Στην αρχαία Ελλάδα κρατούσαν ανοιχτά τα τείχη τους για τους ξένους επισκέπτες, καθώς πίστευαν ότι οι ίδιοι οι θεοί επισκέπτονταν τους ανθρώπους για να δουν ποιοι τηρούν τους νόμους και τους θρησκευτικούς κανόνες.

Εξού και η ταύτιση της φιλοξενίας με την εικόνα του Ξένιου Δία και συνολικά με την Ελλάδα για εκατομμύρια ταξιδιώτες που κάθε χρόνο προτιμούν για προορισμό τους τη χώρα μας.

Οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις έχουν πλέον πάρει τη σκυτάλη και με την επιτυχημένη στρατηγική τους στηρίζουν τον κλάδο, εκτινάσσοντας τις επιδόσεις του σε νέα ιστορικά υψηλά κάθε χρόνο, με συνεχή άνοδο στις αφίξεις ταξιδιωτών από το εξωτερικό και στις αντίστοιχες εισπράξεις. Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού το 2018 επιβεβαιώνουν τη συνέχιση, για ένα ακόμη έτος, της ανοδικής πορείας που ξεκίνησε το 2012, τόσο σε όρους εισερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης (+10,8% έναντι του 2017), όσο και εισπράξεων (+10,1% έναντι του 2017).

Μάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, ο τουρισμός στη χώρα μας γνώρισε την καλύτερη χρονιά του το 2018, με τις διεθνείς αφίξεις να αγγίζουν τα 33 εκατ. (έναντι «μόλις» 15 εκατ. το 2010).

Αντίστοιχα, οι άμεσες εισπράξεις από τον τουρισμό ξεπέρασαν πέρυσι τα 16 δισ. ευρώ, από 14,6 δισ. το 2017, και ανήλθαν στο 8% του ΑΕΠ (από 7,8% την προηγούμενη χρονιά). Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του World Travel & Tourism Council, η έμμεση συμβολή του κλάδου στο ΑΕΠ υπερέβη το 20%, ενώ προβλέπεται ότι το ποσοστό θα ανέλθει στο 22,7% του ΑΕΠ έως το 2028.

Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια στέκεται η Alpha Bank, προσφέροντας για τέταρτη χρονιά το ανανεωμένο Πρόγραμμα «Alpha Τουριστική Επιχειρηµατικότητα», με στόχο την ανάπτυξη των Μικρών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας και με γνώμονα την πλήρη κάλυψη των αυξημένων αναγκών τους κατά την διάρκεια της τουριστικής σεζόν. Μέσω της «Alpha Τουριστικής Επιχειρηματικότητας», οι εταιρείες επιβραβεύονται για τη συνεργασία τους με την Τράπεζα, ενώ έχουν να επιλέξουν, ανάλογα με το εταιρικό τους προφίλ, μέσα από πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν:

 

  • Ευελιξία στη διαχείριση και ολοκλήρωση των καθημερινών συναλλαγών και με επιβράβευση Bonus για την επιχείρηση. Το Πρόγραμμα, προσφέρει προϊοντικές και ψηφιακές λύσεις που ανταποκρίνονται πλήρως στη σύγχρονη τουριστική επιχειρηματικότητα για τον έλεγχο των οικονομικών της επιχείρησης, την αυτοματοποίηση των επαναλαμβανόμενων πληρωμών, τη μισθοδοσία του προσωπικού, τη διενέργεια συναλλαγών με κάρτες, σε ένα προηγμένο περιβάλλον ασφάλειας με την αξιοπιστία και το κύρος της Alpha Bank («Alpha Έξυπνη Διαχείριση», «My Alpha POS», Μy Alpha Web για Επιχειρήσεις», Alpha Mass Payments», «Alpha Μισθοδοσία»).

 

  • Δυνατότητα χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους, τόσο για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων (Δράσεις «ΕΣΠΑ 2014-2020»), όσο και για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών κεφαλαίου κίνησης ενόψει της τουριστικής περιόδου («My Alpha POS Credit Line», «Επιχειρηματική Χρηματοδότηση ΤΕΠΙΧ ΙΙ» , «COSME», «Innovfin»). Επιπλέον, για τα μέλη της Υπηρεσίας Alpha Bank Gold Business Banking, προσφέρεται προνομιακή τιμολόγηση για τη διενέργεια εισαγωγών.

 

  • Ευελιξία και υψηλές επιδόσεις στη διαχείριση ταμειακών διαθεσίμων, μέσω μιας ευρείας γκάμας προθεσμιακών καταθέσεων.

 

  • Προστασία της επιχείρησης και του προσωπικού με μία ευρεία γκάμα ασφαλιστικών προγραμμάτων, αλλά και πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ιατρικές παροχές με εκπτώσεις για τον επιχειρηματία, τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους ( «Προσωπικό Ατύχημα» για Επιχειρηματίες και Εργαζομένους, «Αστική Ευθύνη» για Μικρές Επιχειρήσεις, «Alpha Υγεία για Όλους Classic» για Εργαζομένους Επιχειρήσεων ).

Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Προγράμματος είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Τράπεζας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα της Alpha Bank, προκειμένου να διαμορφώσουν, τη δική τους «Alpha Τουριστική Επιχειρηματικότητα» στα μέτρα της επιχείρησής τους.

Η δυνατότητα για ένταξη στο Πρόγραμμα παρέχεται μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2019.