Τρίτη, 9 Ιουνίου, 2026
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
Αρχική ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έρευνα: Πόσα χρόνια θα γλιτώσετε αν σταματήσετε την κατανάλωση κρέατος

Newsroom από Newsroom
06/01/2017 12:40
σε ΔΙΑΤΡΟΦΗ
A A
51
SHARES
109
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Google Πρόσθεσε το tilegrafimanews.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η κατανάλωση κρέατος συνδέεται με πολλές ασθένειες

Η κατανάλωση κρέατος αυξάνει τη θνησιμότητα και συνδέεται με πολλές ασθένειες που σχετίζονται με τη διατροφή, όπως υποστηρίζουν εδώ και καιρό οι επιστήμονες.

Η ανάλυση από έξι μεγάλες μελέτες σε περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια κατοίκους στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, τη Δυτική Αυστραλία και την Ασία (συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Ιαπωνίας) πάνω από μεγάλα χρονικά διαστήματα (από 5,5 έως 28 χρόνια) διαπίστωσε ότι η διατροφή ενός ατόμου μπορεί να επηρεάζει άμεσα την υγεία και τη διάρκεια ζωής τους.

Η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Οστεοπαθητικής Ένωσης υποστηρίζει ότι το κρέας, στην πραγματικότητα μας σκοτώνει.

Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος – και ειδικά επεξεργασμένου κρέατος, όπως τα χοτ ντογκ, τα λουκάνικα και το ζαμπόν – αυξάνει τις πιθανότητες να αναπτύξει κάποιος καρδιαγγειακή νόσο ή καρκίνο και επίσης συνδέεται με υψηλότερα ποσοστά διαβήτη και αυξημένη αρτηριακή πίεση.

«Αυτά τα δεδομένα ενισχύουν ό,τι ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό – η διατροφή έχει τη δυνατότητα να βλάψει ή να θεραπεύσει», υποστηρίζει ο Brookshield Laurent, συγγραφέας της μελέτης και καθηγητής στο νεοϋορκέζικο Ινστιτούτο της Οστεοπαθητικής Ιατρικής.

Τα αποτελέσματα της νέας μελέτης μπορεί να βοηθήσουν τους γιατρούς όταν συμβουλεύουν τους ασθενείς στο ρόλο που παίζει η διατροφή στην υγεία.

[irp posts=”98982″ name=”Σοκολάτα: Πως θα κάψουμε τις θερμίδες”]

Η κατανάλωση λιγότερου κόκκινου κρέατος δεν αποτελεί καλύτερη επιλογή

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η απότομη αύξηση της θνησιμότητας βρέθηκε και σε όσους κατανάλωναν μικρή ποσότητα κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος.

Δηλαδή, ακόμη και όποιος τρώει μικρές ποσότητες κρέατος μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα υγείας που συνδέονται με την κατανάλωσή του.

Η διαπίστωση αυτή φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με τις προηγούμενες μελέτες ειδικών σε θέματα υγείας, οι οποίες έδειχναν ότι η κατανάλωση λιγότερου κρέατος θα μπορούσε να βελτιώσει την υγεία του ατόμου.

Όσον αφορά στους χορτοφάγους και vegans, η διατροφή τους συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο διαβήτη και έχει πράγματι αποδειχθεί ότι αναστρέφει τις βλάβες της καρδιαγγειακής νόσου.

Υιοθετώντας επομένως μια αυστηρή χορτοφαγική διατροφή για 17 χρόνια ή και περισσότερο, μπορεί να σας κάνει να ζήσετε μέχρι 3,6 χρόνια περισσότερο, σύμφωνα με τη μελέτη.

Κι αυτό γιατί οι χορτοφάγοι τείνουν να καταναλώνουν λιγότερο κορεσμένο λίπος και χοληστερόλη και περισσότερες βιταμίνες C και Ε, φυτικές ίνες, φολικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο, και φυτοχημικά (χημικά συστατικά του φυτού), όπως καροτενοειδή και φλαβονοειδή, όπως υποστηρίζει η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.


Google News
Πάτα εδώ και ακολούθησε το TILEGRAFIMANEWS.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ετικέτες: ασθένειεςεπιστήμονεςέρευναΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΕΑΣΚΡΕΑΣΝΕΑ

ΣχετικάΆρθρα

Featured

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Σήμερα στη Βουλή η πρόταση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση – Οι μεγάλες αλλαγές σε Δικαιοσύνη, Δημόσιο, Πανεπιστήμια και Επιστολική Ψήφο

02/06/2026 | 14:16
Featured

ΠΑΣΟΚ κατά Μητσοτάκη: «Ανάπτυξη για λίγους, ακρίβεια για πολλούς» – Σφοδρή επίθεση για Υγεία, μισθούς και κοινωνική πολιτική

01/06/2026 | 11:00
Featured

Πολιτικός σεισμός από την Καρυστιανού – Υποκλοπές, ΠΑΣΟΚ και η δίκη των δύο Ελλήνων στην Αγιά Σοφιά φουντώνουν …!

24/05/2026 | 13:17
HOT NEWS

 Πολιτικό «Μπαρούτι» στη Βουλή: Αποχώρηση της Αντιπολίτευσης για τις υποκλοπές και μετωπική Σαμαρά – Μαξίμου

22/05/2026 | 13:07
Load More
Επόμενο Άρθρο

Καιρός τώρα ΕΜΥ: Που θα χιονίσει- Ο καιρός σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 7,8 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ: Τι φοβούνται Γάλλοι και Ρώσοι επιστήμονες  – Οι ζώνες υψηλού κινδύνου στην Ελλάδα

    107 shares
    Share 43 Tweet 27
  • ΕΛΓΑ ΑΓΡΟΤΕΣ – Χαλάζι σε Ημαθία και Φλώρινα, απλήρωτες οι ΟΕΦ: Αγωνία για αποζημιώσεις, και ευρωπαϊκά κονδύλια 

    86 shares
    Share 34 Tweet 22
  • ΑΣΕΠ 2026: Έρχονται 7.776 μόνιμες προσλήψεις σε Δημόσιο και Δήμους  – Όλες οι νέες προκηρύξεις για ΑΕΙ, ΤΕΙ, Λύκειο, Γυμνάσιο και ΑΜΕΑ

    84 shares
    Share 34 Tweet 21
  • ΕΦΚΑ ΝΕΑ: Ακατάσχετο στα 1.600 ευρώ, επιστροφές αχρεωστήτως καταβληθέντων και νέες αλλαγές σε συντάξεις – Τι εξετάζεται 

    69 shares
    Share 28 Tweet 17
  • Σαρακοστή Αγίων Αποστόλων – Νηστεία 21 ημέρων το 2026

    65 shares
    Share 26 Tweet 16
  • Δένδιας: Ενημέρωσα τους Ευρωπαίους υπουργούς για την τουρκική παρενόχληση στα Κατεχόμενα

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Το τέλος εποχής για τον ΣΥΡΙΖΑ

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • test
  • useronline
  • Ανάρτηση σχολίων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου – Cookies – Newsletter
  • Ποιοι είμαστε
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch