Δευτέρα, 8 Ιουνίου, 2026
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα
Αρχική ΥΓΕΙΑ

Σκλήρυνση κατά πλάκας: Φρούτα και λαχανικά μετριάζουν τα συμπτώματα

Newsroom από Newsroom
05/01/2018 23:14 - Ενημέρωση 06/01/2018 18:22
Ενημερώθηκε: 06/01/2018 18:22:53
σε ΥΓΕΙΑ
A A
51
SHARES
109
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Google Πρόσθεσε το tilegrafimanews.gr ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΥΓΕΙΑ: Νέα μελέτη, που δημοσιεύεται στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Neurology, δείχνει πως η κατανάλωση δίαιτας με υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα, λαχανικά και προϊόντα δημητριακών ολικής άλεσης, συνδέεται με χαμηλότερα ποσοστά αναπηρίας και βελτίωση των συμπτωμάτων σε ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση ή σκλήρυνση κατά πλάκας όπως είναι ευρύτερα γνωστή η νόσος.

Όπως αναφέρει η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, πολλοί ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση ρωτούν συχνά εάν υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν ώστε να καθυστερήσουν ή να αποτρέψουν την εμφάνιση ορισμένων συμπτωμάτων και κατά πόσο η διατροφή μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο σε αυτό. Ωστόσο, τα ερευνητικά δεδομένα αναφορικά με την επίδραση των διαιτητικών συνηθειών στα συμπτώματα της νόσου είναι περιορισμένα.

Για τους σκοπούς της παρούσας ανάλυσης, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα από 6.989 ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν αφορούσαν τις συνήθειες του τρόπου ζωής, το βάρος, τη σωματική δραστηριότητα και το κάπνισμα, ενώ από τους εθελοντές ζητήθηκε να αναφέρουν εάν είχαν υποτροπή των συμπτωμάτων της νόσου μέσα στο τελευταίο εξάμηνο. Επιπλέον, καταγράφηκε ο βαθμός αναπηρίας και η ένταση των συμπτωμάτων κόπωσης, πόνου, ακινησίας και κατάθλιψης.

[irp posts=”168078″ name=”Καρκίνος μαστού: Οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουν οι γυναίκες”]

Συνολικά, παρατηρήθηκε πως οι ασθενείς με την «καλύτερη» ποιοτικά δίαιτα είχαν 20% μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης σοβαρού βαθμού αναπηρίας. Στην κατηγορία αυτή εντάχθηκαν οι εθελοντές που κατανάλωναν κατά μέσο όρο 1,7 μερίδες προϊόντων δημητριακών ολικής άλεσης και 3.3 μερίδες φρούτων, λαχανικών και οσπρίων ανά ημέρα. Επιπλέον, φάνηκε πως οι ασθενείς με τον πιο υγιεινό τρόπο ζωής είχαν μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης, σοβαρής κόπωσης και πόνου, συγκριτικά με όσους ακολουθούσαν έναν ανθυγιεινό τρόπο ζωής.

Όπως σχολιάζουν οι ερευνητές, τα ευρήματα της μελέτης δε διευκρινίζουν εάν ο υγιεινός τρόπος ζωής μειώνει τα συμπτώματα της νόσου ή αν η ύπαρξη σοβαρών συμπτωμάτων καθιστά δυσκολότερη την υιοθέτηση υγιεινών συνηθειών. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δείχνουν πως υπάρχει συσχέτιση μεταξύ των δύο, η οποία θα πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω, γράφει το neadiatrofis.gr


Google News
Πάτα εδώ και ακολούθησε το TILEGRAFIMANEWS.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις

Ετικέτες: διατροφήΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣτροφέςυγεία

ΣχετικάΆρθρα

Featured

Διασωληνώθηκε εκ νέου ο Σεβ. Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας – Ιατρική Επιτροπή θα αποστείλει η Ι. Σύνοδος

08/02/2025 | 14:51
HOT NEWS

Δίαιτες: Πρόγραμμα διατροφής για 15 ημέρες- Γρήγορη δίαιτα

02/02/2025 | 14:00
HOT NEWS

Υγιεινό πρωινό δίαιτας από το Άγιον Όρος! Ιδανικό για απώλεια βάρους

29/01/2025 | 15:43 - Ενημέρωση 06/02/2025 | 17:02
HOT NEWS

ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΠΑΓΩΝΕΙ! Χωρίς γιατρό και φάρμακα όσοι έχουν αρύθμιστα χρέη στον ΕΦΚΑ – Οι 12 δόσεις και το τσουνάμι που έρχεται

28/01/2025 | 13:02
Load More
Επόμενο Άρθρο

Δρομολόγια πλοίων σήμερα Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • ΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 7,8 ΡΙΧΤΕΡ ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ: Τι φοβούνται Γάλλοι και Ρώσοι επιστήμονες  – Οι ζώνες υψηλού κινδύνου στην Ελλάδα

    89 shares
    Share 36 Tweet 22
  • ΕΛΓΑ ΑΓΡΟΤΕΣ – Χαλάζι σε Ημαθία και Φλώρινα, απλήρωτες οι ΟΕΦ: Αγωνία για αποζημιώσεις, και ευρωπαϊκά κονδύλια 

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • ΑΣΕΠ 2026: Έρχονται 7.776 μόνιμες προσλήψεις σε Δημόσιο και Δήμους  – Όλες οι νέες προκηρύξεις για ΑΕΙ, ΤΕΙ, Λύκειο, Γυμνάσιο και ΑΜΕΑ

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Τουρκική παρενόχληση δια ασυρμάτου στο αεροσκάφος του Δένδια

    63 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΟΠΕΚΕΠΕ: Πληρωμές-μαμούθ 600 εκατ. ευρώ έως τέλος Ιουνίου – Τι θα πάρουν αγρότες και κτηνοτρόφοι, οι 10 μεγάλες ειδήσεις του 2026

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΕΦΚΑ ΝΕΑ: Ακατάσχετο στα 1.600 ευρώ, επιστροφές αχρεωστήτως καταβληθέντων και νέες αλλαγές σε συντάξεις – Τι εξετάζεται 

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
  • ΠΑΣΟΚ σε πολιτικό συναγερμό: Η βουτιά στα γκάλοπ, η σκιά Τσίπρα και τα σενάρια διάσπασης μετά τις κάλπες

    61 shares
    Share 24 Tweet 15
Tilegrafimanews – Έκτακτες Ειδήσεις και Επικαιρότητα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • test
  • useronline
  • Ανάρτηση σχολίων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου – Cookies – Newsletter
  • Ποιοι είμαστε
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch