Τετάρτη, 13 Αυγούστου, 2025
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά
Αρχική HOT NEWS

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Black Friday – Τι θα δούμε στην αγορά – «Κυνηγοί» προσφορών σε καταστήματα αλλά και σε σούπερ μάρκετ εφέτος οι καταναλωτές

TechTeam από TechTeam
25/11/2022 02:08
Ενημερώθηκε: 25/11/2022 02:11:03
σε HOT NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
A A
104
SHARES
222
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Black Friday -Επίσημη αυλαία αύριο Παρασκευή 25 Νοεμβρίου για το δημοφιλές εκπτωτικό event της τελευταίας εβδομάδας του Νοεμβρίου, με λιανεμπορικές επιχειρήσεις να βρίσκονται σε θέση μάχης εκτιμώντας ότι οι πληθωριστικές πιέσεις μπορεί να λειτουργήσουν ως κίνητρο για τους καταναλωτές να κάνουν συμφέρουσες αγορές ενόψει των Χριστουγέννων.

Οι προσφορές έχουν ξεκινήσει ήδη από τις προηγούμενες εβδομάδες και θα συνεχιστούν μέχρι και τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της Cyber Monday. Όπως κάθε χρόνο στον «χορό» των προσφορών έχουν ήδη μπει, μεταξύ άλλων, οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, εταιρείες καλλυντικών, αθλητικών ειδών επίπλων, ειδών σπιτιού, ένδυσης υπόδησης και εποχιακών ειδών με προσφορές τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.

Στον ρυθμό της Black Friday έχουν επίσης ήδη μπει και οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ με διαφημιστικές καμπάνιες που «τρέχουν» από τις προηγούμενες εβδομάδες προσφέροντας στους καταναλωτές, σε συνδυασμό με το «καλάθι του νοικοκυριού», προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές. Από την πλευρά του, ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών δηλώνει έτοιμο να εκμεταλλευτεί προσφορές και εκπτώσεις για να εξισορροπήσει το κόστος στο πλαίσιο της συνολικής ανόδου των τιμών.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Black Friday -Όπως αναφέρει μιλώντας το ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ιδρυτής της Ierax Analytix, Χάρης Λαλάτσης αν και η Black Friday συνηθίζεται να είναι μια μέρα αφιερωμένη σε αγορές κυρίως ηλεκτρονικών συσκευών, εφέτος θα είναι διαφορετική, ελέω πληθωριστικών τάσεων, με τους καταναλωτές να προτιμούν τις προσφορές στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ προκειμένου να αποθηκεύσουν – κυρίως τρόφιμα – για τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται για τα νοικοκυριά.

Έρευνα που πραγματοποίησε η ierax analytix σε 890 άτομα πανελλαδικά, 18 έως 60 ετών και με ισορροπία στο φύλο, από 16 έως 21 Νοεμβρίου έδειξε ότι 3 στους 4 καταναλωτές θέλουν Black Friday από τα σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι αντίστοιχο ήταν και το περυσινό ποσοστό σε έρευνα που πραγματοποίησε η ierax analytix. «Η σημαντική διαφορά σε σχέση με πέρυσι είναι πως ενώ το 2021 οι καταναλωτές ήθελαν Black Friday από τα σούπερ μάρκετ για να αγοράσουν καθαριστικά, κρασιά και προϊόντα ενόψει Χριστουγέννων, εφέτος θέλουν να αγοράσουν τρόφιμα μακράς διάρκειας και κατεψυγμένα» τονίζει ο κ. Λαλάτσης. Την ίδια ώρα, 67% των ερωτώμενων δηλώνουν ότι θα αγόραζαν από τα σούπερ μάρκετ περισσότερα προϊόντα από όσα χρειάζονται για να τα αποθηκεύσουν, 28% θα αγόραζαν μόνο όσα χρειάζονται ενώ 6% δεν θα αγόραζαν κάτι.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας, σύμφωνα με τον κ. Λαλάτση, προκύπτει «η ανάγκη τα σούπερ μάρκετ να συμμετάσχουν δυναμικά στη ετήσια γιορτή της Black Friday καθώς οι καταναλωτές, λόγω των έντονων πληθωριστικών πιέσεων και του μειωμένου διαθέσιμου εισοδήματος, εκμεταλλεύονται τη συγκεκριμένη περίοδο για να αγοράσουν κυρίως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης παρά ηλεκτρονικές συσκευές. «Το ποσοστό των καταναλωτών που θέλουν εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ για να γεμίσει ψυγεία και αποθήκες, δείχνει το φόβο για το χειμώνα που έρχεται από τους καταναλωτές» σημειώνει ο ίδιος.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Black Friday -Μεγάλες εκπτώσεις αναζητούν οι καταναλωτές

Η ίδια έρευνα της ierax analytix διερευνά τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στην εμπορική εορτή της Black Friday. Είναι ενδεικτικό ότι 8 στους 10 καταναλωτές πιστεύουν πως δεν γίνονται πραγματικές εκπτώσεις από τα καταστήματα. Σχετικά με την ενημέρωση για τη Black Friday, τα social media παραμένουν κυρίαρχα (89%) ενώ ανεβαίνει αρκετά η τηλεόραση το 2022 στο 38% από 22% που ήταν το 2021. Στο 16% τα websites των καταστημάτων ενώ το 2021 ήταν μόλις στο 3%, που δείχνει μια στροφή προς το online. Πάντως το 59% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι πιθανό να αγοράσει κάποιο προϊόν κατά τη διάρκεια της Black Friday. Σημειώνεται ότι το 2021 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 72%. «Καθώς στην ierax analytix μετράμε τη δυναμική της Black Friday από το 2017, παρατηρούμε ότι οι καταναλωτές δυσφορούν με το γεγονός ότι δεν βλέπουν να γίνονται μεγάλες εκπτώσεις στα καταστήματα.

Συγκεκριμένα περιμένουν να βρουν ευκαιρίες όπως στην Αμερική με μειώσεις τιμής που αγγίζουν το 70%. Όμως η Ελλάδα είναι μια διαφορετική αγορά όπου οι εμπορικές επιχειρήσεις δεν έχουν τέτοια περιθώρια και αρέσκονται είτε σε μικρότερες εκπτώσεις είτε σε προσφορές προϊόντων (1+δώρο)» τονίζει ο κ. Λαλάτσης.

Σύμφωνα πάντως με έρευνα που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) το 53% των καταναλωτών θεωρεί ότι η περίοδος της Black Friday είναι μία ακόμα περίοδος εκπτώσεων σαν όλες τις άλλες, με το 22% να διαφωνεί. Το 13% θεωρεί ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει η εκπτωτική αυτή περίοδος ενώ το 44% διαφωνεί και δεν τη θεωρεί αναγκαία. Η αιτία φαίνεται να είναι ότι οι καταναλωτές δεν βλέπουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο εκπτώσεων σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους του χρόνου. Το 6% δηλώνει ότι η περίοδος της Black Friday έχει καλύτερες εκπτώσεις σε σχέση με τις άλλες εκπτωτικές περιόδους ενώ το 61% διαφωνεί και θεωρεί ότι δεν υπάρχουν πρακτικές διαφορές. Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 65%, 2 στους 3, θα ήθελε να είναι μεγαλύτερη η διάρκεια εκπτώσεων και μόλις 10% είναι ικανοποιημένο με τη σημερινή διάρκεια.

Όσον αφορά το ύψος της εκτιμώμενης δαπάνης για αγορές την περίοδο του Black Friday για όσους επιλέξουν να αγοράσουν, αυτή μεσοσταθμικά εκτιμάται σε 146 ευρώ κατά κεφαλήν, σύμφωνα με την έρευνα του ΣΕΛΠΕ. Πρόκειται για μια εκτίμηση δαπάνης άνω των 120 εκατ. ευρώ. Το 80% εκτιμά ότι δεν θα δαπανήσει τίποτα, το 8% μέχρι 50 ευρώ, το 6% έως 100 ευρώ, το 4% από 101 έως 200 ευρώ, το 2% από 200 έως 500 ευρώ και το 1% πάνω από 500 ευρώ. Ένα σημαντικό μερίδιο αυτών των αγορών αφορούν τις αγορές των Χριστουγέννων. Συγκεκριμένα από το 20% το οποίο θα πραγματοποιήσει αγορές την περίοδο του Black Friday το 7%, δηλαδή περίπου 1 στους 3, θα κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών του για τα Χριστούγεννα την περίοδο του Black Friday. Από την έρευνα προκύπτει ότι 1 στους 5 καταναλωτές θα αγοράσει προϊόντα την περίοδο του Black Friday. Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στις ηλικίες 18-44 ετών και ειδικά στο ηλικιακό γκρουπ 25-35 ετών όπου φτάνει το 32%, δηλαδή 1 στους 3 αγοραστές ηλικίας 25-35 ετών θα αγοράσει την εκπτωτική αυτή περίοδο. Αντίθετα τα ποσοστά στις ηλικίες άνω των 45 ετών είναι κάτω του 18%.

Ετικέτες: Black FridayBLACK FRIDAY 2022BLACK FRIDAY GREECEBLACK FRIDAY ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑBLACK FRIDAY ΜΑΓΑΖΙΑNewsNEWS LIVENEWS NOWNEWS ΕΙΔΗΣΕΙΣPublicΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΙΔΗΣΕΙΣ BLACK FRIDAYΕκτακτη είδησηΕΚΤΑΚΤΟ ΤΩΡΑΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η BLACK FRIDAY

ΣχετικάΆρθρα

HOT NEWS

Alex Rasov

12/08/2025 | 23:45
ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

Σεισμός LIVE: Δείτε TΩΡΑ πού έγινε σεισμός πριν από λίγο – Μέτρα προστασίας

09/08/2025 | 18:21
HOT NEWS

Καλό μήνα! Για όσους ονειρεύονται ακόμα δίπλα στη θάλασσα… Julio Iglesias – Quijote !!

01/08/2025 | 00:15
HOT NEWS

Πολύ λίγα, πολύ αργά – και καθόλου πειστικά!

13/07/2025 | 19:13
Load More
Επόμενο Άρθρο

Συνάντηση Μητσοτάκη με μαθητές μειονοτικών σχολείων Ροδόπης


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Καίγεται η Ελλάδα – Ζητήθηκε άμεση συνδρομή του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας

    964 shares
    Share 386 Tweet 241
  • Λένα Σαμαρά: Το πρώτο μήνυμα του Κώστα Σαμαρά μετά την κηδεία της αδελφής του – «Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου»

    310 shares
    Share 124 Tweet 78
  • Τηλεφωνική επικοινωνία Ερντογάν – Ζελένσκι – «Έτοιμη η Τουρκία να φιλοξενήσει συνάντηση κορυφής» ανακοίνωσε η Άγκυρα

    242 shares
    Share 97 Tweet 61
  • Χάος στην Κάτω Αχαΐα λόγω της μεγάλης φωτιάς – Μήνυμα του 112 για μαζική εκκένωση προς Πύργο

    220 shares
    Share 88 Tweet 55
  • ΜΠΑΤΑΡΛΗΣ ΝΕΑ: 65.000€ τον μήνα – Οι διάλογοι, τα ακίνητα και η έρευνα που «έκαψαν» τον πρώην αστυνομικό Βαγγέλη Μπαταρλή

    217 shares
    Share 87 Tweet 54
  • Πώς η ελληνική πρεσβεία στο Λουξεμβούργο προχώρησε σε αναρτήσεις για τις συγκεντρώσεις για τη Γάζα – ΕΔΕ από το ΥΠΕΞ για το περιστατικό

    177 shares
    Share 71 Tweet 44
  • Πρόβλημα στο πλοίο «Ιονίς» μεταξύ Κέας και Μακρονήσου – Στο σημείο σπεύδει ρυμουλκό και σκάφη του Λιμενικού

    170 shares
    Share 68 Tweet 43
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • About Us
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • useronline
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
  • Όροι χρήσης
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch