης. Σύμφωνα με τα ευρήματα που δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Journal of Bone and Mineral Density, μια διατροφή που δρα ενάντια στις φλεγμονές συνδέεται με μικρότερη απώλεια οστικής μάζας και μικρότερο κίνδυνο κατάγματος

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν μεγάλο δείγμα μετεμμηνοπαυσιακών γυναικών (μια ομάδα του πληθυσμού που εκτιμάται ότι διατρέχει αυξημένο κίνδυνο οστεοπόρωσης), εξετάζοντας συγκεκριμένα την περιεκτικότητα της διατροφής τους σε αντιφλεγμονώδη συστατικά και καταγράφοντας τη συχνότητα καταγμάτων και τα επίπεδα οστικής πυκνότητας. Για την αξιολόγηση των διατροφικών συνηθειών, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν τον διατροφικό δείκτη φλεγμονής (DII) και μελέτησαν συγκριτικά τις μετρήσεις με τη συχνότητα κατάγματος. Σε δεύτερη φάση, συνέκριναν τις μετρήσεις βάσει DII με την οστική πυκνότητα των γυναικών.

[irp posts=”107571″ name=”Αλάτι Ιμαλαΐων: Είναι όντως καλύτερο;”]

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, διαπιστώθηκε ότι μια αντιφλεγμονώδης διατροφή μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο κατάγματος. Συγκεκριμένα, η υψηλή βαθμολογία στον δείκτη DII συσχετίστηκε με σχεδόν 50% μεγαλύτερο κίνδυνο κατάγματος σε γυναίκες κάτω των 63 ετών. Αντιθέτως, οι γυναίκες που ακολουθούσαν αντιφλεγμονώδη διατροφή (και επομένως πέτυχαν χαμηλή βαθμολογία στον δείκτη DII) παρουσίασαν τη μικρότερη απώλεια οστικής μάζας κατά την περίοδο της μελέτης.

Μια διατροφή χαρακτηρίζεται ως αντιφλεγμονώδης όταν είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ψάρι, προϊόντα ολικής άλεσης και ξηρούς καρπούς.
Τα νέα ευρήματα συνάδουν με παλαιότερες μελέτες που έχουν υποδείξει ότι οι φλεγμονές στο σώμα συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο οστεοπόρωσης.


Google News
Πάτα εδώ και ακολούθησε το TILEGRAFIMANEWS.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ετικέτες: έρευναΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣΚΑΤΑΓΜΑΤΑΝΕΑΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ

ΣχετικάΆρθρα

Featured

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Σήμερα στη Βουλή η πρόταση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση – Οι μεγάλες αλλαγές σε Δικαιοσύνη, Δημόσιο, Πανεπιστήμια και Επιστολική Ψήφο

02/06/2026 | 14:16
Featured

ΠΑΣΟΚ κατά Μητσοτάκη: «Ανάπτυξη για λίγους, ακρίβεια για πολλούς» – Σφοδρή επίθεση για Υγεία, μισθούς και κοινωνική πολιτική

01/06/2026 | 11:00
Featured

Πολιτικός σεισμός από την Καρυστιανού – Υποκλοπές, ΠΑΣΟΚ και η δίκη των δύο Ελλήνων στην Αγιά Σοφιά φουντώνουν …!

24/05/2026 | 13:17
HOT NEWS

 Πολιτικό «Μπαρούτι» στη Βουλή: Αποχώρηση της Αντιπολίτευσης για τις υποκλοπές και μετωπική Σαμαρά – Μαξίμου

22/05/2026 | 13:07
Load More
Επόμενο Άρθρο

Υπουργείο Οικονομικών: Ποιος είναι ο νέος φόρος που θα αντικαταστήσει τον ΕΝΦΙΑ


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Λιβανέζα βουλευτής: «Η Χεζμπολάχ ενεργεί κατ’ εντολή του Ιράν και αντίθετα στη βούληση του Λιβάνου»

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Δημοσκόπηση Prorata: Σταθερά πρώτη η ΝΔ, δεύτερη η ΕΛΑΣ και τέταρτο το ΠΑΣΟΚ

    72 shares
    Share 29 Tweet 18
  • Το Κίεβο ανέλαβε την ευθύνη για το drone που βρέθηκε στη Λευκάδα

    68 shares
    Share 27 Tweet 17
  • Πέθανε ο Γιώργος Σουφλιάς σε ηλικία 85 ετών

    214 shares
    Share 86 Tweet 54
  • Η μάνα του Αγίου Παϊσίου λυγίζει…! : Η Χριστίνα Παυλίδου μιλά για την πιο συγκλονιστική εμπειρία της ζωής της

    382 shares
    Share 153 Tweet 96
  • ΑΓΡΟΤΕΣ ΝΕΑ: De Minimis έως 80€/στρέμμα, αλώνια από αυτή την εβδομάδα +40 εκατ. ευρώ – Τι περιμένουν παραγωγοί και κτηνοτρόφοι

    717 shares
    Share 287 Tweet 179
  • Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης: Θα τιμωρηθούν όσοι επιδιώκουν να εξαφανίσουν την Ελλάδα. Από τη δοκιμασία της Ορθοδοξίας θα προέλθει μεγάλο καλό

    127 shares
    Share 51 Tweet 32
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • test
  • useronline
  • Ανάρτηση σχολίων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου – Cookies – Newsletter
  • Ποιοι είμαστε
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch